Kellon torille.Elikkä kaikki Osuuspankin asaiakkaat, ovat sitä rahoittamassa.Elikkä minäkin, ja monet muut.Meidän rahoilla se ajan-näyttäjä sinne kyhätään.Vai olenko väärässä??
Osuuspankki Kustantaa
10
678
Vastaukset
- cares?!
Mitään sun rahoja siihen käytetä sa*tana. Antakaa niitten pystyttää joku kello, se on niitten bisnes, antaa niitten hoitaa omat bisneksensä.
- Tuota mieltä?
Kyllä Gamillo oli aivan oikeassa.Jos et ymmärrä tätä asiaa,ei mahda mitään.Kysyppäs äidiltäsi, mitä mieltä hän on.
Mitähän helvettiä siinä torilla kellolla tekee?
Kelloja on torin lähistöllä useita jo muutenkin. Mefiston sisäänkäynnin yläpuolella on yksi, torilla on ennestään yksi, Possella on vanha Itä-Savon kello. Ihmisillä on kelloja ranteessaan, kelloja kännyköissään.
MITÄ SILLÄ KELLOLLA SIINÄ TORILLA TEKEE? HÄH? Olisivat ennemmin kustantaneet vaikka silläkin rahalla vaikka skideille jonnekin jonkun kokoontumispaikan harrastusmahdollisuuksineen.
Ei taas paljon päätä pakottanut Osuuspankin jehuilla.- aikaa
Idea on varmaan siinä, että saadan kelloon valtaisat osuuspankin vilkkuvat mainokset, joita ei muilla vielä ole.
Näin se on muuallakin päin suomen maata, eli mainos tilaa itselleen. aikaa kirjoitti:
Idea on varmaan siinä, että saadan kelloon valtaisat osuuspankin vilkkuvat mainokset, joita ei muilla vielä ole.
Näin se on muuallakin päin suomen maata, eli mainos tilaa itselleen.Minusta sijoittaminen esimerkiksi nuorisoon olisi ollut Osuuspankille paljon parempaa mainosta.
Ehkäpä saamme ihastella vuonna 2020 Savonlinnassa toria, jonka ympärillä on 35 kelloa 100 metrin säteellä? Pitäähän siihen kohta Sampon ja Nordean omat kellot ängetä.- mullakin
SavoRULES kirjoitti:
Minusta sijoittaminen esimerkiksi nuorisoon olisi ollut Osuuspankille paljon parempaa mainosta.
Ehkäpä saamme ihastella vuonna 2020 Savonlinnassa toria, jonka ympärillä on 35 kelloa 100 metrin säteellä? Pitäähän siihen kohta Sampon ja Nordean omat kellot ängetä.Onhan kelloja aivan liikaa ympärillä, kun jokaisella on kumminkin kello ranteessa ja jokaisessa matkapuhelimmessa on toimiva kello.
mullakin kirjoitti:
Onhan kelloja aivan liikaa ympärillä, kun jokaisella on kumminkin kello ranteessa ja jokaisessa matkapuhelimmessa on toimiva kello.
Juuri noin! Minä olen ihan samaa mieltä!
Sitä varten tuo Osuuspankin kellotempaus naurattaakin, ei jepet ajatelleet asiaa taas tarkemmin.
Vähän sama kuin lahjottaisi yhden jääkiekkomailan urheiluvälinekauppaan jossa on ennestään 8000 jääkiekkomailaa.- gupista
SavoRULES kirjoitti:
Juuri noin! Minä olen ihan samaa mieltä!
Sitä varten tuo Osuuspankin kellotempaus naurattaakin, ei jepet ajatelleet asiaa taas tarkemmin.
Vähän sama kuin lahjottaisi yhden jääkiekkomailan urheiluvälinekauppaan jossa on ennestään 8000 jääkiekkomailaa.Nooh! HeKi varman olisi siitä yhdestäkin kiitolinen, mutta onpahan porukka pelannut tähänkin asti yhdellä.
gupista kirjoitti:
Nooh! HeKi varman olisi siitä yhdestäkin kiitolinen, mutta onpahan porukka pelannut tähänkin asti yhdellä.
Ihmettelinkin kun ne ei oikein osaa tehdä maaleja mutta mites teet kun yhdellä ukolla vain on maila.
Lainaakohan ne aina sitä yhtä mailaa kaverilleen kun menevät vaihtoon?
HeKin ukkojen ei kannata mennä seuraavalla Savonlinnan reissulla syömään Majakkaan pihviä sillä joutunevat muutoin vuolemaan viimeisen mailansa hammastikuiksi?- siellä
SavoRULES kirjoitti:
Ihmettelinkin kun ne ei oikein osaa tehdä maaleja mutta mites teet kun yhdellä ukolla vain on maila.
Lainaakohan ne aina sitä yhtä mailaa kaverilleen kun menevät vaihtoon?
HeKin ukkojen ei kannata mennä seuraavalla Savonlinnan reissulla syömään Majakkaan pihviä sillä joutunevat muutoin vuolemaan viimeisen mailansa hammastikuiksi?Oppisivat nyt ensiksi tunnistamaan jääkiekon rotanloukusta ja kun valmentaja käskee tekemään maaleja, niin osa porukusta riisuu kampeensa ja lähteen valtti-colorin tehtaanmyymälään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651