ainainen halutus

nymffi

Siis ei oo totta miten hävettää. Kun haluaisin päivittäin seksiä. Ensin koitan et tehoisko vaatetus tai hajuvedet. Sitten pienet tuhmat puheet. Ja usein tuntuu et pitää mennä sille linjalle että taluttaa sen ukon makkariin. Joskus mua ihmetyttää sen kiire pois sängystä. Kun moni sunnuntaiaamu herätään ja ollaan lähekkäin, niin tälle tulee kiire halailun jälkeen aloittaa aamu.Itsellä kun olis heti pimpero märkä ja halauksen jälkeen sit jatkuis luonnollisella tavalla. Kyllähän se sitten seksiin suostuu mut ei oo enää sama asia ja tunnelma on pilalla. Minus on varmasti joku vika. Miestä en nyt syytä. Se on vain niin erilainen.

10

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun on

      hauskaa. Taitaa olla hyvä mielikuvitus sulla sheikki. Provoilukin voi kiihottaa, näemmä.

      • nymffi

        Nyt ei mennyt jakeluun. Minä en ole provoilija vaan täysissä sielun ja ruumiin voimissa oleva nainen. Mikä kirjoituksessani oli outoa. Tervetuloa todelliseen elämään. Tälläistäkin voi sattua ja tapahtua. Että herää sinä sieltä mielikuvitusmaailmastas. Tämä on mulle todellista elämää.


      • vaan
        nymffi kirjoitti:

        Nyt ei mennyt jakeluun. Minä en ole provoilija vaan täysissä sielun ja ruumiin voimissa oleva nainen. Mikä kirjoituksessani oli outoa. Tervetuloa todelliseen elämään. Tälläistäkin voi sattua ja tapahtua. Että herää sinä sieltä mielikuvitusmaailmastas. Tämä on mulle todellista elämää.

        halua sua. Tervetuloa itselles sieltä tähän tosielämään.


      • nymffi
        vaan kirjoitti:

        halua sua. Tervetuloa itselles sieltä tähän tosielämään.

        kiitos lohduttavista ja niin todellisen tuntuisesta vinkistä. munlaisianikin ihmisiä sattuu olemaan. yks haluton yks halukkaampi ja sitten että tuota halua löytyy. meillä vain ei halupuoli kohtaa. voi tsiisus


    • en minäkään

      täällä toinen samanlainen halukas nainen ja ymmärrän sua ihan täysin. itse olisin valmis seksiin joka päivä ja useamman kerran, MUTTA
      rakas puolisoni ihan eri maata. tuntuu kyllä kamalalta kun saa mieheltään pakit seksin suhteen, sillä eikös sen pitäisi mennä just toisinpäin... ;))) välillä tulee mietittyä, että
      pitäiskö laittaa mies vaihtoon ja etsiä sellainen kenen kanssa halut kohtaa... ei, ei sittenkään, rakastan kaikesta huolimatta miestäni yli kaiken.

      • kehotus sulle

        ni pahin kutina helpottaa.


      • nymffi
        kehotus sulle kirjoitti:

        ni pahin kutina helpottaa.

        olen kyllä hommannut jo välineen. kun on pakko purkautua. edes kerran päivässä. ja tästä kun ei kehtaa puhua kuin anonyyminä.


    • 4 Deen

      Eilen tuli juuri 4 D.llä juttu naisesta jolla halut hyrrää kaiken aikaa. Oli kärsinyt siitä jo 8,5 vuotta. Halusi haluistaan eroon. On kuulemma ihan sairaus.

      • nymffi

        noilla naisilla oli tarve tosi moneen orgasmiin päivässä. mutta jos tähän halutukseen hakisi lääkettä niin veisikö se sitten pois myös nautinnon. ja selibaattia en edes voisi alkaa. se on jo nautinto olla toisen kanssa, vaikkei orkkua saisikaan. yleensä purkaudun jo ennen aktia noilla leluilla. voin sitten keskittyä siihen olennaiseen. eli hellyyteen ja nautintoon. ja toiselle myös samaan eli keskittyä toisen nautintoon täysillä.


    • kolmekertaa

      Hei ainainen halutus
      sellaisenkin voi löytää
      jonka kanssa napsahtaa samoin halut
      kolme kertaa päivässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe