Muita?
Millaisia ihmisiä oman käsityksen mukaan olette?
Aurinko Vesimies, nouseva Skorpioni.
3
815
Vastaukset
- samanmoinen
Ja olen mielestäni aika monijakoinen tyyppi. Olen kiinnostunut monesta eri asiasta, harrastuksesta ja ihmisistä. Olen ensin viileä, sitten todella kuuma jne sekavaa... Niin, en tiedä kuinka suuri paino laitetaan iälle, se on 31v :}
En osaa selittää, mutta aika ajoin melkein kärsin luonteestani, ja niin varmaan kanssaihmisenikin :) Olen monesti äkkipikainen ja arvaamaton, logiikkaani ja tapaani toimia on vähän vaikeaa joskus ymmärtää..
Hyviä puolia ovat ihmis- ja eläinrakkaus, välitän läheisistäni ja minuun voi luottaa. Eikä minun kanssani yleensä tule aika pitkäksi, pitkästyn nimittäin jossain vaiheessa viimeistään itse, ja sitten tapahtuukin :)
Pidän ihmisistä jotka ovat ennakkoluulottomia ja lähtevät mielellään ideoihini, harrastuksiin ja reissuihin mukaan. Ja keksivät itsekin jotain mukavata, kuten nykyinen mieheni :))- Marielle82
Olen itse tosi ristiriitainen tyyppi. En nyt tiedä onko sillä sen nousevan skorpionin kans mitään tekemistä.
Aika aktiivinen kuitenkin olen ja hiton äkkipikainen. Olen tosi ailahtelevainen ja kyllä, kanssaihmisillä saa olla tosi pitkä pinna :)
Kyllästyn asioihin tosi helposti ja kaikessa pitää olla vaihtelevuutta ja huimia tuntemuksia. Aika vauhdikas tyyppi olen enkä kauan junnaa paikallani.
Olen kyllä aika samanlainen kuin sinä :) Välitän tosi paljon ihmisistä ja eläimistä. Oon rosi luotettava ja jopa raivostuttavan rehellinen. Eli sanoa töksäyttelen harkitusti mutta kuitenkin välittämättä toisen reaktiosta kaikki asiat. Eli jos joku loukkaantuu niin en välitä koska en pahaa asialla tarkoittanu. Jos tosi pahalta näyttää tilanne niin pyydän anteeksi mutta vain siksi että toinen loukkaantui, en siksi mitä sanoin. Eli puheitani en peru ellei niitä käsitetty väärin.
Jes. Oon extempore tyyppi, lähden ihmereissuille kavereiden kans ja ehdottelen huimia ideoita joita toiset sitten toteuttaa jos en ite saa aikaseksi :) Pidän ihmisistä jotka on yhtä innokkaita ja vauhdikkaita kuin itsekin olen :D Mutta sen verran pitää sanoa että kaveria en hylkää ikinä eli jos jonnekin mennään nin aina porukalla eikä jätetä "hitaimpia" matkasta.
Tunnen yhden tyypin jolla noi menee toisin päin aurinko skorpionissa ja nouseva on vesimies.Mun mielestä tää yhdistelmä on jotenkin ristiriitainen en osaa vaan selittää,että miksi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592