Aprillia RS 50 SREET

HUHU!

Tietääkö kukaan missä vika?tytöllä uusi 200km aj.mopo.Eipä jaksa nousta mäkeä ylös;mopo hyytyy..tyhjäkäynnillä sammuu usein.???niin moni kakku päältä kaunis...kamulla saman merkkinen scooteri.jaksaa kyllä mennä.help!!!!!!ja kiitos jos joku viisaampi tietäs.

10

2741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abrillia

voi olla et kaasuttimessa on jotain vikaa
      kannattaa viedä huoltoon

• pezki

juu mulla sama mopo siinä ei oo missään mitään vikaa muutakun pakoputki on lyöty niin tukkoon jo tehtaalla:D ettei se jaksa mitään mäkiä mennä otat pakoputken irti siinä on kaksi semmoista hitsattua mutteria ne rälläköit irti siitä avaat putken siellä on semmonen 20cm pitkä rauta putki sen otat irti ja vaihdat kaasarin suuttimen 95kokoiseksi niin kyllä sitten jaksaa tein itse tuon niin ei ollut mitään ongelmia enään...:D

• 3232

jos mopo on vaihteellinen kannattaisi vähän miettiä millä vaihteella menet mäkeä ylös

• Nucce

moi sun mopos on häikkää kandee ku siin on takuu huolto nii viedä se sinne ne khyll tietää mikä siin on ja korjaa sen m¨meaby!! mut toivottavast saat sen kuntoon : ) mäkin aijon ostaa sellaisen

• huhu

on tukittu tehokas mopo,että pysyis mopon sallimassa nopeusrajoituksissa.liike lupasi takuun puitteissa avata sen verta,jotain mötikkää,et pääsee mäet ylös..yms.lain sallimissa rajoissa tietty =)hehe

• J€$$€

Terve! Sulla ei tod. ole mitään vikaa siinä. Katsos, Suomeen tullessaan mopoon asennetaan AIVAN liian pieni suutin, jotta se täyttäisi päästöstandardit. Mulla oli ihan sama juttu mopon kanssa. käynnissä se ei pysynyt uutena ---> suutin isompaan. mäissä hyytyminen = liian paljon painoa tehoon nähden (sama täällä 1.5kW tehoa, 112kg Kuiva painoa.) ja mäet oli kyllä yhtä tuskaa, niin mopolle kuin minulle. Kone huutaa 8000 rpm ykkösellä ja vauhtia 17 km/h. No kyllä sekin ongelma ratkeaa kun kuristukset poistat. Onnea uudesta moposta! ;)

• siitä saa!!!
        J€$$€ kirjoitti:

Terve! Sulla ei tod. ole mitään vikaa siinä. Katsos, Suomeen tullessaan mopoon asennetaan AIVAN liian pieni suutin, jotta se täyttäisi päästöstandardit. Mulla oli ihan sama juttu mopon kanssa. käynnissä se ei pysynyt uutena ---> suutin isompaan. mäissä hyytyminen = liian paljon painoa tehoon nähden (sama täällä 1.5kW tehoa, 112kg Kuiva painoa.) ja mäet oli kyllä yhtä tuskaa, niin mopolle kuin minulle. Kone huutaa 8000 rpm ykkösellä ja vauhtia 17 km/h. No kyllä sekin ongelma ratkeaa kun kuristukset poistat. Onnea uudesta moposta! ;)

ku mopon kone pistetään piikin runkoon. p.s kannattasko muuten vaihtaa samontein isompi pytty ja putkisto. varmaa jaksaa nousta jyrkätki mäet sen jälkee. =D

• Alppimursu
        siitä saa!!! kirjoitti:

ku mopon kone pistetään piikin runkoon. p.s kannattasko muuten vaihtaa samontein isompi pytty ja putkisto. varmaa jaksaa nousta jyrkätki mäet sen jälkee. =D

No siis tohon RS:n nyt on tarjolla vaikka Arrowin tehoputki. Kyllä voin kokemuksesta sanoa että menee isot mäet ylös pelkästään kurittomana, koska multa löytyy moposta kurittomana 8.5hv, ja kaverin 4-tahti kevarissa on 2 hv enemmän. Laitan linkin moponi kuviin (EI OLE RS) vaan Malaguti Drakon. http://www.motot.net/galleria/35838

• asdd
        Alppimursu kirjoitti:

No siis tohon RS:n nyt on tarjolla vaikka Arrowin tehoputki. Kyllä voin kokemuksesta sanoa että menee isot mäet ylös pelkästään kurittomana, koska multa löytyy moposta kurittomana 8.5hv, ja kaverin 4-tahti kevarissa on 2 hv enemmän. Laitan linkin moponi kuviin (EI OLE RS) vaan Malaguti Drakon. http://www.motot.net/galleria/35838

Mitä sulla kulkee tyhjällä putkella?

• JontDude

Osta isompi suutin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      106
      3761
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3193
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      230
      2809
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      39
      2366
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1676
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1486
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1361
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18