Huijatuksi tullut!

jor1

Tilasin Essential-systems nimisestä nettifirmasta pari viikkoa sitten kameraani vadenpitävän kotelon. Suoritin maksun ennakkomaksuna ja yllätys yllätys puljusta ei vastata enää sähköposteihini eikä soittoyrityksiin. Alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että Saksan poika huijasi tyhmää savolaista.
Onko muilla ollut ongelmia kyseisen firman kanssa?
Voinko enää tehdä asialle muuta kuin toivoa parasta?
http://www.essential-systems.de/ tuossa liikkeen kotisivut.

4

3659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jor1

No niin. Nyt kun kerkesin tälleen julkisesti mollaamaan firmaa, niin tavara tulla tupsahti postissa. Eli kauppa onnistui ihan ok.

• eke

Jostain syystä saksalaiset lopettaa yhteydenpidon, kun tavara on tilattu ja maksettu tai ovat laittaneet kamat postiin. Siis vaikka eivät oliskaan huijaamassa asikasta.

Itse olen joskus yrittänyt pitää puhevälejä pystyssä kysymällä jostain muusta hilavitkuttimesta tarjousta.

• mitä maksaa
        eke kirjoitti:

Jostain syystä saksalaiset lopettaa yhteydenpidon, kun tavara on tilattu ja maksettu tai ovat laittaneet kamat postiin. Siis vaikka eivät oliskaan huijaamassa asikasta.

Itse olen joskus yrittänyt pitää puhevälejä pystyssä kysymällä jostain muusta hilavitkuttimesta tarjousta.

Jos haluaa seurustelukumppanin niin silloin pitää poiketa perinteisessä puodissa. Heidän hintoihinsa on leivottu lisä mikä koostuu seurusteluun soveltuvista toimitiloista ja ajasta jonka myyjä joutuu asiakkaan kanssa kasvotusten viettämään.

Nettikauppojen hinnat selittyvät toiminnan järkestämisenä. Yksittäisellä asiakkaalla, etenkin takametsien joutilailla, on kyllä aikaa. Heidän pitäisikin tukea mieluummin lähikauppojaan kuin häiriköidä netissä.

• saasaa
        mitä maksaa kirjoitti:

Jos haluaa seurustelukumppanin niin silloin pitää poiketa perinteisessä puodissa. Heidän hintoihinsa on leivottu lisä mikä koostuu seurusteluun soveltuvista toimitiloista ja ajasta jonka myyjä joutuu asiakkaan kanssa kasvotusten viettämään.

Nettikauppojen hinnat selittyvät toiminnan järkestämisenä. Yksittäisellä asiakkaalla, etenkin takametsien joutilailla, on kyllä aikaa. Heidän pitäisikin tukea mieluummin lähikauppojaan kuin häiriköidä netissä.

Nettikaupassa kauppias voi näppärästi toimittaa tracking coden yms, jos ne on etukäteen luvattu. Jos sitä ei kuulu niin varmaa itsekin yrittäisit saada yhteyttä myyjään, vai oletko niin kova sälli ettet tee mitään, kun sellainen sähköposti on häiriköintiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3555
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      108
      2387
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      592
      2266
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2016
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      74
      1664
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1512
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      92
      1401
    Aihe