Hei!
Vuokraan Budapestin keskustasta kaksiota yli 70 m2 hyvin sisustettuna ja kaulustettuna (astiasto, tv, pesukone,jenkkikaappi, kahvinkeitin jne). Asut n. 100 vuotta vanhassa talossa, jossa voi kokea aidon unkarilaisen tunnelman. Vapaana seuraavat ajankohdat:
- su 13. - to 24.8.
- su 17. - su 24.9.
- su 29.10. - ke 8.11.
- su 12.11. - to 21.12.
Soittele tai kirjoittele, jos haluat nauttia lomasta tilavissa oloissa ilman ahdasta hotellihuonetta.
:)Pasi
[email protected]
041-5265140
LOMAMAJOITUS EDULLISESTI KESKUSTASSA
8
1167
Vastaukset
- santahaminassa
kirjurina?
- olin kirjurina Vekaralla,
mutta Pasilta kysyisin pahoittaako Unkarin viranomainen mielensä, jos autoilen kahden pienen oluen ja yhden pienen tokaji-lasin päivällisen yhteydessä nautiskeltuani??
- kumpikaan :)
olin kirjurina Vekaralla, kirjoitti:
mutta Pasilta kysyisin pahoittaako Unkarin viranomainen mielensä, jos autoilen kahden pienen oluen ja yhden pienen tokaji-lasin päivällisen yhteydessä nautiskeltuani??
Unkarissa tietääkseni nolla-toleranssi liikenteessä...
- ei tippaakaan
kumpikaan :) kirjoitti:
Unkarissa tietääkseni nolla-toleranssi liikenteessä...
Ei kannata pienessäkään maistissa siellä ajella.
- mikä toleranssi
ei tippaakaan kirjoitti:
Ei kannata pienessäkään maistissa siellä ajella.
Unkari on sivistynyt viinimaa. Lasi tai kaksi kuuluu lounaaseen. Päiväsaikaan ei ole puhalluttettu kolmen vuoden asumisen aikana kertaakaan. Öiseen aikaan sen sijaan
(Budapestissa) muutamaan otteeseen. - Vekaran kirjuri
mikä toleranssi kirjoitti:
Unkari on sivistynyt viinimaa. Lasi tai kaksi kuuluu lounaaseen. Päiväsaikaan ei ole puhalluttettu kolmen vuoden asumisen aikana kertaakaan. Öiseen aikaan sen sijaan
(Budapestissa) muutamaan otteeseen.Ettei siis normaaleista ruokajuomista tartte murhetta kantaa????
- Grogi
Vekaran kirjuri kirjoitti:
Ettei siis normaaleista ruokajuomista tartte murhetta kantaa????
Unkarissa on todellakin nollatoleranssi. Itsekkään en ikinä joutunut päiväsaikaan puhallutetuksi, mutta iltaisin/yöllä kylläkin.
Joten jos uskot tuuriisi, niin voi kai sitä naukkailla päiväsaikaan. Mutta nollatoleranssi on nollatoleranssi... - Pasi
Olin aikanaan Parolannummella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257