Marja Valtanen

Vaaka tyttönen

Entäpä Marja Valtanen, vaikuttaa jossakin Tampereen alueella.
Kertokaa käynneistänne tai soitosta, että mitä mieltä olette?

8

3502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksonen-60

      sitten ei vain nähnyt minulle mitään. Soitin hänelle viime syksynä ja oli tosi outo. Kysyin, mitäpäs muutakaan kuin erään miehen tunteista minua kohtaan ja hän kuulosti siltä, kuin olisi vastannut autosta, näki vain jotakin sinistä.. Kyselin että eikö tosiaankaan näe muuta, kun tuo ei tosiaankaan vastaa kysymykseeni. Sitten selitti jotakin ko. miehen luonteenpiirteistä ym. ympäripyöreää, mikä ei pitänyt paikkaansa eikä mitään, mitä hän sanoi, ole toteutunut. Joo, ja lysti maksoi melkein 50 euroa. Mut tää on vain mun mielipide, odottele muitakin kommentteja.

      • Vaaka tyttönen

        hän kertoo ihan mitä sattuu ja hyvin negatiivisesti.


      • petetty
        Vaaka tyttönen kirjoitti:

        hän kertoo ihan mitä sattuu ja hyvin negatiivisesti.

        Siis, mä voin sanoo todella monen kokemuksen perusteella MARAJA VALTOSESTa että huh mikä eukko! Mä olen ollut valitettavasti hänen kanssaa tekemisissä moneen otteeseen ja häneltä on mennyt ennustukset niin pieleen kuin olla ja voi.

        Ekan kerran olin tekemisissä vuosi sitten ja siis hänen ennustukset meni niin pieleen ettei hän enää edes vastannut mun puheluihin (soitin silloin hänen kännyyn (känny numeron saa netistä jos googlaa) ja sitten olen soittanut Rajatieto organisaation kautta sillä en tajunut että oli sama henkilö kyseessä... ja sitten kun alko menee pieleen niin tajusin että sama henkilö!

        Pysykää loitolla!

        petetty 77


    • asmodan

      Vanha ketju, mutta kommentoinpa äskettäisen kokemuksen pohjalta, niin päätyy ko. näkijän nimellä googlaavien luettavaksi.

      Taisin soittaa kesken ruokailun, kun kova maiskutus kävi toisessa päässä. Kerroin mihin asiaan haluaisin näkemisapua. Valtanen ei puhunut juuri mitään, odotti että pidän keskustelua käynnissä. Tämä on hyvin erikoista, useimmiten näkijät kertovat heti kärkeen jonkun vaikutelman tai vastaavan että päästään molemminpuoliseen vuorovaikutukseen. Lopulta hän kysyi minulta ihan toisesta aihepiiristä josta olin huolissani. Kerroin että sillä saralla oli aiemmin ollut ongelmia, mutta ne tuntuvat nyt olevan ohi. Asiaan hänellä ei ollut mitään lisättävää. Sitten hän totesi vain, että kyllä minulle on nyt tulossa hyvä jakso, jolloin minulla on hyvä olla. Kysyin voisiko hän yhtään tarkemmin sanoa miten asiat muuttuvat. Hän siihen ihan täydellisen ympäripyöreästi, että hyvä jakso on tulossa, ja se tulee olemaan minulle oikein hyvä. Tämän jälkeen hän vaikeni, ja ilmeisesti jatkoi ateriointia ja odotti että minä pidän keskustelua yllä.

      Vaikka olenkin pöhkö jonkun mielestä kun ylipäätään näkijöille soittelen, niin en kuitenkaan niin pöhkö etten olisi hoksannut että tämä ihminen ei näe ainakaan minulle yhtään mitään. Kanttia ei sitten kuitenkaan löytynyt sen suoraan sanomiseen.

    • palautetta1

      ... nämä kannattaa antaa palautteena myös Rajatiedolle tms. yritykselle johon on soittanut. Kun tarpeeksi tulee, niin eiköhän se siitä sitten...

    • ihneparantaja

      Kuuntelin joskus läpi rajatiedon esittelynauhat. Myös tämän Marja Valtasen. Haahuilin sitten viimeyönä juutuubissa karpon juttuja selailemassa ja törmäsin tuttuun ääneen jonka yhdistin heti siihen Valtasen esittelynauhaan. Karpolle pottuilunauha löytyy tuubissa kun hakee nimellä "Karpolla on asiaa - Ihmeparantaja". Siinä hän on melko varmalla luulolla naamioitunut anna-liisaksi. Kuunelkaa ENSIN tämä esittelynauha, SITTEN tuo ihmeparantajan karpolle lähettämä nauha. Ei voi kuin haavi auki ihmetellä... Laitoin nuo jakoon feissarinkin et voi vertailla ja jokainen kohdallaan sottailla mikä onkaan homman todellinen nimi...

    • hätäpuhelu

      Mikäli pitää paikkansa, on rahan ahne ja kiero korkkiruuvi tämä ihminen... VAROKAA TODELLA. Vaikuttaisi kyllä olevan yksi ja sama tapaus kun kuuntelee ääntä ja äänen aaltoilua.

    • bambina2

      Itse soitin yli vuosi sitten Valtaselle. TV:n ääni kuului kovana taustalla ja Valtanen hyvinkin tylyn kuuloinen. Hän ei sanonut mihinkään mitään muuta kuin, että kyllä kaikki menee hyvin. Aivan sama mitä kysyin, sama vastaus. Ei paljon tietoa irronnut! Laitoin rajatiedolle palautetta asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe