U2 Vertigo Milano DVD:tä työstetään

U2heart

U2 Vertigo kiertueen Milanon keikka tulee näemmä DVD:nä jossain vaiheessa ulos. Sitä työstetään parhaillaan. Jos haluat nähdä pätkän, käy katsomassa Dublinilaisen SOLOTOO firman sivuilla (tämä firma töystää useimmat U2:n DVD:t):

http://solotoo.com/showreel.html

Milanon keikan videopätkä on ensimmäinen video toiseksi alimmaisella rivillä.

10

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää

      livekamaa U2ta kiitos.Mahtava bändi ja hienoa musaa, mutta rajansa kaikella.Mulla alkaa olla liikaa versioita Where the streets have no namesta.Paras löytyy Rattle&Humilta.En jaksanut ostaa edellistäkään dvdtä.Joku Atomicpommi-kiertueen keikka.Pari uutta ja loput sitä saamarin miljoonaan kertaan kuultua hittisikermää.Voisivat julkaista jotain vanhoja tv-keikkoja ja muita harvinaisuuksia.

      • U2heart

        Hei, eihän sun tarvitse niitä ostella. Mulle kyllä kelpaa uusi live DVD aivan mainiosti!


      • MrEdge
        U2heart kirjoitti:

        Hei, eihän sun tarvitse niitä ostella. Mulle kyllä kelpaa uusi live DVD aivan mainiosti!

        uutta vaan kehiin :)


      • Frank Sinatra

        Katsokaapa Bonon ja Frank Sinatran duetto musiikkivideolla "I´ve got you under my skin". Jokainen, joka tajuaa videon ironian (esim. Sinatra ja Bono ajelevat limusiinilla, kuin euroopanomistajat), tajuaa myös sen, miksi U2 nykyisin julkaisee samalta kiertueelta useampia tallenteita, tekee levyn, joka on parsittu kokoon yhtyeen aikaisemman materiaalin palasista (How to dismantle an atomic bomb) ja julkaisee uuden version Onesta, jonka esittäminen julkisesti pitäisi kieltää lailla.

        Tähän kaikkeen riittää vain yksi sana: poptarts.


      • ei koskaan
        Frank Sinatra kirjoitti:

        Katsokaapa Bonon ja Frank Sinatran duetto musiikkivideolla "I´ve got you under my skin". Jokainen, joka tajuaa videon ironian (esim. Sinatra ja Bono ajelevat limusiinilla, kuin euroopanomistajat), tajuaa myös sen, miksi U2 nykyisin julkaisee samalta kiertueelta useampia tallenteita, tekee levyn, joka on parsittu kokoon yhtyeen aikaisemman materiaalin palasista (How to dismantle an atomic bomb) ja julkaisee uuden version Onesta, jonka esittäminen julkisesti pitäisi kieltää lailla.

        Tähän kaikkeen riittää vain yksi sana: poptarts.

        Kaikki bändithän tekevät piisejä hitaasti. Osa All that you..levyn piiseistä oli vaiheessa jo Poppia työstäessä.Näinhän U2 on aina toiminut.Ei ne julkaise mitään jämämateriaalia.Tekevät hommiaan vaan pirun hitaasti.
        Dvdeitä tulee kyllä aivan liian tiheään.Ei siinä ole mitään järkeä myydä herkkäuskoisille faneilla samaa kamaa yhä uudestaan ja uudestaan.Luulisi tuollaisen rahastuksen jo hävettävän maailmanparantaja Bonoakin.Mitä epäilen.


      • Frank Sinatra
        ei koskaan kirjoitti:

        Kaikki bändithän tekevät piisejä hitaasti. Osa All that you..levyn piiseistä oli vaiheessa jo Poppia työstäessä.Näinhän U2 on aina toiminut.Ei ne julkaise mitään jämämateriaalia.Tekevät hommiaan vaan pirun hitaasti.
        Dvdeitä tulee kyllä aivan liian tiheään.Ei siinä ole mitään järkeä myydä herkkäuskoisille faneilla samaa kamaa yhä uudestaan ja uudestaan.Luulisi tuollaisen rahastuksen jo hävettävän maailmanparantaja Bonoakin.Mitä epäilen.

        "Ei ne julkaise mitään jämämateriaalia."

        Mielestäni U2 on julkaissut melkoisen paljon levyn täytettä vuodesta 2000 alkaen. Toki löytyy pari ihan kuunneltavaa biisiä, mutta se ei oikein riitä. Enkä nyt sano, että AB:lla, Zooropalla tai Popilla kaikki biisit oli klassikoita. Esim. Zooropalla biisit ei sävellyksinä ole kummoisia, mutta rakenne on mielenkiintoinen ja soundi unenomainen. 2000-luvun musa on vähän sellasta tilulilu-Grammy-poppia.


      • ei koskaan
        Frank Sinatra kirjoitti:

        "Ei ne julkaise mitään jämämateriaalia."

        Mielestäni U2 on julkaissut melkoisen paljon levyn täytettä vuodesta 2000 alkaen. Toki löytyy pari ihan kuunneltavaa biisiä, mutta se ei oikein riitä. Enkä nyt sano, että AB:lla, Zooropalla tai Popilla kaikki biisit oli klassikoita. Esim. Zooropalla biisit ei sävellyksinä ole kummoisia, mutta rakenne on mielenkiintoinen ja soundi unenomainen. 2000-luvun musa on vähän sellasta tilulilu-Grammy-poppia.

        Täytettä? All that you can´t leave behind-lättyhän on U2n iisisti paras levy koskaan.Atomicbomb taas ei ole mistään kotoisin.Achtung baby taasen liian yliarvostettu.Pop mainettaan parempi.Zooropa vain demokokoelma(jämämateriaalia?)...mutta nämähän ovat makuasioita.En aio perustella.
        Se ei ole U2n vika jos jenkit ovat niin tyhmiä että jakavat jotain Grammyja.Nehän jaetaan myynnin mukaan.Ei taiteellisista syistä.


      • Frank Sinatra
        ei koskaan kirjoitti:

        Täytettä? All that you can´t leave behind-lättyhän on U2n iisisti paras levy koskaan.Atomicbomb taas ei ole mistään kotoisin.Achtung baby taasen liian yliarvostettu.Pop mainettaan parempi.Zooropa vain demokokoelma(jämämateriaalia?)...mutta nämähän ovat makuasioita.En aio perustella.
        Se ei ole U2n vika jos jenkit ovat niin tyhmiä että jakavat jotain Grammyja.Nehän jaetaan myynnin mukaan.Ei taiteellisista syistä.

        ATYCLB on kyllä paljon parempi, ku HTDAAB. Atomic bombilla ei ole mun mielestä yhtäkään biisiä, jota jaksais kuunnella säännöllisesti. Pari biisiä toimi joten kuten livenä. Achtung babya hehkutetaan mielestäni vain parin klassikon (One, Even better..., Until the end of the world) ja hienon sekä kekseliään kiertueen takia, ZooTV oli "jotain ihan muuta". Zooropa on mielestäni todella hyvä, sellanen uninen ja epätodellinen fiilistelylevy. Zooropa ei sisältänyt jämämatskua, koska suuri osa biiseistä syntyi tekohetkellä, kun bändi piti tauon kiertueen keskellä. Pop on mun mielestä bändin paras levy, kaikki raidat on hyviä, myös Miamikin, joka on tunnelmaltaan onnistunut.

        Grammyt on tosiaan turha tapahtuma, mut mun mielestä U2:n taiteellinen omaperäisyys 90- ja 2000-luvuilla on katsottavissa suoraan Grammyjen perusteella: Achtung baby, Zooropa ja Pop taisivat kerätä vain yhden (Zooropa paras vaihtoehtoalbumi 1993), kun taas kaksi viimeistä radioon sorvattua levyä on voittanu läjäpäin. Siten jenkit ja suuri yleisö on mun mielestä vähän "hölmöjä", ettei tajua omaperäisen musiikin päälle, vaan kaikenlainen yksioikoinen ja simppeli musiikki myy. Tietenkin nää on makuasioita, mut mua todella risoo lukee jokanen kommentti, jossa haukutaan Pop ja Zooropa ja kehutaan ATYCLB ja HTDAAB mestariteoksiksi. Popilla on enemmän koukkuja ja mielenkiintoisia hetkiä, kuin ATYCLB:lla ja HTDAAB:lla yhteensä.


      • sanoi koira...
        Frank Sinatra kirjoitti:

        ATYCLB on kyllä paljon parempi, ku HTDAAB. Atomic bombilla ei ole mun mielestä yhtäkään biisiä, jota jaksais kuunnella säännöllisesti. Pari biisiä toimi joten kuten livenä. Achtung babya hehkutetaan mielestäni vain parin klassikon (One, Even better..., Until the end of the world) ja hienon sekä kekseliään kiertueen takia, ZooTV oli "jotain ihan muuta". Zooropa on mielestäni todella hyvä, sellanen uninen ja epätodellinen fiilistelylevy. Zooropa ei sisältänyt jämämatskua, koska suuri osa biiseistä syntyi tekohetkellä, kun bändi piti tauon kiertueen keskellä. Pop on mun mielestä bändin paras levy, kaikki raidat on hyviä, myös Miamikin, joka on tunnelmaltaan onnistunut.

        Grammyt on tosiaan turha tapahtuma, mut mun mielestä U2:n taiteellinen omaperäisyys 90- ja 2000-luvuilla on katsottavissa suoraan Grammyjen perusteella: Achtung baby, Zooropa ja Pop taisivat kerätä vain yhden (Zooropa paras vaihtoehtoalbumi 1993), kun taas kaksi viimeistä radioon sorvattua levyä on voittanu läjäpäin. Siten jenkit ja suuri yleisö on mun mielestä vähän "hölmöjä", ettei tajua omaperäisen musiikin päälle, vaan kaikenlainen yksioikoinen ja simppeli musiikki myy. Tietenkin nää on makuasioita, mut mua todella risoo lukee jokanen kommentti, jossa haukutaan Pop ja Zooropa ja kehutaan ATYCLB ja HTDAAB mestariteoksiksi. Popilla on enemmän koukkuja ja mielenkiintoisia hetkiä, kuin ATYCLB:lla ja HTDAAB:lla yhteensä.

        ...kun muniaan nuoli.


      • eikä saa riidellä
        sanoi koira... kirjoitti:

        ...kun muniaan nuoli.

        mutta musta boy oli tosi hyvä kesällä 81 ja october ei niin hyvä, mut war avautu mulle vasta 5 soitto kerralla.

        todellakin ne 2 viimisintä studio levyä on aika huonoja , varsinkin tää viiminen. niistä löytyy vertico, beautiful day, stuck in moment,(kite)..ei paljoo muuta.

        popilta: mofo, staring at the sun, wake up death man
        zooropalta: zooropa ja lemon
        ahtung babyltä: one ,mysterious ways, fly, so cruel, love is blidness, zoo station ja even better than real thing


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe