TOP 10

Palaute.

Laittakaahan palautetta jotka olete kokeilleet tällä palstalla suositeltuja voiteita. Tarkoitan ei-lääkkeellisiä voimakkaita voiteita. Mikä on osoittautunut OIKEASTI toimivaksi.

32

7534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marko Polo

Psorasol on minulla toiminut erittäin hyvin.

• markku69

Psorasol on osoittautunut erittäin hyväksi. Kutina hävisi parissa päivässä ja hilseily loppui neljä viikon aikana. Nyt puolen vuoden jälkeen iho on puhdas kuin pulmusella. Eikä tartte edes kosteuttavia käyttää.

• JormaT

Sama täällä. Psorasol tuntuu olevan paras. Vie pois kutinan jo parissa päivässä eikä kosteuttavia tartte käyttää. Ei sisällä vettä vaan tyydyttämättömiä ja monityydyttämättömiä rasvahappoja (kasvissteroleja) joten imeytyy ja kosteuttaa erittäin hyvin eikä tahraa. Tuoksukin on sopivan neutraali. Poistaa myös hilseen erittäin hyvin ja ohentaa täten tehokkaasti leesioita.

• PSori-tyttö

Mulla ei oikein tuntunut tuo psorasol toimivan... liekö sitten käytin liian vähän aikaa.. en puoltavuotta mutta n. 1 kk. Millaiseen psoriin tuo tepsi? itselläni on pieniläiskäistä psoria...

• kyssyy
        PSori-tyttö kirjoitti:

Mulla ei oikein tuntunut tuo psorasol toimivan... liekö sitten käytin liian vähän aikaa.. en puoltavuotta mutta n. 1 kk. Millaiseen psoriin tuo tepsi? itselläni on pieniläiskäistä psoria...

et mitähän tuo aine mahtaa maksaa? Ja missäs sitä myyvään? Roikun näillä linjoilla löytääkseni tietoo ystävääni varten. Kiitos ja mahottoman hyvvää kessää!

• JormaT
        PSori-tyttö kirjoitti:

on toiminut eri tavalla ja aika eri aikajaksoillakin, ainakin mitä tuttavapiiristä tiedän, sekä mitä tältä palstalta lukee. Elokuun Terveys-Hymyssäkin oli hyvä juttu Iholiiton ihopisteen kokemuksista...On siellä käytössä ja hyväksi havaittu. Kehuivat myös tuotteen olevan markkinoilla olevista parhaasta päästä. Psorin tyypillä sinänsä ei ole merkitystä Psorasolin toimivuuteen.

• apu
        JormaT kirjoitti:

on toiminut eri tavalla ja aika eri aikajaksoillakin, ainakin mitä tuttavapiiristä tiedän, sekä mitä tältä palstalta lukee. Elokuun Terveys-Hymyssäkin oli hyvä juttu Iholiiton ihopisteen kokemuksista...On siellä käytössä ja hyväksi havaittu. Kehuivat myös tuotteen olevan markkinoilla olevista parhaasta päästä. Psorin tyypillä sinänsä ei ole merkitystä Psorasolin toimivuuteen.

psorasol?mistä voin ostaa ? ?? vastaustaa odotan ? ?

• erkkixx

Daivobet is the best.

• Leena47

On paras. Todella hyvä näin kesällä yhdistelmänä auringon kanssa! Daivobet on hyvä jos tykkää käyttää kortisooneja!

• Markku69

Kysyjä halusi tietää ei lääkkeellisiä valmisteita. Daivobet on D-vitamiinijohdannaisen sekä kortikosteroidien sekoitus. Sitäpaitsi reseptilääke!

• Markku69 kirjoitti:

Kysyjä halusi tietää ei lääkkeellisiä valmisteita. Daivobet on D-vitamiinijohdannaisen sekä kortikosteroidien sekoitus. Sitäpaitsi reseptilääke!

Sepä se.. Ja Daivobetia ei saa käyttää ku kuureina ja on pirun kallista tavaraa!!

• arska

Viikon käytön jälkeen hilse irronnut tehokkaasti eikä ole kutissut ollenkaan.Jopa läikissä alkaa olla normaalimpaa ihon väriä.Kerron kk käytön jälkeen lisää jos joku haluaa tietää..

• Jokke***

Perustuu tervaan joka on karsinogeeni eli aiheuttaa syöpää! Että silleen!

• sillä...
        Jokke*** kirjoitti:

Perustuu tervaan joka on karsinogeeni eli aiheuttaa syöpää! Että silleen!

tupakka aiheuttaa syöpää,
        peruna aiheuttaa syöpää,
        jogurtti aiheuttaa syöpää....

nykyään kaikki aiheuttaa syöpää...

jos kuolen aikaisemmin ilman psoria, niin se on kannattanut =)

• Jokke***
        sillä... kirjoitti:

tupakka aiheuttaa syöpää,
        peruna aiheuttaa syöpää,
        jogurtti aiheuttaa syöpää....

nykyään kaikki aiheuttaa syöpää...

jos kuolen aikaisemmin ilman psoria, niin se on kannattanut =)

Et varmasti kuole ilman psoria. Psori on ja pysyy ja parannuskeinoja ei ole olemassakaan. Oireisiin voi saada lievityksen, mutta ei se psori mihinkään häviä!

• sillä...
        Jokke*** kirjoitti:

Et varmasti kuole ilman psoria. Psori on ja pysyy ja parannuskeinoja ei ole olemassakaan. Oireisiin voi saada lievityksen, mutta ei se psori mihinkään häviä!

mielummin sitten vaikka lieventynyt psori, kuin ei muutosta olleskaan ;o)
        Joillakin voiteilla olen saanut psorin pois osittain, esim. jalassa ollut, on ollut poissa nyt pian 10 vuotta, eikä oo ikävä...

Mutta aion elää vielä kauan ja odotella josko se parannus keinokin joskus löytyisi, sillä välin, kaikkea kannattaa kokeilla, eikä olla kurttunaamainen pessimisti...

• Jokke***
        sillä... kirjoitti:

mielummin sitten vaikka lieventynyt psori, kuin ei muutosta olleskaan ;o)
        Joillakin voiteilla olen saanut psorin pois osittain, esim. jalassa ollut, on ollut poissa nyt pian 10 vuotta, eikä oo ikävä...

Mutta aion elää vielä kauan ja odotella josko se parannus keinokin joskus löytyisi, sillä välin, kaikkea kannattaa kokeilla, eikä olla kurttunaamainen pessimisti...

pessimistisyydestä vaan realistisuudesta. Juttu on kuitenkin näin, että psoriasis on aineenvaihdunnallinen sairaus, joka puhkeaa iholla ja nivelissä ja pahimpina laukaisevina tekijöinä pidetään stressiä, ruokailutottumuksia, tupakkaa, alkoholia, bakteerikantamme heikkenemistä sekä liika lihavuutta. Sairaus on myös perinnöllistä kuten esimerkiksi diabetes, mutta vain murto-osiltaan. Kuten meillä kaikilla varmasti on omat kokemukset asioista, pystytään oireita lievittämään, mutta ihan kuin diabeteksessäkin, itse sairauteen ei parannuskeinoa ole.

Ja mitä koivuvaseliiniin tulee...ei tää terva mikään uusi juttu ole, ja kyllä tervan toimivuus on ollut tiedossa jo aikakausia. Ennenvanhaan eikä edes niin kauan sitten hoidettiin psoria kaikenlaisilla tervavoiteilla, ja hyvin toimi! Ongelma oli vain siinä kun psoripotilaat saivat syövän vielä kaupan päälle. No jokainen tallaa tyylillään ja on vastuussa omista tekemisistään.

• arska
        Jokke*** kirjoitti:

pessimistisyydestä vaan realistisuudesta. Juttu on kuitenkin näin, että psoriasis on aineenvaihdunnallinen sairaus, joka puhkeaa iholla ja nivelissä ja pahimpina laukaisevina tekijöinä pidetään stressiä, ruokailutottumuksia, tupakkaa, alkoholia, bakteerikantamme heikkenemistä sekä liika lihavuutta. Sairaus on myös perinnöllistä kuten esimerkiksi diabetes, mutta vain murto-osiltaan. Kuten meillä kaikilla varmasti on omat kokemukset asioista, pystytään oireita lievittämään, mutta ihan kuin diabeteksessäkin, itse sairauteen ei parannuskeinoa ole.

Ja mitä koivuvaseliiniin tulee...ei tää terva mikään uusi juttu ole, ja kyllä tervan toimivuus on ollut tiedossa jo aikakausia. Ennenvanhaan eikä edes niin kauan sitten hoidettiin psoria kaikenlaisilla tervavoiteilla, ja hyvin toimi! Ongelma oli vain siinä kun psoripotilaat saivat syövän vielä kaupan päälle. No jokainen tallaa tyylillään ja on vastuussa omista tekemisistään.

Mitä on Betulae destillata.Koivuvaseliini kun sisältää sitä ja valkovaseliinia.Miten ne karsinogeenit sinne muodostuu ja millaiset määrät?Vastauksia kiitos..

• Jokke***
        arska kirjoitti:

Mitä on Betulae destillata.Koivuvaseliini kun sisältää sitä ja valkovaseliinia.Miten ne karsinogeenit sinne muodostuu ja millaiset määrät?Vastauksia kiitos..

Eli Koivutisle selvällä suomenkielellä. Koivutisle joka paremmin tunnetaan kansannimellä koivuterva, valmistetaan koivupuusta (yleensä tuohesta) kuivatislaamalla eli hiillettämällä.
        Terva puolestaan on hiilen johdannainen, joka kostuu sadoista kemiallisista aineista. Osaa näistä pidetään karsinogeeneinä tai luokitellaan myrkylliseksi jätteeksi, joiden on todettu aiheuttavan mm. allergioita, ihoärsytystä ja syöpää. Tervassa olevia aineita ovat muun muassa polysykliset aromaattiset hiilivedyt, aromaattiset amiinit ja epäorgaaniset yhdistelmät.

Mitä määriin tulee niin vastuuntuntoinen varmistaja on varmaankin tehnyt tuotteesta kemiallisen analyysin sekä toxikologiset testit? Kotisivuilla puhutaan että vaikuttava ainesosa on eroitettu koivutisleestä jne... Mikähän muu se "vaikuttava ainesosa" olisi jos ei terva?

Koivutisleen pääkäyttötarkoitus löytyy kuitenkin hyönteistorjunnan puolelta. Uusien EU-rajoitusten myötä se onkin erittäin lupaava tuholaisten, kuten tappajaetanoiden ja lehtokotiloiden ja jopa myyrien, torjuja!

Tässäpä tätä taas tällä kertaa....

• arska
        Jokke*** kirjoitti:

Eli Koivutisle selvällä suomenkielellä. Koivutisle joka paremmin tunnetaan kansannimellä koivuterva, valmistetaan koivupuusta (yleensä tuohesta) kuivatislaamalla eli hiillettämällä.
        Terva puolestaan on hiilen johdannainen, joka kostuu sadoista kemiallisista aineista. Osaa näistä pidetään karsinogeeneinä tai luokitellaan myrkylliseksi jätteeksi, joiden on todettu aiheuttavan mm. allergioita, ihoärsytystä ja syöpää. Tervassa olevia aineita ovat muun muassa polysykliset aromaattiset hiilivedyt, aromaattiset amiinit ja epäorgaaniset yhdistelmät.

Mitä määriin tulee niin vastuuntuntoinen varmistaja on varmaankin tehnyt tuotteesta kemiallisen analyysin sekä toxikologiset testit? Kotisivuilla puhutaan että vaikuttava ainesosa on eroitettu koivutisleestä jne... Mikähän muu se "vaikuttava ainesosa" olisi jos ei terva?

Koivutisleen pääkäyttötarkoitus löytyy kuitenkin hyönteistorjunnan puolelta. Uusien EU-rajoitusten myötä se onkin erittäin lupaava tuholaisten, kuten tappajaetanoiden ja lehtokotiloiden ja jopa myyrien, torjuja!

Tässäpä tätä taas tällä kertaa....

kk käytön jälkeen läiskät lähes normaalin ihon näköisiä.Kerron taas lokakuussa miten hoito etenee kun ei ole käyttänyt mitään voidetta.Ei ainakaan edes daivobetillä ole tälläisia tuloksia tullut aiemmin!Upeaa kun jatkuva kutina on poissa.

• tervari
        arska kirjoitti:

kk käytön jälkeen läiskät lähes normaalin ihon näköisiä.Kerron taas lokakuussa miten hoito etenee kun ei ole käyttänyt mitään voidetta.Ei ainakaan edes daivobetillä ole tälläisia tuloksia tullut aiemmin!Upeaa kun jatkuva kutina on poissa.

Terva ei todennäköisesti ole lainkaan niin vaarallista kuin pelätään, vaikka mukana onkin "pahoja" aineita. Tervan huono maine johtuu enimmäkseen kivihiilitervasta, joka todellakin sisältää runsaasti karsinogeenejä, mitä taas puutervat eivät ainakaan samalla mittakaavalla sisällä.

Koivutisleessä on mukana myös syöpää estäviä aineita ja perimää korjaavia aineita.

• Jokke***
        tervari kirjoitti:

Terva ei todennäköisesti ole lainkaan niin vaarallista kuin pelätään, vaikka mukana onkin "pahoja" aineita. Tervan huono maine johtuu enimmäkseen kivihiilitervasta, joka todellakin sisältää runsaasti karsinogeenejä, mitä taas puutervat eivät ainakaan samalla mittakaavalla sisällä.

Koivutisleessä on mukana myös syöpää estäviä aineita ja perimää korjaavia aineita.

Vaan ninmenomaan kommenttini perustuvat kaikkiin tervoihin. Tervan, tulee se sitten mistä hyvänsä, käyttö lääkeaineena on kielletty juuri sen syöpää aiheuttavien ominaisuuksien vuoksi. Tervahan on "hyvä ja tehokas aine" psoriasiksen hoitoon. Onhan se kliinisesti todettu lukuisissa kliinisissä tutkimuksissa, mutta sen sivuvaikutusten vuoksi sen käyttö lääkeaineena on kielletty.

• Tapani Kääntä
        Jokke*** kirjoitti:

Vaan ninmenomaan kommenttini perustuvat kaikkiin tervoihin. Tervan, tulee se sitten mistä hyvänsä, käyttö lääkeaineena on kielletty juuri sen syöpää aiheuttavien ominaisuuksien vuoksi. Tervahan on "hyvä ja tehokas aine" psoriasiksen hoitoon. Onhan se kliinisesti todettu lukuisissa kliinisissä tutkimuksissa, mutta sen sivuvaikutusten vuoksi sen käyttö lääkeaineena on kielletty.

Olen koivuvaseliinin ja -öljyn ensimmäinen käyttäjä. Olen vieläkin elossa, eikä ainakaan toistaiseksi ole ilmennyt em aineista mitään sivuvaikutuksia. Ainoat todelliset haitat minulla on ollut sotkemis- ja hajuhaitat. Tuotteen kalleus on haitta kanssa, eikä sitä edes korvata mitenkään. Olin alussa tehtaalla kehittämässä tuotetta, joten joku voi käsittää minut puolueelliseksi keskustelemaan ko tuotteista. en kuitenkaan viimeiseen kahteen vuoteen ole ollut muutakuin käyttäjä.
        Ko tuotteet on tutkittu ja niissä ei ole ainakaan haitallisia määriä karsinogeeniä aineita. Tunnistettu niitä ei ole yhtään, mutta koska aine sisältää osan tunnistamattomia aineita, ei aivan varmasti voi sanoa, ettei yhtään. Aineet eivät ole tervaa, vaan hyvin pieni osa tervaa. oletettavasti juuri siinä osassa tervaa on psoriin, atopiaan, punajäkälään ja joihinkin muihin ihosairauksiin vaikuttava osa. Ko tuote on vain noin 3% tervasta. Se taas on valmistettu koivupilkkeestä (ei tuohesta).
        Neljä vuotta on tosin vielä lyhyt aika ihmisen elämästä, mutta se neljä vuotta on ollut ainakin minulla ihon, kynsien ja nivelten puolesta elämisen arvoista aikaa. Sitä edeltävä noin 20vuotta oli ajoittain tosi hankalaa etenkin nivelten osalta. Iho oireilee, kynnet ja nivelet ei.
        Kerran psorin saanut, ei siitä ennen hautaa pääse, mutta ylivaltaa psorille ei kannata antaa.

• luonnontuote

on toiminut minulla oikein hyvin. Valitettavasti saa vain netistä:-( Kotisivut uusittu juuri, eikä sisällä mitään "vaarallisia" ainesosia. Suosittelen lämpimästi!

• vähän palautetta

Moi, katsoin, että Optodermasta ei ollut enemmälti palautetta sivustolla ja ajattelin kirjoittaa omia kokemuksia lyhyesti.

Aloitin voiteen käytön suurin odotuksin sen jälkeen kun olin tutustunut psoriliiton foorumin keskusteluihin ja Optoderman kotisivuihin. Tilasin tuotteen ja aloitin käytön. Aluksi minusta tuntui sille, ettei tuote tehoa riittävän nopeasti (kortisoineilla kun tulokset näkyvät melkein heti). Otin yhteyttä itse yritykseen ja sainkin erittäin asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua hyvien vinkkien kera. Tuntui siltä, että siellä haluttiin auttaa ihan tosissaan!

Nyt seitsemän viikon käytön jälkeen läiskät ovat hävinneet paikoittain kokonaan ja jäljellä olevat läiskät ovat ohentuneet ja häviämään päin!Puhumattakaan siitä, että kutina ja hilseily katosi ensimmäisten viikkojen jälkeen.

Henkilökohtaisesti minulle parasta oli palvelu. Tuoteiden sisällön ja sen mitä tuotteet eivät sisällä on kotisivuilla. Lisäksi on luettavissa testituloksia ja valokuvia. Niin, ja avulias henkilökunta paikanpäällä. Negatiivista oli ainoastaan se, että tuotteita on saatavilla ainoastaan netistä.

Siis, suosittelen!

• Optodermasta
        vähän palautetta kirjoitti:

Moi, katsoin, että Optodermasta ei ollut enemmälti palautetta sivustolla ja ajattelin kirjoittaa omia kokemuksia lyhyesti.

Aloitin voiteen käytön suurin odotuksin sen jälkeen kun olin tutustunut psoriliiton foorumin keskusteluihin ja Optoderman kotisivuihin. Tilasin tuotteen ja aloitin käytön. Aluksi minusta tuntui sille, ettei tuote tehoa riittävän nopeasti (kortisoineilla kun tulokset näkyvät melkein heti). Otin yhteyttä itse yritykseen ja sainkin erittäin asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua hyvien vinkkien kera. Tuntui siltä, että siellä haluttiin auttaa ihan tosissaan!

Nyt seitsemän viikon käytön jälkeen läiskät ovat hävinneet paikoittain kokonaan ja jäljellä olevat läiskät ovat ohentuneet ja häviämään päin!Puhumattakaan siitä, että kutina ja hilseily katosi ensimmäisten viikkojen jälkeen.

Henkilökohtaisesti minulle parasta oli palvelu. Tuoteiden sisällön ja sen mitä tuotteet eivät sisällä on kotisivuilla. Lisäksi on luettavissa testituloksia ja valokuvia. Niin, ja avulias henkilökunta paikanpäällä. Negatiivista oli ainoastaan se, että tuotteita on saatavilla ainoastaan netistä.

Siis, suosittelen!

Hei kaikki,

kokemukseni Optoderman suhteen ovat hyvin samanlaisia. Kasvojeni alueen pienet psoriläiskät hävisivät melkein kokonaan ja ovat pysyneet hyvin poissa.

Kaikista tyytyväisin oli hiuspohjalle tarkoitettuun tuotteeseen. Oli hyvä ja helppo käyttää ja ainakin minulla hoiti hiuspohjan kuntoon!

Suosittelen lämpimästi!

• Kasio

Nyt tuntuisi löytyvän lääke joka auttaa ainakin lievään läikkäpsoriin eli Daivobet on kyseessä. Yläkropassa semmoiset vajaat parikymmentä psoriläikkää sekä korvantaustat. Noita nyt olen voidellut 3 päivää ja tulos tällä hetkellä näyttää lupaavalta. Hilseilyä ei enää ole ja iho ohentunut selvästi. Läikät kylläkin vielä punoittavat mutta rauhoittumista siinäkin havaittavissa. Käyttäystävällinen voide myös koska on läpinäkyvä geelimäinen voide eli ei näy iholla eikä myöskään tuoksu. Psorasoilia tullut myös kokeiltua. Tästä en apua saanut ja öljymäisenä tahriva sekä myöskin tuoksuva. Daivobet on reseptilääke, mutta kelakorvauksen saa ainakin 60g purtilolle. Daivobetin pointti on siinä, että se todellakin tuntuisi hillitsevän ihosolujen liian nopeaa kasvua joka taasen aiheuttaa hilseilyä ja punoitusta. Vastaava ominaisuus on Daivonexillä mutta se ei sisällä kortisonia. Eli tuo Daivobet sopii hyvin hoidon aloittamiseen, koska kortisoni hillitsee punoitusta alkuvaiheessa. Jatkohoitoa voi sitten tehdä Daivonexillä. Hinnat: kumpikin lääke (60 g) kustantaa kelakorvattuna reilut 30 euroa.

• Kasio

Vaikka kysymyksessä nyt siis on lääketieteellinen voimakas tuote niin kirjoitin siitä huolimatta koska miksi puljata kaiken maailman luonnontuotteilla jos tehokasta apua on lääkkeillä saatavilla. Itse en ole saanut apua luonnontuotteista vaikka useampaa tuotetta olen kokeillut. Kunnon "myrkyt" peliin vaan jos se toimii. Sen verran monta vuotta itsekin olen psorista kärsinyt että tuon uskallan allekirjoittaa. En kiellä etteikö psoriin luonnontuotteetkin voisi auttaa koska psori on niin yksilöllinen ihosairaus ja sen verran ovela ja mukautuva veijari se kaikkeen hoitoon kuitenkin on, että kaikki konstit ovat sallittuja.

• kerran
        Kasio kirjoitti:

Vaikka kysymyksessä nyt siis on lääketieteellinen voimakas tuote niin kirjoitin siitä huolimatta koska miksi puljata kaiken maailman luonnontuotteilla jos tehokasta apua on lääkkeillä saatavilla. Itse en ole saanut apua luonnontuotteista vaikka useampaa tuotetta olen kokeillut. Kunnon "myrkyt" peliin vaan jos se toimii. Sen verran monta vuotta itsekin olen psorista kärsinyt että tuon uskallan allekirjoittaa. En kiellä etteikö psoriin luonnontuotteetkin voisi auttaa koska psori on niin yksilöllinen ihosairaus ja sen verran ovela ja mukautuva veijari se kaikkeen hoitoon kuitenkin on, että kaikki konstit ovat sallittuja.

että mikä on syynä että Daivobetiä ei saa käyttää psoriasis guttataan joka on pieniläiskäinen psoriasis. Tämä kielto ilmenee tässä linkissä.

http://www.leo-pharma.fi/C1256B48003C2EF4/(AllDocsByDocId)/E4BBB6BE2A1DD405C2256C3A00208E70?OpenDocument

• Viikatenainen

• PPPP
        kerran kirjoitti:

että mikä on syynä että Daivobetiä ei saa käyttää psoriasis guttataan joka on pieniläiskäinen psoriasis. Tämä kielto ilmenee tässä linkissä.

http://www.leo-pharma.fi/C1256B48003C2EF4/(AllDocsByDocId)/E4BBB6BE2A1DD405C2256C3A00208E70?OpenDocument

Daivobettiä vaikka minulla onkin guttata tyyppinen ihottuma, on tehonnut hyvin eikä ihotautilääkäri epäillyt yhtään sen resptin kirjoittamista.En tiedä oisko siksi rajoitteita koska voiteiden annostelu pistemäiseen ihottumaan on hyvin vaikeaa, tahtoo mennä väkisinkin terveellekkin iholle joka ei ole suotavaa.

• Kasio
        PPPP kirjoitti:

Daivobettiä vaikka minulla onkin guttata tyyppinen ihottuma, on tehonnut hyvin eikä ihotautilääkäri epäillyt yhtään sen resptin kirjoittamista.En tiedä oisko siksi rajoitteita koska voiteiden annostelu pistemäiseen ihottumaan on hyvin vaikeaa, tahtoo mennä väkisinkin terveellekkin iholle joka ei ole suotavaa.

miksi ei saisi käyttää psori guttataan. Tuon luin itsekin jo ennenkuin menin reseptiä hakemaan. Eiköhän lääkäri tiennyt mitä määräsi kun reseptin sain. Tuo voisi olla kyllä syy, että tuntuu lipsuvan voide läikkien ulkopuolelle ja terve iho tuntuu kevyesti kesivän läikän rajalta. Varmaankin tuon vahvan kortisonin vuoksi voisi olla tuo ohje, koska Daivonexin ohjeessa ei tuota mainita. Itse asiassa en edes tiedä mitä eroa on psori vulgariksella ja guttatalla. Vulgariksen hoitoon Daivobet on tarkoitettu pakkauselosteen mukaan. Mutta siis ainakin mulla Daivobet auttaa nyt tehokkaasti. Sitä ei sitten tiedä tuleeko takaisin kun iho turtuu hoitoon. Näkee ja katsoo sitten...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      103
      2626
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2355
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      19
      2188
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1747
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      113
      1580
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      163
      1307
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      272
      1119
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1014
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      79
      966
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      178
      920
    Aihe