onko jollain kokemuksia, 1800 egee asennettuna ja tehoja tuntuis riittävän avy 12 malli. ja viiden vuoden täystakuukin olisi, hyviä ja huonoja puolia kaipailisin.....
fujitsu siemens ilmalämpöpumppu??
8
11953
Vastaukset
- Drummer
Katso www.lampopumput.info . Siellä on käyttäjäkokemuksia
- jarkka
önko kyseessä todella täystakuu vai kompuratakuu joka on muillakin valmistajilla
- Drummer
Fujitsun takuu kattaa kaiken laitteiston. Takuu raukeaa, mikäli 2 vuoden jälkeen ei suoriteta takuutarkastusta (maksaa 50€), jonka suorittaa Fujitsun valtuuttama kylmäasentaja. Eli täysitakuu on.
- käyttäjä
Minulla on tuosta pienempi malli asy9 ja laite toimii kuin junan vessa, sisäosa ei natise eikä vihellä ja ulkoyksikkö ei täristä, kuuluu vain pieni humina kun käy. Kerrassaan oiva peli. Tinkasin tuon käynnin kahden vuoden jälkeen asennusfirmalta samaan hintaan -> koko paketti 1300 egee asennuksineen (myös sähkörasian veto) ja asennusaika 2 tuntia (2 miestä). Kannattaa kilpailuttaa tarjoajia, hinta putoaa aika mukavasti.
- niiperi
Sinullapa on sattunut tuuri. Olen kuullut Fujitsun koneista aika paljon huonoa. 1.Veljeni osti pahaksi onnekseen Fujitsu asy 12 mallin. Pelkkää vikaa, ja takuu ei korvaa oikein mitään. 2. tuttuni osti myös fuijtsun vehkeen ja vikaa on ollut, sama juttu takuu koskee vain jotain tiettyä osaa. mallia en muista. Asentajilta kuullut myös samaa. että näin...
- jäätyy
niiperi kirjoitti:
Sinullapa on sattunut tuuri. Olen kuullut Fujitsun koneista aika paljon huonoa. 1.Veljeni osti pahaksi onnekseen Fujitsu asy 12 mallin. Pelkkää vikaa, ja takuu ei korvaa oikein mitään. 2. tuttuni osti myös fuijtsun vehkeen ja vikaa on ollut, sama juttu takuu koskee vain jotain tiettyä osaa. mallia en muista. Asentajilta kuullut myös samaa. että näin...
minulla on ollut asya12 nordic-malli pari kuukautta. Nollakelillä ja pikkupakkasella jäätyy melkein umpeen ja jäädytti kennon ympärille 2 sentin jääkerroksen. Puhallin tärisee. ruuvit ruostuu. EN OLE vakuuttunut Fujitsun laadusta.
- katso sieltä
Osoitteen nimi kertookin jo kaiken ;)
- Kauko66
Osaako kukaan neuvoa mistä saisin uuden kauko-ohjaimen Fujitsun ilmalämpöpumppuun? Vanha putosi kerran ja on nyt eloton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735