mistä vaakamies pitää?

KaurisNainen-75

Olen aivan umpirakastunut vaakamieheen ja olen valmis tekemään kaikkeni jotta saamme suhteemme toimimaan horoskooppien huonoista ennusteista huolimatta. Asumme eri paikkakunnilla ja näemme vain viikonloppuisin ja ei edes joka viikonloppu, mutta olemme sopineet että ainakin yritämme parhaame mukaan saada tämän etäsuhteen onnistumaan.

Voisiko joku ystävällinen vaakaihminen kertoa minkälaisista asioista itse pitää. Toki juttelen rakastettuni kanssa asioista ja opettelemme koko ajan tuntemaan toisiamme paremmin, mutta olisi kiva jos voisi yllättää hänet tekemällä jotain sellaista mukavaa mitä hän ei ole itse kertonut minulle.

10

2717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakamies....

Vaakamiehenä voin sanoa että pidän kauniista kaurisnaisista minäkin....

• se yks

Neitsytnaisista vaakamies pitää! hyvä yhdistelmä.

• mon

Itse olen seurustellut vaakamiehen kanssa parisen vuotta. Vaikeista alkuasetelmista huolimatta on juttu toiminut ihanasti. Jotain olen myös oppinut noista ihanan hurmaavista miehistä. Vaakamies saattaa vaikuttaa ristiriitaiselta sillä kaipaa huomionosoituksia ja hellyyttä, mutta ei sitä hirmu hyvin osoita, on näet hieman huono aloitteentekijä eikä haluaisi vaivata kumppaniaan. Oma kundini taitaa tykätä kun teen hänelle pikku palveluksia kyselemättä, järjestän vaikkapa hierontaillan kynttilänvalossa, rauhallista musiikkia ja viinipullo sekä hyvää keskusteluseuraa. Vapautta vaakamies arvostaa myös, omaansa sekä toisen; ole siis vastuussa omasta onnestasi, älä jätä sitä vaakamiehen tehtäväksi, sillä vain silloin voitte kumpikin olla oikeasti vapaita.
      Hienoja hetkiä on varmasti luvassa, onnea!

• mminttuxxx

kyllä horoskooppin kuitenkin aika paljon antaa viittaa ,, ehkä olisi parempi kun jo esi vaiheessa eroaisitte ja tiedäthän että aina vaaditaan kaksi tangoon .. sinulla olisi paljon paremmat senssit rapu miehen kanssa .. sorry vaaka ja kauris ei vaan vaikka yrittatkin sovi yhteen on luonne kysymys enne pitkään huomaat sen

• sinnittelijä

kaikkea itsestään.
      Seikka on parasta huomioida ja hyväksyä, jotta auvoisa tulevaisuus vaa´an kanssa olisi mahdollista.

• Vaakamieheltä

Niin kauan, kun itsetunto on hukassa, niin kauan vaaka(mies) on melkoisen häilyvä.. lentää helposti kukasta kukkaan.. etsii.. etsii.. soisi löytävänsä. Mutta sinä päivänä, kun huomaa pitävänsä itsestään, niin kaikki muuttuu. Silloin avautuvat silmät näkemään toistenkin todelliseen sisimpään. Samalla tavalla, kuin muillakin aito rakkaus voi syntyä vasta sitten, kun rakastaa itseään. Aikaisemmin vaaka on käyttänyt vain hyväkseen selvänäköisyyttään, "huijatakseen" naispoloja etupäässä vain sänkyyn. Mutta sitten todellakin kaikki on toisin!

Mutta sellainen läheisyyden, hellyyden ja koskettelun tarve säilyy silti vahvana. Sen puolen, kun hoidat avoimilla tunteilla, niin sulla on tyytyväinen vähintään saman takaisin antava mies.. kuin eräs Onni-koira, hyvin hoidettuna ja kohdeltuna, onnellisena vaikka narun nokassa... kunhan et koko ajan pidä ; ))

• sen ymmärrän.
        Vaakamieheltä kirjoitti:

Niin kauan, kun itsetunto on hukassa, niin kauan vaaka(mies) on melkoisen häilyvä.. lentää helposti kukasta kukkaan.. etsii.. etsii.. soisi löytävänsä. Mutta sinä päivänä, kun huomaa pitävänsä itsestään, niin kaikki muuttuu. Silloin avautuvat silmät näkemään toistenkin todelliseen sisimpään. Samalla tavalla, kuin muillakin aito rakkaus voi syntyä vasta sitten, kun rakastaa itseään. Aikaisemmin vaaka on käyttänyt vain hyväkseen selvänäköisyyttään, "huijatakseen" naispoloja etupäässä vain sänkyyn. Mutta sitten todellakin kaikki on toisin!

Mutta sellainen läheisyyden, hellyyden ja koskettelun tarve säilyy silti vahvana. Sen puolen, kun hoidat avoimilla tunteilla, niin sulla on tyytyväinen vähintään saman takaisin antava mies.. kuin eräs Onni-koira, hyvin hoidettuna ja kohdeltuna, onnellisena vaikka narun nokassa... kunhan et koko ajan pidä ; ))

Kirjaamistasi itsensä rakastamisen opiskelun liittyvistä iloista johtuen hyvin moni ei pidä mitään kiirettä opintojen loppuun saattamisella. :)

• Vaakamieheltä
        sen ymmärrän. kirjoitti:

Kirjaamistasi itsensä rakastamisen opiskelun liittyvistä iloista johtuen hyvin moni ei pidä mitään kiirettä opintojen loppuun saattamisella. :)

...mullakin meni niin hemeletin kauan ; ) No oli siinä muutakin.. loukattiin Mariaanien haudan verran :(

Kiva lukea kahvitauon lomassa todella hersyvää huumoria.. hyvin lohkaistu : )))

• KaurisNainen-75

Ei se sitten onnistunut. Suhde loppui kuin seinään enkä tarkkaan tiedä miksi. Kai se on taas pakko vaan alkaa taas uskomaan horoskooppeihin...

• pitää

ex-kumppaneista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe