kannattaako matkustaa? Syksyllä matka varattuna ja silloin olisi puoliväli menossa. Entä käykö paikalliset vatsatautilääkkeet raskaana oleville? Tiedoista kiitollinen.
Egyptiin raskaana
8
1231
Vastaukset
- matkailija29
minä itse lähtisin vielä puolessa välissä matkalle, mutta tämä on kai aika yksilöllistä. jos lähdet muualle, mikset myös egyptiin? sen sijaan suosittelen vahvasti ottamaan kaikki mahdolliset lääkkeet mukaan suomesta. ulkomaisten lääkkeiden selostuksista kun ei ymmärrä, aineet saattavat olla mitä tahansa, ja varmuutta toiminnasta ei ole. Joten aina matkalle omat mahatautilääkkeet, flunssalääkkeet, päänsärkyläääkkeet jne. Kun sairastut ulkomailla, ei ole energiaa hakea apteekkia saati oikeaa lääkettä, kun nämä löytyy omasta kasista, ja tiedät niiden tehon on matkailu paljon mukavampaa.
- mukaan matkalle
Jaa että Egyptiin omat lääkkeet. Siellä oli hieno lääketiede jo n.2000 v. sitten. Itse olen löytänyt parhaat lääkkeet esim. vatsatautiin egyptistä. Niitä on kotona kaiken varalta nytkin.
- mamma_ja_vaavi
olin siellä koko raskausajan, joten miks et vois vaan lomalle lähtee. en muista niistä vatsatautilääkkeistä, saiko niitä syödä raskausaikana, mut en mä ite ainakaan siellä mitään lääkkeitä syönyt. mut löytyyhän sieltä pakkausselosteet. varmuudeks ota suomesta, tosin jos iskee vatsatauti, niin suom. lääkkeet ei yl. auta. siel on niin eril bakteerikanta
- egyptiin pettynyt
Ota nyt edes joku rentoutus loma, mikä on hyvä sun mielenterveydelle... Jos et ole enne egyptissä käynyt niin luota mun sanaan kun kerron ETTEI SINNE KANNATA RAHAA TUHLATA.... Egyptin kansalaiset ovat samanlaisia kuin viron pahamaineisimmat varkaat ja maailman taitavimpia vedätyksessä.... Ja tämä ei päde vain kauppiaisiin vaan KAIKKIIN egyptiläisiin....
- mamma_ja_vaavi
ompas sulla negatiivinen käsitys. harmi, ilmeisesti et osaa suhtautua noin erilaiseen kulttuuriin avoimesti. kun matkustetaan, niin ei sitä lähdetäkään muuttamaan eri kulttuuria oman mieleiseksi, vaan hyväksytään se sellaisena kuin on. siitä lähtee avarakatseisuus. no mut suomalaiset ovat mitä ovat, perämetsissä olijoita, ei edes naapureita moikata. jos on tuollainen asenne, kannattaa pysyä kotona.
egyptissä ihmiset ovat lämpimiä ja ystävällisiä. tosi siellä kohteliaisuuksia huudellaan, mutta niinhän kaikissa etelä-euroopan maissakin. tinkimiskulttuuri kuuluu asiaan, hulluhan ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.
eli ilmeisesti ei kannata luottaa sun sanaan sen takia että olet itse jostain kaupasta maksanut liikaa ja olet siitä katkera. - odottelija_
ollut ennenkin mutta nyt olisin menossa uudemman kerran.
- Vatsataudista
Olin Hurghadassa myös raskauden puolivälissä. sain vatsataudin ja tavaraa tuli molemmista päistä ulos. Paikallisia apteekkkilääkkeitä kehotettiin neuvolassa välttämään,koska ovat niin voimakkaita. Matkatoimiston oma lääkäri ei uskaltanut ottaa vastaan koska odotin kaksosia. Ohjattiin paikalliselle naistenklinikalle/synnytyssairaalaan. (kokemus sinänsä)Siellä jouduin tiputukseen ja ultraan varmuuden vuoksi. Olin noin kuusi tuntia vuodelevossa ja tarkkailtavana. Mukaani sain tarvittavat lääkkeet.(En tiedä mitä olivat) Lysti maksoi 100 €. Aamulla olo oli parempi, mutta voimien palautumiseen meni vielä pari päivää. Mainittakoon että miehelläni meni sama tauti ohi puolessa tunnissa apteekki lääkkeillä. Sen jälkeen voitiinkin syödä mitä vaan miettimättä. Tässä oma kokemukseni, kaikkea voi tapahtua, mutta lähtisin uudelleen raskaanakin.
- tanja74
Vatsa menee helposti sekaisin Egyptissä ja paikalliset mömmöt ovat todella tehokkaita. Sinuna söisin kunnolla Gefilusta ennen matkaa ja toivoisin parasta. En koskisi paikallisiin lääkkäisiin jos olisin raskaana. Taitaa olla parempi hakea lääkkeet ennen matkaa kotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985