Magiaa ei ole olemassa kuin pikkulapsosten mielikuvituksessa

Anti Potter

Naurettavan lapsellista on tämä Harry Potterin
mukana tuoma ns. "Magia" villitys, kun kaikki
säälittävät nörtit ja teinit luulevat "Magiaa" olevan olemassa
ja luulevat osaavansa taikoa. Pian ne pelaavat limudiskoissa
spiritismiä ja kutsuvat kuolleita manalan majoilta.
hamsterit ja muut syöpäläiset joutuvat
uhrieläinten kovaan kohtaloon. MIHIN ON MAAILMA MENOSSA!
Harry Potterin tultua on varmaan kirjaston "magia" kirjojen lainaus
noussut huimaan kasvuun, ja ne luulevat että joku tylypahka on varmaan oikeasti olemassa.
moni nuori varmaan haluaisi olla Harri Potter, salaisuuksien kaukalossa.
muistakaa, TAIKUUTTA EI OLE OLEMASSA!

7

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori herra

      Antaa kuule ihmisten tuoda väriä elämäänsä tähän harmaaseen maailman uskomalla taikuuteen. Mitä vitun väliä sillä sulle on. Pistä hamsterisi lukkojen taakse, ettei ne pääse käsiksi siihen.

    • Jiro

      Miksi sitten valitat sitä täällä! Mene sinne hamsteris luo..

      • Draco

        Niinpä mene sinne hamsteris luo!;)Mitä sitte jos on luonu jonkinlaisen mielikuvitusmaailmasa tai jonkin tollasen, ei varmaan luulis olevan sulle siitä mitää haittaa..Nää on ihan uskon asioita..Niistä ei voi rueta riitelee..Joku uskoo ja joku ei.So what?


      • Tiuhti
        Draco kirjoitti:

        Niinpä mene sinne hamsteris luo!;)Mitä sitte jos on luonu jonkinlaisen mielikuvitusmaailmasa tai jonkin tollasen, ei varmaan luulis olevan sulle siitä mitää haittaa..Nää on ihan uskon asioita..Niistä ei voi rueta riitelee..Joku uskoo ja joku ei.So what?

        Kyllä minä tiedän, ettei magiaa oikeasti ole olemassa!!!!!!!!!!!!
        Älä sä kuule tule tänne määkii!!!!


    • SaPaTuS=)

      Sä voit mennä ja haistaa perussuomalaisen PASKAN!! painu sinne manalaan, nii on meilläkin sit jotai piruja mitä kutsua... ;/

      • mätaas

        mä olen ,anti potter, hieman kyllästynyt sun viesteihin. mä toivon että hankkisit jo oman elämän. me hp-fanit ei kaivata sua täällä.
        ehkä sun pitäis mennä johonkin 90 palstalle, niillä ei ainakaan oo mielikuvtusta, jos sua meiän mielikuvitus kerta haittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        >>>>>:(


    • Aha. HAISTA PASKA. Ne, jotka oikeesti uskoo magiaan, ja harjoittaa sitä, todennäköisesti tietävät VARSIN hyvin, ettei kyse ole mistää puukepin heiluttelusta tai liemien keittelystä. Magiaa on, sitä on kaikkialla, ja jopa sä voisit hallita sitä, mut koska et siihen vaikuta uskovan, ni voitkin sen unohtaa. Ja iahn tiedoks vaan, tuhansia ihmisiä on todistanut magiaa, ja harjoittanut sitä, esimerrkinä minä itse. Että mee roskiin, ja mieti vähän lisää, ennen kun loukkaat ihmisiä jotka todella uskoo- toisin kun sä. PISTE.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe