on sitten kumma paikka. Jos joku erehtyy kehumaan jotakin artistia tai yhtyettä, heti tulee joku ja pilaa ilon kirjoittajalta sekä artisteilta, heti lohkastaan jotain ilkeätä, hyi teitä..
Tämä
8
490
Vastaukset
Nämä musiikkijutut on niin makuasioita, että ne herättää erillaisia mielipiteitä ja kränääkin aina välillä. Missään tapauksessa ei jonkun toisen mielipiteen kannata antaa vaikuttaa omaan tykkäämiseensä jos/kun on mieltynyt johonkin biisiin ja/tai artistiin, niin nauttii siitä ja sen musiikista ihan entiseen malliin vaan.
- ...ja
siinä sivussa haukkuu ne joista ei pidä...nautinto kai sekin...?
- tadaa!
...ja kirjoitti:
siinä sivussa haukkuu ne joista ei pidä...nautinto kai sekin...?
Aika näppärästi kuitattu :D
- Juuri näinhän se menee!
tadaa! kirjoitti:
Aika näppärästi kuitattu :D
Tätä kaavaahan täällä just tasan noudatetaan. Nauti oman 'idolin' musiikista ja hauku pystyyn ne mistä et juuri kovin pidä :D Eihän voi olla kommentoimatta muutamaa tyrmäävää sanaa jos joku pitää jostain mistä ei itse.
Usein kirjoituksissa pelkkä lauseen avaus sanoilla 'minun mielestäni' on jo paljon parempi. Vertaa esim. : 'minun mielestäni häneltä puuttuu kuninkaallinen ote olemuksesta täysin' tai sitten että kirjoittaa töksäyttää vain että 'häneltä puuttuu täysin kuninkaallinen ote olemuksesta'. Jälkimmäinen vaikuttaa heti siltä että koko kansa on samaa mieltä että näin se on. - kosonen kans
Juuri näinhän se menee! kirjoitti:
Tätä kaavaahan täällä just tasan noudatetaan. Nauti oman 'idolin' musiikista ja hauku pystyyn ne mistä et juuri kovin pidä :D Eihän voi olla kommentoimatta muutamaa tyrmäävää sanaa jos joku pitää jostain mistä ei itse.
Usein kirjoituksissa pelkkä lauseen avaus sanoilla 'minun mielestäni' on jo paljon parempi. Vertaa esim. : 'minun mielestäni häneltä puuttuu kuninkaallinen ote olemuksesta täysin' tai sitten että kirjoittaa töksäyttää vain että 'häneltä puuttuu täysin kuninkaallinen ote olemuksesta'. Jälkimmäinen vaikuttaa heti siltä että koko kansa on samaa mieltä että näin se on.Katsoppa mitä tahansa muitakin Suomi24-keskusteluja. Huomaat että ihan sama kaava sielläkin toistuu. Kävin summan mutikassa Matti Nykänen- ja vanhoillislestadiolaisten palstoilla ja auta armias mikä rähinä sielläkin: Itseasiassa täällä tanssi&iskelmässä on rauhaisaa
- kyllä
Juuri näinhän se menee! kirjoitti:
Usein kirjoituksissa pelkkä lauseen avaus sanoilla 'minun mielestäni' on jo paljon parempi. Vertaa esim. : 'minun mielestäni häneltä puuttuu kuninkaallinen ote olemuksesta täysin' tai sitten että kirjoittaa töksäyttää vain että 'häneltä puuttuu täysin kuninkaallinen ote olemuksesta'. Jälkimmäinen vaikuttaa heti siltä että koko kansa on samaa mieltä että näin se on.Muuten samaa mieltä mutt ei"minun mielestäni"joka lauseeseen tartte laittaa tuota"minun mielestäni"koska jokainen normaaliälyinen ihminen ymmärtää että kyse on just tään ihmisen mielipiteestä.Eihän kukaan voi edes puhua kuin omasta puolestaan,se lienee päivänselvää.Kyllä tuo on pilkunviilausta,minun mielestäni,taas.
- tuota pilkunviilausta...
kyllä kirjoitti:
Muuten samaa mieltä mutt ei"minun mielestäni"joka lauseeseen tartte laittaa tuota"minun mielestäni"koska jokainen normaaliälyinen ihminen ymmärtää että kyse on just tään ihmisen mielipiteestä.Eihän kukaan voi edes puhua kuin omasta puolestaan,se lienee päivänselvää.Kyllä tuo on pilkunviilausta,minun mielestäni,taas.
No varmasti ymmärtää et on jonkun oma mielipide, mutta on mielestäni paljon kivempi lukea tekstejä jossa se mainitaan.
Ilman elekielen näkemistä (kuten kasvokkain keskusteltaessa) pelkästään jyrkästi kirjoitetusta tekstistä ilman apusanoja saa kuvan että kirjoittaja on agressiivinen ja päällekäypä, riidan haluinen, syyttävä. Ja ei siitä silloin synny mitään keskustelua positiivisessa hengessä, vaan siitä syntyy tappelu. Kasvokkain keskusteltaessa painoarvo on eri asioilla. Hyvä esimerkki on Justiinax täällä. Ensin hän laittaa kommentin jostain artistista todella jyrkästi ja tökeröstikkin ellei siitä pidä. Tulee tappelu ja toisten syyttely. Sen jälkeen hän usein kirjoittaa vasta myöhemmissä viesteissään selitykset ja ns. - .......
tuota pilkunviilausta... kirjoitti:
No varmasti ymmärtää et on jonkun oma mielipide, mutta on mielestäni paljon kivempi lukea tekstejä jossa se mainitaan.
Ilman elekielen näkemistä (kuten kasvokkain keskusteltaessa) pelkästään jyrkästi kirjoitetusta tekstistä ilman apusanoja saa kuvan että kirjoittaja on agressiivinen ja päällekäypä, riidan haluinen, syyttävä. Ja ei siitä silloin synny mitään keskustelua positiivisessa hengessä, vaan siitä syntyy tappelu. Kasvokkain keskusteltaessa painoarvo on eri asioilla. Hyvä esimerkki on Justiinax täällä. Ensin hän laittaa kommentin jostain artistista todella jyrkästi ja tökeröstikkin ellei siitä pidä. Tulee tappelu ja toisten syyttely. Sen jälkeen hän usein kirjoittaa vasta myöhemmissä viesteissään selitykset ja ns.niin siis ns. apusanat jotka olisi voinut laittaa jo ensimmäiseen viestiinsä ja kaikelta 'tappelulta' olisi vältytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471805Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3501326Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451264Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251176Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571113Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131022- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893