Kuuluuko cz piekarissa jättää patruuna piippuun, kun ensin lataa sen ja jostakin syystä purkaa latauksen?
Kun minun cz piekkarissa se jättää patruunan piippuun, mutta hylsyn se kyllä poistaa.
CZ 452 Standard piekkari
6
799
Vastaukset
- kuulosti, siis tekee
mitä?
Tarkoitatko että kun olet ladannut patruunan normaalisti piippuu, mutta et ammukaan niin ulosvetäjä ottaa vain hylsyn pois mutta luoti jää kiinni patruuna pesän eteen rihloihin?
Patruunapesä liian lyhyt?
Jos näin käy, pitää luoti tietenkin poistaa pesästä ennen seuraavan patruunan ampumista.
Mutta kyseessä lienee jonkinmoinen valmistusvirhe. Joka on mentävä takuun piikkiin.
Jos ampumaton patruuna ei tule suosiolla ulos patruunapesästä on kyseessä jonkinmoinen vikatilanne, jota ei saa ruveta itse sepittelemään jollain hohtimilla, ruuvimeisseleillä tai vastaavilla.
Otat aseesta lukon irti vahingonlaukausten välttämiseksi ja viet tai lähetät sen huoltoon.
Soitat sinne ensin. Ulosvetäjän kynsi lukossa on joko liian lian vaivaama tai uuden kyseessä ollessa lukossa on liikaa tehdasrasvaa. Minulla on ollut harmia tehdasrasvan takia lähinnä snellarin toiminnassa.
Kannattaa katsoa myös ulosvetäjän ulkoinen kunto.- ilmiö
Ilmiö on melko normaali, kun kyseessä on piekkari. Luoti ei ole kovinkaan lujassa kiinni hylsyssä, mutta patruunapesän jälkeen nappaavat rihlat jujasti luotiin kiinni. Eri patruunoissa on heiman eripaksuiset luodit, joten kaikkiin paukkuihin ei "kiinnitarttumisilmiö" päde. Hylsy kyllä lähtee ampumattomanakin, jos ulosvetäjä on kunnossa!
- väärin muotoiltu kysymys
Tarkoitan, että kun lataan patruunan lukon välityksellä piippuun, mutta esim. jostain syystä en ammukkaan patruunaa vaan haluasin sen sittenkin ottaa piipusta, niin tämähän ei onnistu.
Patruunan saa vain piipusta, joko puhdistuspuikolla pois tai ampumalla sen ja näin lukko ottaa hylsyn pois.
Kysymys herää, että miksi lukko huolii ottaakseen vain ammutut hylsyt ja jättää käyttämättömät patruunat pippuun? Patruuna jota käytän on cci standart 22 lr. väärin muotoiltu kysymys kirjoitti:
Tarkoitan, että kun lataan patruunan lukon välityksellä piippuun, mutta esim. jostain syystä en ammukkaan patruunaa vaan haluasin sen sittenkin ottaa piipusta, niin tämähän ei onnistu.
Patruunan saa vain piipusta, joko puhdistuspuikolla pois tai ampumalla sen ja näin lukko ottaa hylsyn pois.
Kysymys herää, että miksi lukko huolii ottaakseen vain ammutut hylsyt ja jättää käyttämättömät patruunat pippuun? Patruuna jota käytän on cci standart 22 lr.Kysymys ei ollut väärin muotoiltu, vaan vastaajat pihalla kuin lumiukot.
Suosittelen tarkastelemaan edelleen sen ulosvetäjän kynnen toimintaa. Se on semmoinen yleensä musta jutska lukossa, joka liikkuu sivusuunnassa.
Tule joskus meseen, niin voin kameralla näyttää.- Reikä Katossa
k0rh0nen kirjoitti:
Kysymys ei ollut väärin muotoiltu, vaan vastaajat pihalla kuin lumiukot.
Suosittelen tarkastelemaan edelleen sen ulosvetäjän kynnen toimintaa. Se on semmoinen yleensä musta jutska lukossa, joka liikkuu sivusuunnassa.
Tule joskus meseen, niin voin kameralla näyttää.Itsellä zc:ssa vain cci:n subsonikit jumivat patruunapesään.Rihlat ottavat tiukasti kiinni luotiin lukon kiinni ollessa, lieneekö luoti keskimääräistä pitempi.Ampumaton patruuna saattaa jäädä syystä tai toisesta pesään aiheuttaen sydämmen muljahduksen tyhjälaukausta ammuttaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307