LOMAMAJOITUS EDULLISESTI KESKUSTASSA

Pasi

Hei!
Vuokraan Budapestin keskustasta kaksiota yli 70 m2 hyvin sisustettuna ja kaulustettuna (astiasto, tv, pesukone,jenkkikaappi, kahvinkeitin jne). Asut n. 100 vuotta vanhassa talossa, jossa voi kokea aidon unkarilaisen tunnelman. Vapaana seuraavat ajankohdat:
- su 13. - to 24.8.
- su 17. - su 24.9.
- su 29.10. - ke 8.11.
- su 12.11. - to 21.12.
Soittele tai kirjoittele, jos haluat nauttia lomasta tilavissa oloissa ilman ahdasta hotellihuonetta.
:)Pasi
[email protected]
041-5265140

8

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santahaminassa

kirjurina?

• olin kirjurina Vekaralla,

mutta Pasilta kysyisin pahoittaako Unkarin viranomainen mielensä, jos autoilen kahden pienen oluen ja yhden pienen tokaji-lasin päivällisen yhteydessä nautiskeltuani??

• kumpikaan :)
        olin kirjurina Vekaralla, kirjoitti:

mutta Pasilta kysyisin pahoittaako Unkarin viranomainen mielensä, jos autoilen kahden pienen oluen ja yhden pienen tokaji-lasin päivällisen yhteydessä nautiskeltuani??

Unkarissa tietääkseni nolla-toleranssi liikenteessä...

• ei tippaakaan
        kumpikaan :) kirjoitti:

Unkarissa tietääkseni nolla-toleranssi liikenteessä...

Ei kannata pienessäkään maistissa siellä ajella.

• mikä toleranssi
        ei tippaakaan kirjoitti:

Ei kannata pienessäkään maistissa siellä ajella.

Unkari on sivistynyt viinimaa. Lasi tai kaksi kuuluu lounaaseen. Päiväsaikaan ei ole puhalluttettu kolmen vuoden asumisen aikana kertaakaan. Öiseen aikaan sen sijaan
        (Budapestissa) muutamaan otteeseen.

• Vekaran kirjuri
        mikä toleranssi kirjoitti:

Unkari on sivistynyt viinimaa. Lasi tai kaksi kuuluu lounaaseen. Päiväsaikaan ei ole puhalluttettu kolmen vuoden asumisen aikana kertaakaan. Öiseen aikaan sen sijaan
        (Budapestissa) muutamaan otteeseen.

Ettei siis normaaleista ruokajuomista tartte murhetta kantaa????

• Grogi
        Vekaran kirjuri kirjoitti:

Ettei siis normaaleista ruokajuomista tartte murhetta kantaa????

Unkarissa on todellakin nollatoleranssi. Itsekkään en ikinä joutunut päiväsaikaan puhallutetuksi, mutta iltaisin/yöllä kylläkin.

Joten jos uskot tuuriisi, niin voi kai sitä naukkailla päiväsaikaan. Mutta nollatoleranssi on nollatoleranssi...

• Pasi

Olin aikanaan Parolannummella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      90
      8546
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4748
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4421
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      46
      2623
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      99
      1500
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1306
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1256
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1162
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1160
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1100
    Aihe