Mistä tietää mikä on luonteeseen liittyvää laiskuutta ja mikä masennukseen, ADD:hen tai muuhun sellaiseen liittyvä oire? Onko laiskoja ihmisiä olemassa?
Laiskuus
4
395
Vastaukset
- .....
Mä luulisin että masentuneen laiskuuteen kuuluu se, ettei jaksa tehdä, paitsi velvollisuuksiaan, myöskään mukavia juttuja.
- kun tulee mieleen
että kyllä turhempikin tekeminen aina joutenolon voittaa
- niin..
kun tulee mieleen kirjoitti:
että kyllä turhempikin tekeminen aina joutenolon voittaa
että oikeasti laiskalle ei tule huono omatunto tekemättä jättämisistä?
- varmaan
niin.. kirjoitti:
että oikeasti laiskalle ei tule huono omatunto tekemättä jättämisistä?
uskoisin että oikeasti "laiska"EI EDES ÄLYÄ OLEVANSA LAISKA" Luistaa töistä kotona ja työssä eikä tunne syyllisyyttä.Toisaalta itse olen juuri päinvastainen eli ..Itsellä jatkuva syyllisyys tekemättömistä asioista, kotitöistä. Yritän sinnitellä edes työelämässä...( mutta tavallaanhan fiksu ihminen ei raada liikaa töissä??Ettei pala loppuun...jaksaa muutenkin paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350