Vanhan pösön korjausta tampereella? Missä onnistuu?
pösö
7
1168
Vastaukset
- ja vanha
Ei taida onnistua edes Tampereen ulkopuolella? Mutta olisit laittanut että mitä vikaa siinä on? Vai pitääkö entisöidä koko "auto".
- emma
Olen kyllä kuullut että tampereella olisi joku pösö korjaamo, en vain muista nimeä tai missä se mahdollisesti olisi. Ihan normaali huoltoa, käsijarrun vaijeri on poikki, jos pösön oman uuden ratin sais jostain... koira söi =) Ja uuden syylärin tarvisin..... Ei autoni niin huono ole että täytyis kokonaan entisöidä, hyvä kulkupeli on
emma kirjoitti:
Olen kyllä kuullut että tampereella olisi joku pösö korjaamo, en vain muista nimeä tai missä se mahdollisesti olisi. Ihan normaali huoltoa, käsijarrun vaijeri on poikki, jos pösön oman uuden ratin sais jostain... koira söi =) Ja uuden syylärin tarvisin..... Ei autoni niin huono ole että täytyis kokonaan entisöidä, hyvä kulkupeli on
onnistuvan missä vain. Ei se sen kummempi ole korjata kuin muutkaan. Joku pikkufirma tai osaava tuttava nuo tekee halvimmalla.
Kun en ole paikkakuntalainen, en osaa antaa vinkkiä alkuperäiseen kysymykseen.- puhelinluettelon
emma kirjoitti:
keltaisilta sivuilta otsikolla autokorjaamot. Sieltä löytyy useampi Tampereella Peugeottiin erikoistunut korjaamo. Ratia ym. kannattaa kysyä paikallisista autopurkamoista. Tosin asiakasedullinen korjaamokin hankkii ne purkaamolta.
Pyydä korjauksista kustannusarvio. Sen voi kysyä useammalta korjaamolta.
- joskus käynyt
on 10 korjaamo, kysy sieltä, itse olen joskus tilannut ja hakenut joitain osia sieltä. puh, 03/2144501, kysy täältä.
- emma
Suuri kiitos. Sain paljon apua 10 korjaamolta. Aika varattuna ja hintakin kuulosti sopivalta.
- kuullut
emma kirjoitti:
Suuri kiitos. Sain paljon apua 10 korjaamolta. Aika varattuna ja hintakin kuulosti sopivalta.
Enpä asusta tampereella, mutta 10-korjaamosta olen kuullut pahaa useampaan otteeseen...kuulemma hinnat eivät ole pitäneet paikkaansa, osat ovat välillä mitä ovat ja seisoskelustakin laskutetaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215674- 541785
- 251259
- 721070
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1811062Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.140973Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️61955- 48938
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58935