Kuka on

Haapaveden UNIKEKO?
192044
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

kapungin hallinto.

Äänestä

Jätteiden Haapaveden Lajittelun Pioneeriosasto

Äänestä
  • mennä inikekohommat!

Äänestä

vaasantytön perään tuolla maailman menoa palstalla, koitapa nyt keskittyä siihen pihan siivuamiseen!

Äänestä
  • Aloittaja

tuollalailla "sairaat"naiset kiinnosta jotka ovat heti mustasukkaisia,kun minulle ilmaantuu muitakin hameenkantajia.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

tuollalailla "sairaat"naiset kiinnosta jotka ovat heti mustasukkaisia,kun minulle ilmaantuu muitakin hameenkantajia.

sitte pittää asia mielessä.Ja lopeta pökinät joistakin muista naisista eiköhän täällä tiedetä tarpeeksi niistä "Hameenkantajista".

Äänestä

• Aloittaja

koro jussi kirjoitti:

sitte pittää asia mielessä.Ja lopeta pökinät joistakin muista naisista eiköhän täällä tiedetä tarpeeksi niistä "Hameenkantajista".

on vaikka sinullekkin antaa,kun vaan muistat minulta
    kauniisti pyytää.

Äänestä

kehtasit vielä mennä mölisemään tuonne M-M sivulle.Älytön oot, vaan ethän sinä pystykkään omilla aivoilla ajattelemaan.Ja vielä Krissen perään haikailet.Voi sinua mustasukkaista munatonta mussukkaa.

Äänestä
  • mustasukkanen polonen tuommosten perrään vae on se sairas.

Äänestä

• koro jussi kirjoitti:

mustasukkanen polonen tuommosten perrään vae on se sairas.

prrräänkö Jussi muka kutisis?
    Ei pijä paikkaansa, parilla pierasulla tuommoset Krisu-rusinat Jussi kuittaa !!!

Äänestä

• yhen limpun kirjoitti:

prrräänkö Jussi muka kutisis?
    Ei pijä paikkaansa, parilla pierasulla tuommoset Krisu-rusinat Jussi kuittaa !!!

ja sitten itkee perään.

Äänestä

• Aloittaja

miten kuittaa kirjoitti:

ja sitten itkee perään.

hänen perään itke,koska naisia on MAAILMA täynnänsä
    ja yksikin kun niistä minulle joutaa niin asia on ihan OK.

Äänestä

joutaa.

Äänestä

• se sitten kirjoitti:

joutaa.

vain pissimistä varten.

Äänestä

• se on.. kirjoitti:

vain pissimistä varten.

Löyttyykö mittää ? Sitte vastaa pyyvät Jussilta lainaks, jos hyvvää halluut.

Äänestä

• haarukkaas kirjoitti:

Löyttyykö mittää ? Sitte vastaa pyyvät Jussilta lainaks, jos hyvvää halluut.

sitä jakelet.ABC:LLÄ tiesivät.

Äänestä

Tuossa ylempänä ilmoitat, että sinulla on naisia vaikka muille antaa, ja tässä taas sanot, että kun yksikin joutaa sulle.. =))))

T: lässyn lässyn

Äänestä

• Aloittaja

merja.lahdenpera kirjoitti:

Tuossa ylempänä ilmoitat, että sinulla on naisia vaikka muille antaa, ja tässä taas sanot, että kun yksikin joutaa sulle.. =))))

T: lässyn lässyn

välillä pistää homma lekkeripeliksi,kun sille päälle
    sattuu.Eli välillä tosiaan hassuttelua mukaan omalla
    kustannuksella.

Äänestä

minä se olen

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

Haapaveden UNIKEKO?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu