VAELLUSSEURAA NAISELLE

ruma nainen

Hei!

Olen äärimmäisen ruma ja vastenmielinen nainen, en enää tosiaankaan mikään nuori. Olen kurppainen ja ryppyinen ja todella siis RUMA.

Haen vaellusseuraksi todella rumaa ja vastenmielistä miestä, sillä filosofiani mukaan kannattaa pysytellä vertaistensa joukossa.

Kirjoittakaa viesteihinne (joita odotan saavani tuhansia!) sähköpostinne, jotta voin lähettää teille kuvani. Varautukaa siihen että oksennus nousee kurkkuunne kun näette kuvani.

KYLLÄ SE SISÄINEN KAUNEUS ON PARASTA!!!

19

5497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon olen näitä palstoja selaillut, mutta tämä oli ehdottomasti ykkönen.
      Jos etsit oikeen susirumaa miestä vaellusseuraksi,
      niin tässä on sulle semmonen.
      Esim. jos sattuu autiotuvassa olemaan täyttä niin
      ei tartte muuta , kun avaat oven ja laitat minut
      sisälle niin laverit tyhjenee hetkessä.
      Ja karhuja ei tartte minun seurassa pelätä - lähtevät pusikot ryskyen karkuun kun vähän vilautan naamavärkkiäni ja kurtistan kulmiani.
      Pitkospuilla minun ei ole koskaan tarvinnut väistellä ketään - karkkoavat vastaantulijat vaikka kauas vetiselle suolle.
      Kyselivät minua siihen Lordiin soittaan
      bongoja - ei kyllä ois tarvinnu mitään maskeja,
      mutta kyllähän nekin lopulta säikähtivät minut
      nähtyään.
      Oiskohan tuossa mainostusta tarpeeksi näin aluksi.
      Laitahan postia niin kauhistellaan ;)

      • Vahinko minulle

        Valitettavasti ehdit esitellä itsesi ensin.
        Minäkin olisin ollut melkein samaa luokkaa,mutta ei
        mahda mitään.
        Kummankohan "ruma nainen" valitsee,vai tuleekohan lisää ehdokkaita?
        (Toivon saavani sympatiat puolelleni)


      • ruma nainen

        Taidat todella olla niin vastenmielisen näköinen, että jopa minullakin – visvaisella pälvikalju-rupinaamalla – herahtanee kyynel silmäkulmaan ja ryynipalloset kurkkuun...

        ...katsotaan nyt... ;)

        t.Ruma nainen, siis TODELLA inhottavannäköinen oksetus


      • ruma nainen
        Vahinko minulle kirjoitti:

        Valitettavasti ehdit esitellä itsesi ensin.
        Minäkin olisin ollut melkein samaa luokkaa,mutta ei
        mahda mitään.
        Kummankohan "ruma nainen" valitsee,vai tuleekohan lisää ehdokkaita?
        (Toivon saavani sympatiat puolelleni)

        Täällähän alkaa olla viestejä – no, niitähän tullee vielä tuhansia, joten en voi luvata vielä mitään.

        Tuo ilman maskia Lordiin haeskeltu herätti kyllä kiinnostukseni! :D

        Terveisin Äärimmäisen rumannäköinen nainen, jonka naamassa olevat finnit muodostavat selkeästi Järvi-Suomen kartan.


      • ruma nainen kirjoitti:

        Taidat todella olla niin vastenmielisen näköinen, että jopa minullakin – visvaisella pälvikalju-rupinaamalla – herahtanee kyynel silmäkulmaan ja ryynipalloset kurkkuun...

        ...katsotaan nyt... ;)

        t.Ruma nainen, siis TODELLA inhottavannäköinen oksetus

        Ensimmäisissä bänditreeneissä managerin esitellessä minut poikarukat säikähtivät niin, että hajusta päätellen taisi lirskahtaa housuun.

        Työpaikalla kaverit keräsivät kolehdin ja lähettivät minut R.Nordströmin klinikalle, jotta edes vähän saatais korjausta.
        Vaan itku pääsi häneltäkin , kaiken nähneeltä.


      • ruma nainen
        cazman kirjoitti:

        Ensimmäisissä bänditreeneissä managerin esitellessä minut poikarukat säikähtivät niin, että hajusta päätellen taisi lirskahtaa housuun.

        Työpaikalla kaverit keräsivät kolehdin ja lähettivät minut R.Nordströmin klinikalle, jotta edes vähän saatais korjausta.
        Vaan itku pääsi häneltäkin , kaiken nähneeltä.

        Naamani finnit ovat saavuttaneet ns. "vulgaris"-vaiheen, jossa ihon pinta on kuin yhtä laakeaa peruna- ja/tai lanttupeltoa.

        Päälakeni pälvikalju on ottanut osansa jo vuosikausia sitten. Kasvoissani sitä vastoin ei tuo kirottu vitsaus ole, kumma kyllä, mellastanut – viikseni harottavat todella tummina, paksuina, tuuheina ja epänaisellisina. Leuassakin rehottaa vimmatusti.

        Naiseksi minua ei kai tunnistaisi ellen itse siitä informoisi.

        T. helvetin ruma nainen


      • caz
        ruma nainen kirjoitti:

        Naamani finnit ovat saavuttaneet ns. "vulgaris"-vaiheen, jossa ihon pinta on kuin yhtä laakeaa peruna- ja/tai lanttupeltoa.

        Päälakeni pälvikalju on ottanut osansa jo vuosikausia sitten. Kasvoissani sitä vastoin ei tuo kirottu vitsaus ole, kumma kyllä, mellastanut – viikseni harottavat todella tummina, paksuina, tuuheina ja epänaisellisina. Leuassakin rehottaa vimmatusti.

        Naiseksi minua ei kai tunnistaisi ellen itse siitä informoisi.

        T. helvetin ruma nainen

        ... alkaa kuulostaa tosi kiihottavalta !
        Erityisesti nuo viikset ... mmmm.
        Tähän asti bulgarialaiset naiskuulantyöntäjät
        ovat olleet intohimojeni salaisia kohteita,
        mutta sinä taidatkin olla ihan yliveto.


      • ruma nainen
        caz kirjoitti:

        ... alkaa kuulostaa tosi kiihottavalta !
        Erityisesti nuo viikset ... mmmm.
        Tähän asti bulgarialaiset naiskuulantyöntäjät
        ovat olleet intohimojeni salaisia kohteita,
        mutta sinä taidatkin olla ihan yliveto.

        Bulgarialaiset ovat miss universumeja minuun verrattuna. Kuvailin viimeksi naamaani finnien runtelemaksi, kertoen sen muistuttavan peruna/lanttupeltoa. Voisinen tuohon vielä lisätä täysin rehellisesti ja liioittelematta, että nenäni muistuttaa ylipattista ja yliaikaista vaarinperunaa.

        – Tähän helvetinkapistukseen on minulle siunaantunut pari isoa syylää; minua on todella hirvittävän oksettavaa katsella romanttisestiritisevän iltanuotion leikkivien liekkien hehkuvassa punavalossa.

        (Tietenkin nuo kamalat riippukarvani rumassa, pökerryttävänkauheassa profiilissani saavat jo oksennuksen kurkustasi liikkeelle – mutta meillähän kuksa moisen liejun lörähtää.)

        t. "koethan sen kaiken kanssani mun" (ruma nainen)


      • caz
        ruma nainen kirjoitti:

        Bulgarialaiset ovat miss universumeja minuun verrattuna. Kuvailin viimeksi naamaani finnien runtelemaksi, kertoen sen muistuttavan peruna/lanttupeltoa. Voisinen tuohon vielä lisätä täysin rehellisesti ja liioittelematta, että nenäni muistuttaa ylipattista ja yliaikaista vaarinperunaa.

        – Tähän helvetinkapistukseen on minulle siunaantunut pari isoa syylää; minua on todella hirvittävän oksettavaa katsella romanttisestiritisevän iltanuotion leikkivien liekkien hehkuvassa punavalossa.

        (Tietenkin nuo kamalat riippukarvani rumassa, pökerryttävänkauheassa profiilissani saavat jo oksennuksen kurkustasi liikkeelle – mutta meillähän kuksa moisen liejun lörähtää.)

        t. "koethan sen kaiken kanssani mun" (ruma nainen)

        .. nimenomaan tahtoisin kokea.
        Luulenpa, että sillä nuotiolla ei muita ihmisiä
        näy - ehkä sammakot ja sisiliskot viihtyisivät
        seurassamme - niistäkin vain rumimmat.


      • caz
        ruma nainen kirjoitti:

        Bulgarialaiset ovat miss universumeja minuun verrattuna. Kuvailin viimeksi naamaani finnien runtelemaksi, kertoen sen muistuttavan peruna/lanttupeltoa. Voisinen tuohon vielä lisätä täysin rehellisesti ja liioittelematta, että nenäni muistuttaa ylipattista ja yliaikaista vaarinperunaa.

        – Tähän helvetinkapistukseen on minulle siunaantunut pari isoa syylää; minua on todella hirvittävän oksettavaa katsella romanttisestiritisevän iltanuotion leikkivien liekkien hehkuvassa punavalossa.

        (Tietenkin nuo kamalat riippukarvani rumassa, pökerryttävänkauheassa profiilissani saavat jo oksennuksen kurkustasi liikkeelle – mutta meillähän kuksa moisen liejun lörähtää.)

        t. "koethan sen kaiken kanssani mun" (ruma nainen)

        ... tahtoisin ikuistaa tuon kuvailemasi upean
        profiilin siinä nuotion hehkussa ;)


      • ruma nainen
        caz kirjoitti:

        ... tahtoisin ikuistaa tuon kuvailemasi upean
        profiilin siinä nuotion hehkussa ;)

        ..tulee ja lujaa. Onhan Sinulla kuksa leukasi alla valmiina?


      • poroli
        ruma nainen kirjoitti:

        Täällähän alkaa olla viestejä – no, niitähän tullee vielä tuhansia, joten en voi luvata vielä mitään.

        Tuo ilman maskia Lordiin haeskeltu herätti kyllä kiinnostukseni! :D

        Terveisin Äärimmäisen rumannäköinen nainen, jonka naamassa olevat finnit muodostavat selkeästi Järvi-Suomen kartan.

        ujärvisuomihan on hyvin kaunis...


      • poroli
        poroli kirjoitti:

        ujärvisuomihan on hyvin kaunis...

        siis järvisuomen kartta on hyvin kaunis myös..


    • Rukal

      Täälki ois yks rumahine kuuskymppine.Pentuki sano et tavataan isi vasta syksyllä ( apropoo siis vaimo lähti lätkiin ),Mis ei oo katuvaloja,jalanjälist tunnistaa.Se o hyvä et oot suoraan seinäst revästy,jos jotain positiivist siin o ni pysyy ainaski itikat loitolla.Laita foto ni katotaan saaks siit rutistelemal ihmisen näköse ku tullist läpi mennä.

      • ruma nainen

        ...kuvani nähdessäsi saattaa tulla ryyniä molemmista päistä; puistatus on niin voimakas, nääs.

        Suosittelen myös letkujen asettamista yöksi, jotteivät kakat ja oksennukset tahroja toisi.


      • rukall
        ruma nainen kirjoitti:

        ...kuvani nähdessäsi saattaa tulla ryyniä molemmista päistä; puistatus on niin voimakas, nääs.

        Suosittelen myös letkujen asettamista yöksi, jotteivät kakat ja oksennukset tahroja toisi.

        Käin just tänään ostaas,Ostin kaks.Teil vanhoil ja rumil o se hyvä pual et värinä o loannollist.Käiskö tavalinen koiranputki vai tarttiskos oll jotain tukevampaa,ratti o jo omastakaa.Siunausta.


    • Caz

      ... perkule , moon yrittäny vielä kehittää tota
      naamavärkkiä pitämällä sitä ampiaispesässä, mutta
      tämä meirän mahtipirkko lakkas ihan kokonansa.
      Mitähän peliä se tällaanen ...

    • handeboy

      Ei värillä ja näöllä väliä! Kunhan juttuun tullaan ja vaellus pääasia?

      • mutta välillä jos laps

        sanos on väliä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe