Onko tietoa, että lentääkö joku halpalentoyhtiö väliä SIN-KUL. Mistä saisi edullisimman lennon tuolle välille?
Lento Singapore - Kuala Lumpur
5
1269
Vastaukset
- Nimetön
Hei, kyllä lentää ja ei maksa paljoa. Ollessani KL:ssä hotellini aulassa oli lentoyhtiön pöytä, josta sai halvalla lippuja Singaporeen. En muista ko. yhtiön nimeä, mutta jos aikataulusi ei KL:ssä ole kiireinen osta liput lentokentältä.
- I love to travel
Olen lentämässä Singaporesta Kuala Lumpuriin.
Tarvis olisi ostaa lippu jo ennen kuin lähden Suomesta matkalle koska aikataulu on tiukka. - Niko
I love to travel kirjoitti:
Olen lentämässä Singaporesta Kuala Lumpuriin.
Tarvis olisi ostaa lippu jo ennen kuin lähden Suomesta matkalle koska aikataulu on tiukka... saattaisi löytyä.
http://www.airfares.com.sg/
N
- Singaporessa
Kyllä niitä halpoja lentoyhtiöitä sinne lentää kunhan muistaisi nimen... Linja-autolla pääsee noin 6 tunnissa, lippuja saa Lavenderin linja-autoasemalta. Junallakin pääsee, mutta on muistaakseni hieman hitaampi.
- J M
Meneehän noita lentoja, esim. Sri Lankan Airlines, Japan Airlines, Singapore Airlines, Malaysian Airlines jne. Maksaa reilun satkun suunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279