Kristuksen veri maljoissamme.

Dark Apostle

Kirottu olkoon Jumala, se suurin joukkomurhaaja ja despootti, jonka ei koskaan olisi pitänyt nousta kirotulle valtaistuimelleen!

Kirottu olkoon Jumala, se itserakkain, kitsain, itsekkäin, omahyväisin, veren ja -murhanhimoisin äpärä, se saastainen syyläperse, joka rohkenee kutsua itseään Kaikkivaltiaaksi ja Herraksi!

Kirous sinulle Jumala! Olet sokea, mitätön ja hyödytön olento, etkä ansaitse elää! Sinun on kuoltava! Jumala, sinun veritekosi, epäoikeuden mukaiset rangaistukset, lastenmurhat ja valheet joilla olet pettänyt monia, ovat tuoreessa muistissamme!

Mutta tiedä tämä, sinä ns "Herra Jumala": Viellä koittaa päivä jolloin vääryydet oikaistaan! Viellä koittaa hetki jolloin kaikki murhaamasi ihmiset tuntevat kostonhimon nousevan! Viellä koittaa hetki jolloin sinä, Jumala, riiput ristiinnaulittuna häväistyn temppelisi oveen, ja kaikki pyhimyksesi lojuvat verisinä myttyinä jalkaimme juuressa, ja kaikki pyhät enkelisi makaavat raiskattuina jaloissamme!

Me, maailmankaikkeuden oikean, TODELLISEN hallitsijan, Saatanan, seuraajat näemme viellä sinun kuolevan! Me juomme sinun pyhän veresi ja syömme mustan, valheen kyllästämän sydämesi sinä kirottu paska!

Jumala, olet pelkkää lantaa, jota tulee lehmän perseestä! Olet rutto maailmankaikkeuden sydämessä! Olet tauti, syöpä, josta on päästävä eroon! Kirottu olkoon nimesi, sinä auliisti persettäsi jakava portto!

Me tapamme myös kirotun äpärä penikkasi, Nasaretilaisen, hänen, joka kantaa tappura kruunua mutta joka ei koskaan tule kuninkaaksi!

Sinun poikaisi veri on oleva viini, jonka juomme nauttien voitonmaljoistamme, Saatanan voimalla siunatuista!

Me juomme kirotun poikasi veren suoraan hänen pulppuavista suonistaan! Syömme hänen lihaansa ja harjoitamme sitä, mitä sinä kutsut haureudeksi, hänen mätänevän raatonsa kanssa!

KELLOT SOIVAT SINULLE, TAPPURAKRUUNUN KANTAJA! KIROUS SINULLE!

Hiljentykäämme rukoukseen:

Oi ylistetty, mahtava Saatana, Lucifer! Kunnioitettu olkoon nimesi! Sinä, joka johdat meidän pois kirotun juutalaisten huoran orjuudesta! Sinä, joka olet viellä hallitseva maailmankaikkeutta! Ylistän nimeäsi, oi herrani Saatana! Kunnia sinulle! HERRANI SAATANAN NIMEEN: KUOLEMA JEESUKSELLE! KUOLEMA JUMALALLE!

ALL PRAISES LUCIFER!!!

May the light of Satan shine upon your path, my fellow followers!

8

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se tapahtui jo 2000 v. sitten Golgatalla. Sinä hävisit. Jeesus sai sinusta riemuvoiton. Halleluja!
      Sinun paikkasi on siellä tulisessa järvessä,sorry!

      • Dark Apostle

        No okei, seuraatka te heikot lampaat kuollutta mestarianne ikuiseen kuolemaan! Jeesus on heikko, hänellä ei ole valtaa! Vain Saatanalla on voima! Me totuuden seuraajat saamme viellä riemuvoiton mätänevästä herrastanne! Heikot, poloiset kristityt, me tapamme teidät kaikki vaikka teitä paljon onkin!

        Ja ennemmin olen herrani kanssa helvetissä kuin huoranne kanssa taivaassa! Kuolema Jeesukselle!

        PS: Totuus muuten on se, että se teidän Jeesuksenne on valehtelija ja mitätön paska! Maailmankaikkeutta hallitsee vain yksi voima, yksi olento, hänen nimensä on Saatana!


      • heikko
        Dark Apostle kirjoitti:

        No okei, seuraatka te heikot lampaat kuollutta mestarianne ikuiseen kuolemaan! Jeesus on heikko, hänellä ei ole valtaa! Vain Saatanalla on voima! Me totuuden seuraajat saamme viellä riemuvoiton mätänevästä herrastanne! Heikot, poloiset kristityt, me tapamme teidät kaikki vaikka teitä paljon onkin!

        Ja ennemmin olen herrani kanssa helvetissä kuin huoranne kanssa taivaassa! Kuolema Jeesukselle!

        PS: Totuus muuten on se, että se teidän Jeesuksenne on valehtelija ja mitätön paska! Maailmankaikkeutta hallitsee vain yksi voima, yksi olento, hänen nimensä on Saatana!

        sillä Jumalan suuruus ja vahvuus tulee ihmiseen juuri heikkoudessa.Jeesuksen nimeen!


      • Dark Apostle.
        heikko kirjoitti:

        sillä Jumalan suuruus ja vahvuus tulee ihmiseen juuri heikkoudessa.Jeesuksen nimeen!

        Vihaan Jumalaa ja hänen valheitaan! Muistan erityisen hyvin hänen sanoneen vanhassa testamentissa että "Ihminen on lihaa, heikko ja katoavainen". Niin etä repikää siitä, jumalan karitsat! Paljonpa se teidän vinkuhintti Jumalanne teitä arvostaa, prkl! Heikko ja katovainen on vain Jumalanne henki, sillä Saatana on viellä hänet tuhoava!

        PERKELE!


      • MIKAEL 1
        Dark Apostle kirjoitti:

        No okei, seuraatka te heikot lampaat kuollutta mestarianne ikuiseen kuolemaan! Jeesus on heikko, hänellä ei ole valtaa! Vain Saatanalla on voima! Me totuuden seuraajat saamme viellä riemuvoiton mätänevästä herrastanne! Heikot, poloiset kristityt, me tapamme teidät kaikki vaikka teitä paljon onkin!

        Ja ennemmin olen herrani kanssa helvetissä kuin huoranne kanssa taivaassa! Kuolema Jeesukselle!

        PS: Totuus muuten on se, että se teidän Jeesuksenne on valehtelija ja mitätön paska! Maailmankaikkeutta hallitsee vain yksi voima, yksi olento, hänen nimensä on Saatana!

        1) JEESUS ELÄÄ, HÄN EI OLE KUOLLUT.
        2) JEESUS ON VAHVA, HÄNELLÄ ON KAIKKI VALTA TAIVAASSA JA MAAN PÄÄLLÄ. MATT 28:18 "MINULLE ON ANNETTU KAIKKI VALTA TAIVAASSA JA MAAN PÄÄLLÄ."
        3) MEITÄ TE ETTE PYSTY TAPPAMAAN, JUMALAN JA JEESUKSEN ENKELIVARTIO PITÄÄ SIITÄ HUOLEN.
        4) VIHTAHOUSU EI HALLITSE EIKÄ MÄÄRÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN, HÄNELLÄ ON VAIN TÄSMÄLLEEN NIIN PALJON VALTAA KUN JUMALA SÄÄLISTÄ HÄNELLE ANTAA, JOTTA VOISI PAREMMIN OMAA NIMEÄNSÄ KIRKASTAA.


      • Nimimerkki
        Dark Apostle. kirjoitti:

        Vihaan Jumalaa ja hänen valheitaan! Muistan erityisen hyvin hänen sanoneen vanhassa testamentissa että "Ihminen on lihaa, heikko ja katoavainen". Niin etä repikää siitä, jumalan karitsat! Paljonpa se teidän vinkuhintti Jumalanne teitä arvostaa, prkl! Heikko ja katovainen on vain Jumalanne henki, sillä Saatana on viellä hänet tuhoava!

        PERKELE!

        Onko Röllimetsässä hyvä olla.
        Kyllä se helpottaa kun (jos) löydät elämänkumppanin.


      • Dark Apostle. kirjoitti:

        Vihaan Jumalaa ja hänen valheitaan! Muistan erityisen hyvin hänen sanoneen vanhassa testamentissa että "Ihminen on lihaa, heikko ja katoavainen". Niin etä repikää siitä, jumalan karitsat! Paljonpa se teidän vinkuhintti Jumalanne teitä arvostaa, prkl! Heikko ja katovainen on vain Jumalanne henki, sillä Saatana on viellä hänet tuhoava!

        PERKELE!

        Jeesuksen maahan vuotaneen veren nimessä ole hiljaa,vaikene.


    • niitä asioita

      SE ON SE SINUN SAATANASI!!!!SIELTÄ SAMASTA RIKINKATKUISESTA JÄRVESTÄ LÖYDÄT ITSESI KIDUTUKSESSA,VAIVASSA JA KYYNELISSÄ,JOLLET VAIHDA SUUNTAA JA OTA HERRAAMME JEESUSTA KRISTUSTA VASTAAN KOKO SYDÄMESTÄSI JA LUOVU PAHOLAISEN PALVOMISESTA!
      JEESUS ON JO VOITTANUT RISTILLÄ,JASEKÖS STNAAKIN OTTAA PANNUUN!JEESUKSEN rauhaa ja armoa kaikille.
      t.uudestisyntynyt Jeesuksen oma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe