Koska taas mokasin ja poistin "hiljaisen" ketjun ja sekös toisia harmitti, niin tässä uusiksi, vassokuud :D
Flussa iskenyt tai iskemässä. Mikä varmin keino ns. tyssätä sen tulo tai saada tauti paranemaan, ehkä hiukkasen nopeammin?
Ja nyt kaikki edelliseen aloitukseen vastanneet, saanko vastauksenne uudelleen, kiitos. Ja jotka eivät saaneet ääntään kuuluville, niin areena on teidän. odotan jännityksellä uusia niksejä ja tai hyviä vanhoja.
:D
Yleisön pyynnöstä uudelleen
12
706
Vastaukset
- tuffe
Tätä ei ollut poistettu joten laiskuuttani laitan linkin ;))
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=558&posting=22000000010406001
Paranemisia :)Ainakin paljon join vettä.
Ei tullut flunssaa, että toimi se.. mutta hyvä etten yöllä pissanu housuihini ;))
Eikös täällä oo tenoistakin juttua ollu, eri yhteydessä vissiin, mutta tarvinnee hankkia vastaisen varalle ;))- tuffe
Sanin kirjoitti:
Ainakin paljon join vettä.
Ei tullut flunssaa, että toimi se.. mutta hyvä etten yöllä pissanu housuihini ;))
Eikös täällä oo tenoistakin juttua ollu, eri yhteydessä vissiin, mutta tarvinnee hankkia vastaisen varalle ;))Tuleepa se pidätyskyky samalla koeponnistettua :)))
- Mysteriet
Jos et mitenkään erityisesti lääkitse - olet vaan ja annat taudin jyllätä...
Jos taas otat troppia jos jonkunlaista, käyt saunassa, hengittelet vikkiä ja eukalyptusta, otat pullonsuusta kossut ja auringonkukkauutteet - unohtamatta godesania - niin silloin, siskoni, silloin tauti kestää vain 7 päivää... ;D - kanttura
...peliin keitettyyn veteen liuotettuna. Saa kaupoista punaisissa karkkiaskeissa. Toimii.
- yhdessä tai erikseen
Kunnon satsi ja heti kun ensioireet tulee. Muuten on myöhäistä.
- mies_vm56
tai kun ympärillä on flunssaisia ihmisiä valkosipulikapseleita, esim. Arizonaa ja vaikkapa vielä auringonhattu-uutetta kyytipojaksi päivittäin. Heti, jos tunnet flunssan ensioireita otat tupla-annoksen.
Itse olin ennen säännöllisesti vähintään kolme kertaa vuodessa kuumeisessa flunssassa, joka yleensä päättyi keuhkoputkentulehdukseen ja antibiootti kuuriin. Tuon valkosipulileikin jälkeen on flunssat vähentyneet ja helpottuneet. Kolmeen vuoteen ei ole enään antibioottejakaan tarvittu ja sittenkin kun flunssa on tullut, se on ollut paljon lievempi. - Rva
Avantouinti,sepä vasta karaisee,ei ole flunssat eikä sairaudet tarttuneet tämän harrastuksen aloitettuani.Hei,ei siis kymmeneen vuoteen.:)
- Flunssaa ei ole ollut
Aamuisin ruokalusikallinen omenaviinietikkaa lasilliseen vettä. Saa makeuttaa esim. hunajalla, jos tahtoo. Se on itse asiassa ihan hyvää.
Kuulemma sen vähäisen etikan happamuus auttaa ehkäisemaan flunssan tuloa. Taikauskoa tai, mutta flunssan olen välttänyt.
Tätä konstia käytettiin paljonkin 70-luvulla. Mihin lie unohtunut? - niisku-myy46
jotka harvoin jää päälle. Itse syön C-vitamiinia lähes päivittäin vähintään sen 500 mg. Lisäksi jotain kala-öljykapseleita.
Viinapuolella olen vissiin niin harjoittelijan tasolla, että viikon putki Carmolis-tippoja, joku 10 tippaa kerralla ja 5 kertaa päivässä, on saanut mahan sekasin. Ei kuitenkaan päätä.
Kyllä tämä tästä. Kun vaan sais nukuttua yskänpuuskilta :(
Pidättekö luontaistuotteita humpuukina? Tuli vaan mieleen kysyä :D - niisku-myy46
niin lystiä piisaa. Hitsi vie :(
Anti-biotteja en ala popsia kuin viimeisessä hädässä. Eikä niitä kyllä herkästi tipukaan :) Köhin tässä, onneksi ei pöpöt lennä sinne teidän näytölle :D - siskonuskoja
Siskoni hyväksi todettu ja myös itsekin testattu ja auttanut:
Kuumaan veteen laitetaan:
yksi pussi Finrex
hunajaa
C-poretbl 1-2
munkintippoja
ja kyllä nuha ainakin siirtyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267