Olen hulluna Ronin näyttelijään Rubert Grintiin.Kertokaa kaikki mitä tiedätte hänestä!Ikä,syntymäpäiväja kaikki muu tärkeä!Jos tiedät sähköpostin niin olisin aivan superisti kiitollinen ja kiitollinen myös kaikesta muusta avusta!
Rubert Grint
9
344
Vastaukset
- Avuttomasti ihastunut
Mä tiiän vaan sen ossan...
mun tietääkseni sil ei oo mailii...- Fani
Avuttomasti rakastunut voitko sanoa sen toisen ossan mulle?Kiitos tuhnnesti jos sanot!Kiitos myös muille vastanneille!
- Jess
Elikkä sen maili osote on: [email protected]
- in love to draco
sanonpaha vaa et rupert on kauhea mut ron on kiva
- Ihastunut minäkin...
Se ei oo Rubert vaan Rupert... Joo, mä kans! Rupert on paras...=) Ja kaikkee muuta, paljon kaikkee muuta! Mutta entäs Ron, onks kaikki unohtanu Ronin? Ron on kans TOSI hyvä tyyppi. Paras...
- snow
mä tiiän sen fani posti osotteen:
Rupert Grint
C/O Warner Bros
4000 Warner Blvd
Burbank, CA 91522
KANNATTAA KIRJOTELLA SILLE!
HUOM:SE EI OO OIKEE OSOTE VAAN
FANI POSTI OSOTE!!!!!!!!- Fani
Kirjoitin noin kaksi kuukautta sille tuohon samaan osoitteeseen eikä se ole vieläkään vastannut.Mutta kuitenkin kiitos snow!:)Onko sulle vastattu tuosta osoitteesta?
- Sariku♥Rupert
Mä oon kuulkaapas aina teitä hullaantuneempi ku te kaikki yhteensä!
Mä oon vasta 12 mutta mun huone on täynä sen naamankuvii!♥
Se oon mun ikiomarakasihanasöpökultaseksipommini!! :)
Rupert Gritn on tuleva mieheni että haistakaa paska! ♥ - 3rd gfrnnnner444
Jos olisit hulluna, niin osaisit kirjoittaa sen nimen, Rupert, ei Rubert, ja käytä googlea vitun idiootti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-247435Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986096Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1144163- 1554154
- 1631901
- 611768
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1361660- 381458
- 291428
- 451414