Kerääntyykö jengi telttailemaan Meripäivien ajaksi, johonkin epäviralliseen paikkaan ? eli jollekkin nurtsille,puistoon, rantaan..
Kun siellä Santalahden leirintäalueella on ihan sikamaiset hinnat telttailijoille !!! mä en ainakaan suostu maksamaan sitä kiskurihintaa nurmiläntistä.
"Telttailu paikka"
5
3553
Vastaukset
- xxxxx
muutama taitaa makaa autossaan sapokassa, mut ei oo kyl mitään epävirallista telttailupaikkaa.
- make
leiriydy metsään tai valvo yösi ja mene kouvolaan aamusta takasin. ei rahattomana kannata liikkua, kaikki maksaa. 15e jos kaatuu pörssi, niin mikähän hörhö olet oikeen.
- tiedäkään
millainen SISSI olen?? Rahaa ei kulu, kun pöllin ruoan ihmiseten kasvimailta ja majoituskin järjestyy teltassa.Kävellen takaisin Kouvolaan ja säästän heti ison summan rahaa!!
Mä olen todella älykäs ja taitava SISSI!
- Telttaheltta
Mulla on ollut teltta pystyssä täällä sapokassa koko aamun. En ole uskaltanut sen takia peiton alta nousta. Jos kävis vaikka heittämässä aamu veivit vessassa tai sitten odottaisi iltaa, että joku kotkalainen kotka imisi röörit tyhjäksi. Siis, älä ihan missä tahansa sitä telttaasi pystyttele, vaan odota että olet jossain hiukan hiljaisemalla alueella. Ja muista, kännissä tekisi mieli telttaa pystytellä mutta vaikka kuinka sitä vetelisi niin ei se välttämättä nouse.
- jännittävää
sinulla! Miten aiot sen prinssinakkisi muuttaa teltan keskisaloksi? Oletko joku taikuri Merlin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741