Minulla on jo monta vuotta tuntunut kurkussa pala kesät talvet. On tosivaikea niellä kun tuntuu siltä kuin joku painaisi kurkkuun. Limaa liikkuu paljon aina ku yskii ja nielasee niin tuntuu sitkeää limaa kurkussa. Minulla oli pienenä jotain pöly allergiaa. Nukuin lampaanvillojen välissä ja nenä vuoti kokoajan. Se loppui kun heitin lampaanvillat pois. Nyt nenä vuotaa aina silloin tällöin. Meillä on 1 kääpiömäyräkoira 1 silkkiterrieri 1 borderkollie, nuo kaikki sisällä melkein kokoajan. Bordekolliesta varsinkin irtoaa karvaa. Lisäksi yksi pystykorva joka on ulkona pääosan ajasta. Meillä imuroidaan harvoin ehkä joka kolmas viikko koska asumme maaseudulla ja täällä on tosi kiire kokoajan.
Vastaukset 1
- Pappa-Smurffi
eläin-allergia vaan tuon kertomasi oireiden perusteella näyttäisi sille, että allergiaoireita aiheuttaisi kosteusvauriomikrobit (=kosteusvauriohome). Se on helppo testata onko näin! Mene seuraavaan osoitteeseen ja aloitussivun alusta löydät erillislinkin "Kosteusvauriohome-Miten toimin", sieltä löydät testilistan jolla voit testata itsesi josko tästä ois kyse? http://personal.inet.fi/koti/haistahome/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473