tuli-hevonen-66

ja vesimies

ja nouseva merkki on kaksonen,kuu neitsyessä.Se olen minä, aika kovat merkit yhdessä ihmisessä?Välillä vaikeaa olla itsensä kanssa sinut?

7

1214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikika72

minä en usko kun aitoihin japanilaisiin

• tuliheppa,skorppari,oinasse...

mullakn on levottoman oloinen yhdistelmä.aina pitäs olla jossain menossa,yksinäisyys myrkkyä pidemm.päälle.nouseva skorpioni,kuuoinas ja aurinkom.veskari harrastan fyysista liikuntaa,ulkoilen ja jumppaan.tasaisuus tekee kärsimättömäksi.ja temperamenttia riittää,kuten tiedät.t.thnsko

• ..Tulihevonen, aurinkomerkki vesimies, nouseva neitsyt, kuu leijonassa....Erittäin hankala yhdistelmä....Veskarin huolettomuus, neitsyen pikkutarkkuus ja leijonan halu esiintyä...Elämä on joskus tosi "monimutkaista", toivottavasti ikä tuo älyäkin ja ymmärrystä:-)Kaikille tuli hevosille oikein mahtavaa elämää :-)))))

• ja vesimies

niin minäkin olen ja aivan levoton,aina johonkin suuntaan menossa ja monta työtä päällekkäin ja yksinäisyys on minulle suurin rangaistus.ei oo helppoo.

• Nimetön
        ja vesimies kirjoitti:

niin minäkin olen ja aivan levoton,aina johonkin suuntaan menossa ja monta työtä päällekkäin ja yksinäisyys on minulle suurin rangaistus.ei oo helppoo.

tulihevonen ja veskari-66 ja samanlaiset aatokset ku muilla....

• ja vielä

kaksonen,kaikki myrskynmerkit siis.............hymy

• on kanssa

Tulihevonen, kaksonen ja nousevana merkkinä leijona :). Ja vielä ihmettelen, miksi sopivaa miestä ei löydy ;).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1728
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1648
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1144
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1097
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe