Onkohan nuo Jyskin sängyt hyviä? Tuo Jyskin plus b40 ainakin tuntui hyvältä ja sopivan hintaiselta mutta miten lie laadun kanssa? Onkohan kuinka kestäviä ja minkähän laatuiset nuo jouset on?
Jyskin sänky
5
763
Vastaukset
- reet
oliskin maailmanhistorian eka kerta kun halvalla saa hyvää...
- kaksi
kertaa ? Tuohon sänkyyn passaa hyvin yksi sanonta : Moni kakku päältä kaunis jne..satsaa vähän enempi ja osta kerralla "hyvä" sänky. Jouset on tuossa sängyssä ainoa pluss
- tepsu
ostettiin vuonna 99 jyskistä runkopatjainen sänky ja se on kyllä jo nyt aivan finaalissa jousien puolesta. Siihen kun menee istumaan niin uppoaa puoli metriä alaspäin. Tosin ei se kallis ollutkaan, 1600 markkaa. Petarit siinä oli aivan ohuet littanat ja panostettiin heti parin vuoden päästä yhtenäiseen paksumapaan vaahtomuovipetariin. Eli jos ostaa kalliimman, se todennäköisesti kestää pidempään.
- unelias aatu
Itse ainakin olen ollut tosi tyytyväinen ostamaani Jyskin runkopatjaan, nyt on vuoden päivät ollut tuo sänky ja aina tuntuu yhtä mukavalta asettua nukkumaan. En tajua miksei Jyskistä ostettu sänky voisi olla hyvä. On mulla ihan samantuntuinen sänky myös Askosta ostettuna mutta siitä huolimatta pidän tuota Jyskin sänkyä paljon parempana. Ihan kuosissaan on pysynyt ulkoisestikin tuo sänkyni, ei valittamista. Kannattaa tietysti valita sopivan kova tai pehmeä sänky.
- ok sänkyjä on
Jyskin sängyt on valmistettu kaikkia ( tai ainakin suurin osa suómessa) samaa laatua kuin muissakin kaupoissa. Jos ostaa halvimman patjan varmaan osaakin odottaa ettei saa kovin hyvää laatua. Kyllä ne kalleimmatkin Jyskissä ok on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199