Onko Torfjanovkan VTK:lla (1. bensis) ok bensa vai pitääkö ajaa Nesteelle asti tankille ?
Bensan laatu
8
1857
Vastaukset
- bensukko
Viipurin Neste bensaasema myy vain venäläistä bensa :)
- bajahali
98e: Suomesta Nesteen toimittama.
95e: Venäläläinen peruspensa lisäaineet Suomen Nesteeltä, Viipurin Nesteellä siis nämä
Ps: computari toimii melkein jo, safra batom... bensa on venäjällä valmistettua,mutta lisäaineet suomesta,joten laatu ihan samaa kuin suomessa.
- extank
Pitää mennä viipuriin tai muuten tankkiisi kaadetaan paskaa bensaa. Viipurissa pönttöuazi pukkaa nissanisi kylkeen ja sie maksat viulut.
tankkaillut raja asemilla.toista kymmentä vuotta käyttökelpoista bensaa on!
- uudempaan
Mitäs katti ruisku tykkää raja-aseman bensasta ? Vai tankkailetteko vain niitä 80-luvun autoja niillä ?
- Itäsuomalainen
uudempaan kirjoitti:
Mitäs katti ruisku tykkää raja-aseman bensasta ? Vai tankkailetteko vain niitä 80-luvun autoja niillä ?
Kun tankkaa oikeilta huoltoasemilta, eikä juokse kalleimman perästä. Ja pitää huolen, että tankkaa lyijytöntä.
Olen mulla on jo toinen katti-auto menossa, jossa on pääasiassa tankattu Venäjän bensaa, Nesteelä olen käynyt vain kerran.
Tulppia olen joutunut vaihtamaan vähän useammin. - Svetossa
uudempaan kirjoitti:
Mitäs katti ruisku tykkää raja-aseman bensasta ? Vai tankkailetteko vain niitä 80-luvun autoja niillä ?
Pökötti 406 2,0i, vm.-03 ei vielä ainaskaan ole huonoa tykännyt. Viides tankillinen menossa. Mittautin päästöt, lukemat oli vielä ihan kuin Teboilin bensalla ajettu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624