hymyllä? katseella? iloisuudella? "piirittäminen"?
mitenkä rapumiehen saa valloitettua??
ja pitääkö hän viekottelusta, pientä kiusoittelua, ja sellaista on/off flirttailua, välillä silmäillään ja välillä niinkuin ei huomaisikaan?? tekeekö hän aloitteen, vai odottaako että toinen tekee?? miten pitkään pitää odottaa??
odotan innolla neuvoja! (;
-oinastyttö (rakastunut)
Millä RapuM valloitetaan
3
1285
Vastaukset
Jos hän on yhtään samantapainen kuin minä niin kannattaa ihan suoraan kopauttaa ja sanoa miten asiat
on.Ei välttämättä ihan heti arvaa mistä on kyse.- rapu rapu
tie sydämmeen käy vatsan kautta, varsinkin jos kyseinen nainen on nähnyt vaivaa sen takia, pullo vinkkua, rentoa olemista ja musiikkia niin johan kolahtaa.
- puupää
Rapu mies on todella vaikea tapaus valloittaa, mutta sitten kun siinä onnistuu, niin nakelissa on!!Ja kaiken väännön ja vaivan arvoinen on rapumies.Totta on, että jos osaat kokkailla, niin laitapa hyvät sapuskat viinin kera ja pieni hierontakaan ei ole pahitteeksi.Rapu haluaa tuntea,että hänestä pidetään huolta.Kaiken tuon saat takaisin korkojen kanssa sitten kun saat ravun nakeliin.Me tullaan ainakin mun ravun kanssa juttuun aivan mahtavasti.Päivääkään en vaihtais pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504