Exäni oli kaksonen ja sen jälkeen olen huomannut että tapaamani miehet, ketkä on vähänkään kiinnostavia on kaikki ollut kaksosia.
Mikä siinä voi olla...?
Sopiiko kaksonen ja rapu hyvin yhteen?
kaksonen
3
756
Vastaukset
- hyvin sopii...
Meillä ainakin menee hyvin minä kaksonen ja avo siippani on rapu. Meillä synkkaa hyvin en voi muuta sanoa.. Eli kannattaa yrittää..
- Kaksonen-60
kaikille jossakin elämän vaiheessa. Riippuu myös nousevasta merkistäsi.. Itse ihmettelin aikoinaan, miksi kaikki kiinnostavat miehet ovat härkiä, vaikka härkä ja kaksonen eivät horoskooppikirjojen mukaan sovi yhteen (eivät myöskään rapu ja kaksonen). Selitys löytyi, kun selvisi, että nousumerkkini on skorpioni ja siksi vedin härkämiehiä puoleeni.
Nyt kun ikää ja kokemusta on karttunut niin vain oinasmiehet kiinnostavat. Olen pohdiskellut itsekseni, että jossain elämänvaiheessa etsii esim. turvallista kumppania ja jossain toisessa taas huumorintajuista etc. ja sen takia tuntuu, että ne mielenkiintoiset ovat aina samaa merkkiä. Voi myös olla, että alitajuisesti etsit miestä, jolla on samoja luonteenpiirteitä kuin exälläsi..
Kumppanin valintaan vaikuttavat monet tekijät, voi olla myös niin, että etsit itseäsi täydentävää kumppania, jolla on joku sellainen ominaisuus, mikä itseltäsi puuttuu. Esim. ehkä itse olet hiljainen ja siksi puheliaat miehet kiinnostavat. Minua viehätti härkämiehissä juuri se hiljaisuus, tuntui, että vain minä puheliaana kaksoseukkona saan heidät avautumaan.. - jenfi
jännä juttu. itse olen kaksonen (nainen) ja olen huomannut vetäväni rapumiehiä puoleeni. monesti on paljastunut että kiinnostunut mies on rapu. =D
repumiehet sinänsä ovat ehkä liian kilttejä mulle. toisaalta pitää jalat maassa ja semmosta kaipaisinkin. ja yhden kivan rapupojan oonkin tavannut. ravut niin ihanan aitoja ihmisiä. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882