on lojaalina työväenliikkeen kannattajana ja sosialistina joutunut viimeaikoina vasten tahtoaa kärsimään suunnattomasti pikkuporvarillisista olosuhteista.
Jos Antero selviää ehjänä näistä suunnattoman raskaista ja hänelle vastenmielisistä pikkuporvarillisista olosuhteista on hänele myönnettävä kotkalainen Lenin pokaali.
Urhea ja joka hetki viisas vasemmistolainen Antero kuuluu kuitenkin suurten kotkalaisten joukkoon Taiston ja Pentin väliin.
Antero Kekkonen
4
528
Vastaukset
- kokoooooooomus
Antero Kekkonen ei ole koskaan ollut sos.dem henkinen aina porvari mikä porvari
- JormaK
Kyllä Kotka tekisi ison palveluksen itselleen kun lahjoittaisi Anteron kunnanjohtajaksi jollekkin pienelle kunnalle, esim. Hikiälle tai Ypäjälle. Ainoa mikä Kotkan kehitystä on jarruttanut viimeiset 100 vuotta on sosiaalitemokratia.
- ä-ope
Opettele kirjoittamaan ensin sosiaalidemoraatti oiken ja tule sitten vasta tänne kirjoittelemaan.
Aito perussomalianen JormaK - meijänteijänmyötyö
ä-ope kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan ensin sosiaalidemoraatti oiken ja tule sitten vasta tänne kirjoittelemaan.
Aito perussomalianen JormaKkielioppia:inessiivi,elatiivi,illatiivi,adessiivi,ablatiivi,alltiivi,sosiaalidemokratia,kotka,paratiisi,lenin,sinisalo,tiusanen,kekkonen,sosiaaledemokratia,kommunismi,kotka,paratiisi..
näinkö opetat kotkalaisia?
Siltä tulokset ainakin vaikuttavat.
opettele itse opettamaan niin että kotkalaiset osaisivat puhua kirjakieltä ja olisivat muutenkin täyspäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349