HP & Uusi kilta

Yavanna

Usva leijui talojen ympärillä ja sen kosteat lonkerot kietoutuivat Harryn ympärille. Hän asteli pitkin Kalmanhankujaa ja mietti kaikkea tapahtunutta. Melkein kuin huomaamatta hän oli saapunut Kalmanhanaukio kahdentoista eteen.
Harry nousi ylös nuhjuiset porrasaskeleet ja avasi oven. Heti eteisen täytti vanhan naisen ääni, joka syyti solvauksia Harrylle.
”Äh, olin unohtanut tuon.” Hän mutisi astuessaan pieneen synkkään eteiseen.
”Vaiennu.” Harry sanoi ja osoitti sauvallaan vanhaa naista esittävää taulua, joka ihme kyllä vaikeni.
Talo tuntui tyhjältä ja hiljaiselta. Jokainen tavara ja huone toi Harryn mieleen muistoja, jotka saivat palan nousemaan hänen kurkkuunsa. Kaikkein kipeimmin häneen koski, kun hän jäi katsomaan huonetta, jossa Sirius oli asustanut vapaan elämänsä viimeiset päivät Hiinokan kanssa. Nyt huone oli tyhjä, lukuun ottamatta kanan luita ja muutamia harmaita höyheniä lukuun ottamatta.
Sirius oli poissa, eikä hän palaisi koskaan, sen Harry tiesi. Hiinokka taas oli Hagridin hoivissa. ’No Hagrid ainakin oli tyytyväinen.’ Harry ajatteli ja naurahti hiljaa.
Hän kääntyi huoneen ovelta ja sulki oven perässään ja asteli keittiöön, missä hän istahti pöydän ääreen.
Pöydällä oli vanhoja lehtiä ja joitakin papereita, jotka olivat kiltalaisilta jääneet, kun olivat kiireessä lähteneet ministeriöön.
’Niin, Kilta.’ Harry ajatteli. ’ Toivottavasti he tulevat.’
Hän oli ennen lähtöään Likusteritieltä lähettänyt viestit killan jäsenille, sekä uskollisimmille AK:n jäsenille ja kutsunut heidät kokoukseen.
Ginnykin tulisi, vaikka Harry toivoi, että tämä olisi jäänyt kotiin. Harrya hymyilytti kirje, jonka Possu oli tuonut Ginnyltä.

Rakas Harry

Minä tulen killan kokoukseen, halusit tai et. Minun on päästävä pois kotoa, sillä Liman häähössötys käy pahasti hermoilleni. Jos en pääse edes vähäksi aikaa eroon Limasta, niin minä vielä noidun hänet ja siitä taas äiti ei pitäisi. Äiti ei pääse tulemaan kokoukseen ja lähettää sinulle terveisiä.
Pääsisihän äiti, jos hänen ei tarvitsisi auttaa Fleuria.
Minulla on ollut kauhea ikävä sinua, nähdään pian. En malttaisi odottaa luoksesi pääsyä.
Rakkaudella, Ginny.

Niinpä niin, sellainen Ginny oli, päättäväinen ja leiskui kuin tuli, kunnes sai tahtonsa lävitse. Se kai sai Harryn rakastumaan, tuohon punapäiseen nuoreen neitoon. Harrya hymyilytti hänen ajatellessaan Ginnyä kaiken sen häähössötyksen keskellä ja noitumassa Fleuria rupisammakoksi.
’Tosiaan Bill ja Fleur menisivät naimisiin, mikä on hyvä sillä näinä aikoina on hyvä saada jotakin iloisempaakin ajateltavaa.’ Harry ajatteli ja hätkähti, kun ovelta kuului kolkutus, joka sai muotokuvat taas huutamaan.
”Ole hiljaa.” Harry sähähti muotokuvalle mennessään avaamaan ovea. Muotokuva vaikeni ja Harry avasi oven.
Rappusilla seisoivat Ginny, Luna, Neville, Fred, George, Ron ja Hermione.

Jatkanko? Asiallista kommenttia/palautetta kiitos.
Häiriköt pysyköön poissa...

9

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OpettajaLordi

Pilasit päiväni tällä lapsellisella kirjoituksella.

• hyvä hyvä

jatka vvan se oli ihan hauska.. hieman huumoria:)

• ---

Jatka vain. Hyvä oli. :) Hyvinkirjoitettu koko tarinan alku.

• black_fan

..jatka vaan. Ei se mikään kamala ollut.

• ginnyW

mutta jätä toi rowlingille.. aika.. tekstiä..

• mrs snape 94

Ihuna! repesin tälle: "Harry nousi ylös nuhjuiset porrasaskeleet ja avasi oven. Heti eteisen täytti vanhan naisen ääni, joka syyti solvauksia Harrylle.
      ”Äh, olin unohtanut tuon.” Hän mutisi astuessaan pieneen synkkään eteiseen.
      ”Vaiennu.” Harry sanoi ja osoitti sauvallaan vanhaa naista esittävää taulua, joka ihme kyllä vaikeni. *hahahhah* Jatkoa ehdottomasti!

• ...

mikä juoni? en tajunnu, kirjotatko killan teekutsuista vai? ois voinu olla vähä enemmän kerrontaa jo heti aluksi. en tykänny.

• taranee2

Jatka vaan, tosi hyvin kirjoitettu tarina.

• Nimetön

jatka jatka! Sit GinnyW:llä on ilisää valittamista... :) Ei pahalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe