Siis vesimies vai kauris, kun syntymäpäivä on 20.1. taikka 21.1.? Päivät menevät nimittäin päällekkäin riippuen mitä horoskooppeja lukee.
Mistä tietää
5
843
Vastaukset
- caisa86
Tiedän yhden joka on 20.1. syntyny ja sanoo olevansa vesimies. Luotan tähän tietoon mut en kyllä tiedä voiko sen jostain varmistaa.
- .........
vuodesta, eli joka vuosi tuo raja on eri päivässä?
- syntymä-aika
Menepä www.astro.fi ja teet itsellesi syntymäkartan. Eli siis saat tietää kumpi olet aurinkomerkiltä jos tiedät tarkan syntymäaikasi! :) (kellonaika)
Eräs ystäväni luuli itseään vaa'aks, mutta tein hänelle kartan niin hän oli skorppari ja nousevamerkki oli se skorpioni. =)- syntymä-aika
siis hänen aurinkomerkkinsä oli skorppari ja nouseva merkki vaaka!
ovat hankalia siksi kannattaakin tehdä se kartta koska sen avulla pystyt tarkemmin selvittämään aurinkomerkkisi.Kartan tekoon tarvitset kellonajan(mieluiten tarkka),päivä,vuosi ja syntymäpaikka sitten menet esim.osoitteeseen http://www.astro.fi ja syötät ne tiedot sinne.
Kartan avulla pystyt selvittämään nousevan ja kuumerkin myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760