Aurinko Vesimies, nouseva Skorpioni.

Marielle82

Muita?

Millaisia ihmisiä oman käsityksen mukaan olette?

3

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanmoinen

      Ja olen mielestäni aika monijakoinen tyyppi. Olen kiinnostunut monesta eri asiasta, harrastuksesta ja ihmisistä. Olen ensin viileä, sitten todella kuuma jne sekavaa... Niin, en tiedä kuinka suuri paino laitetaan iälle, se on 31v :}

      En osaa selittää, mutta aika ajoin melkein kärsin luonteestani, ja niin varmaan kanssaihmisenikin :) Olen monesti äkkipikainen ja arvaamaton, logiikkaani ja tapaani toimia on vähän vaikeaa joskus ymmärtää..

      Hyviä puolia ovat ihmis- ja eläinrakkaus, välitän läheisistäni ja minuun voi luottaa. Eikä minun kanssani yleensä tule aika pitkäksi, pitkästyn nimittäin jossain vaiheessa viimeistään itse, ja sitten tapahtuukin :)

      Pidän ihmisistä jotka ovat ennakkoluulottomia ja lähtevät mielellään ideoihini, harrastuksiin ja reissuihin mukaan. Ja keksivät itsekin jotain mukavata, kuten nykyinen mieheni :))

      • Marielle82

        Olen itse tosi ristiriitainen tyyppi. En nyt tiedä onko sillä sen nousevan skorpionin kans mitään tekemistä.

        Aika aktiivinen kuitenkin olen ja hiton äkkipikainen. Olen tosi ailahtelevainen ja kyllä, kanssaihmisillä saa olla tosi pitkä pinna :)

        Kyllästyn asioihin tosi helposti ja kaikessa pitää olla vaihtelevuutta ja huimia tuntemuksia. Aika vauhdikas tyyppi olen enkä kauan junnaa paikallani.

        Olen kyllä aika samanlainen kuin sinä :) Välitän tosi paljon ihmisistä ja eläimistä. Oon rosi luotettava ja jopa raivostuttavan rehellinen. Eli sanoa töksäyttelen harkitusti mutta kuitenkin välittämättä toisen reaktiosta kaikki asiat. Eli jos joku loukkaantuu niin en välitä koska en pahaa asialla tarkoittanu. Jos tosi pahalta näyttää tilanne niin pyydän anteeksi mutta vain siksi että toinen loukkaantui, en siksi mitä sanoin. Eli puheitani en peru ellei niitä käsitetty väärin.

        Jes. Oon extempore tyyppi, lähden ihmereissuille kavereiden kans ja ehdottelen huimia ideoita joita toiset sitten toteuttaa jos en ite saa aikaseksi :) Pidän ihmisistä jotka on yhtä innokkaita ja vauhdikkaita kuin itsekin olen :D Mutta sen verran pitää sanoa että kaveria en hylkää ikinä eli jos jonnekin mennään nin aina porukalla eikä jätetä "hitaimpia" matkasta.


    • Tunnen yhden tyypin jolla noi menee toisin päin aurinko skorpionissa ja nouseva on vesimies.Mun mielestä tää yhdistelmä on jotenkin ristiriitainen en osaa vaan selittää,että miksi...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5083
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3746
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2830
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2769
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      146
      2260
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2026
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1920
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1604
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1536
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      27
      1488
    Aihe