Täysikuu ja susi

Lonely

Täysikuu paistoi pilvettömältä tähti taivaalta. Oli talvi ja aivan älyttömän kova pakkanen kun tarvoin läpi lumihangen. Olin päättänyt ottaa oikotien ison pellon läpi joka oli tietty polviin asti täynnä puuterilunta . Kuu paistoi kirkkaana joten näin oikein hyvin, kun hengitykseni lämmin höyry katosi ilmoihin. Kaaduin äkkiä lumeen, sillä jalkani takertui johnkin. Aloin kaivamaan jalkaani irti hangesta, kun näin pienen varjon laskeutuvan hankeen korkealta kukkulalta. Kukkulan päällä seisoi hopeinen susi joka katsoi alas mäkeä suoraan silmiini. Sen turkki heijastui kuun valoon kun se päästi ilmoille surullisen ulvahduksensa. Olin niin lumoissani hopeisesta sudesta etten ollut huomannut, että iso lauma muita susia ilmestyi ympärilleni metsästä. Olin saarroksissa niiden keskellä ei ollut mitään paikkaa minne paeta. Nousin seisomaan, kun ssudet rupesivat lähenemään, olin varma, että se olisi loppuni. Mutta äkkiä hopeinen susi ilmestyi metsän siimeksestä ja kaikki muut sudet istahtivat hankeen jääden katsomaan minua. Hopeinen eläin lähestyi minua. En uskaltanut liikkua, joten eäin vain lähestyi minua. Se tuli hyökkäys etäisyydelle ja minä vain suljin silmäni toivoen, että se olisi pian ohi. Ei tapahtunut mitään joten avasin silmäni. Susi seisoi askeleen päästä minua. Hengitykseni oli kiivas mutta rauhoittui pian, kun tiesin ettei se tekisi pahaa. Susi Katsoi minua silmiini ja niistä heijastui outo hohde kuten kaksi kirkasta tähteä. Ojensi käteni tajuamatta mitä tein. Eläin ei liikahtanut vaan antoi kätni lipua pitkin sen hopeista päätä. Se ojensi minulle tassunsa ja otin sen käteeni. Pian huomasin minun valkoisen lapasen muuttuneen punaiseksi, se oli satuttanut tassunsa. Käänsin tassua varoen, mutta se ulahti silti kivusta. Susi rinki ympärillä rävähti heti pystyyn ja lähti tulemaan kohti hampaat esillä. Susi urahti uudemman kerran ja lauma perääntyi paikoilleen korvat silti tarkkana. Tassuun oli jäänut iso lasin sirpale, joten kiskaisin sen pois äkkiä ettei sesattuisi pitkään. Susi päästi ilmoille verta hyytävän huudon, joka loppui samantien. Taskussani oli onneksi puhdas liina, joten kiepaisin sen tassun ympärille pitäen yhä lasia kädessäni. Susi katsoi minua pitkän tovin silmiini, nuhkaisi kättäni ja lähti kohti metsän rajaa. Puitten yläpulella olevalla mäellä näkyi pian hopeisen suden hahmo joka päästi ilmoille saman kutsun ja kaikki muutkin sudet katosivat yksitellen takaisin metsään. Viimeisenä katosi hopea. Hiljaisuus laskeutui metsän kun mitään ei olisi tapahtunut, mutta ainoastaan jäljet ja lasin sirpale sekä pieni läikkä verta todisti muuta. Avasin nyrkkini, lasinsiru oli poissa tilalla oli hopeinen sudenhammas mihin oli kaivertunut lumihiutale. En tiennyt mitä ajatella, kun jatkaa vain matkaa. Täysikuun taikaa, ajattelin. Olin varma siitä että törmäisin vielä joskus tähän hopeiseen suteen ja laumaa,mutta se jäisi mysteeriksi milloin tai miten..........

2

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24521

      looool aik huono!!

      • bestman3

        uuu... servaus!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe