Vantaan Kuusijärvi järkytti

Pistetään tännekin

Trangia aiheutti gorillainvaasion Vantaalla
Kirjoittanut: Pyörämatkalla 29.7.2006 klo 08.24


   Vesi vähissä pyöräretkellä ja Keravanjoen vesi kahvin väristä. Ei huoltamoita. Tulossa Järvenpäästä alas.

Katsoin kartasta: Kuusijärven ulkoilukeskus.
Siellä oli vettä. Laitoin Trangian ulkoilukeskuksen pihalle asfaltille.
Heti ilmaantui viisi bodaria, jotka vaativat Trangian sammuttamista koska se oli heidän mielestään avotuli. Yksi älykääpiöistä toi paikalle jopa vaahtosammuttimen ja uhosi että sammuttaa Trangian sillä ja vielä minä joutuisin maksamaan sammuttamisen kulut.

Kerkisin saada teeni keitetyksi ja tarjosin sitä vielä näille mafian hit-maneille, mutta eipä kelvannut.

10

5967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????????

      Onko joukoissamme tosiaan niin tyhmiä ihmisiä,jotka luulevat trangian tulta avotuleksi?

    • viellä

      Retkeiltiin Kuusijärvellä joskus 1954-1958 aikoihin
      onneksemme ei silloin oltu niin tiukkapiposia.
      Meillä oli ihan tavalliset nuotiot joissa keittelimme saikkavetemme.
      Mutta eipä silloin viellä ollutkaan moottori-eikä Lahden tietä.
      Vantaa oli silloin Helsingin maalaiskunta.
      Oli niitä aikoja!!

    • Latulainen

      Enpä ole aikoihin käynyt Kuusijärvellä,mutta silloin oli vikana liian maustettu ruoka!!
      Olikohan nämä huutajat henkilökuntaa vai muuta sakkia??
      Jos olivat henkilökuntaa,niin soita Suomen ladun toimistoon tai käy paikalla ja kerro suoraan ,mitä tapahtui,niin antavat pääkallopaikalta reklamaatiota.Osoitteet löytyvät netistä.

      Ovat tietysti olleet huolissaan,kun on näin kuivaa,mutta reaktio tuntuu kyllä liialliselta.

      Enpä kyllä minäkään tulta käsittelisi,kuin tarkoin harkitussa paikassa ja tosiaan vain keittimessä,kun on näin kuivaa.Yksikin tupakantumppi väärään paikkaan ja hiukka uu-tuuria,niin tuleepi iso roihu!

      • Alkuperäinen kirjoittaja

        "No oho
        Kirjoittanut: Latulainen 1.8.2006 klo 11.21

        Olikohan nämä huutajat henkilökuntaa vai muuta sakkia?? "

        Ehdottomasti henkilökuntaa.

        "Jos olivat henkilökuntaa,niin soita Suomen ladun toimistoon"

        Sanoivat paikan kuuluvan Vantaan kaupungille.
        Olin ihan näännyksissä vesipulan takia kun olin polkenut Järvenpäästä asti. Sanoivat että "kyllä pyörässä ketjua riittää" ja kehoittivat menemään hotelli Tikkurilan terassille.

        "Ovat tietysti olleet huolissaan,kun on näin kuivaa,mutta reaktio tuntuu kyllä liialliselta."

        Juuri siksi kun oli näin kuivaa ja maasto hiekkakangasta, pistin keittimen niin urbaaniin ympäristöön kuin asfaltille. Sellainen ei kelvannut.
        Aikaisemmin olin keitellyt Tuusulan Halosenniemessä ja viimeinen keitokseni oli Helsingin Vartiokylän Linnavuorella. Valittajia ei yhtään, vaikka Halosenniemi kuuluu kansallisiin monumentteihin ja on luonnonsuojelualue.

        "Yksikin tupakantumppi väärään paikkaan ja hiukka uu-tuuria,niin tuleepi iso roihu!"

        Niin just, on kokemusta.
        Kun kaataa suoraan Marinol/Sinol-pullosta, niin polttoaine loiskuu pitkin polttimen sivustoja ja kun sytyttää, niin tuli leviää Trangian alle -> on pari kertaa syttynyt pieni roihu. Mutta tämän tuntien minulla olikin nyt suutinpullo ja keitin asfaltilla.


      • latulainen
        Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        "No oho
        Kirjoittanut: Latulainen 1.8.2006 klo 11.21

        Olikohan nämä huutajat henkilökuntaa vai muuta sakkia?? "

        Ehdottomasti henkilökuntaa.

        "Jos olivat henkilökuntaa,niin soita Suomen ladun toimistoon"

        Sanoivat paikan kuuluvan Vantaan kaupungille.
        Olin ihan näännyksissä vesipulan takia kun olin polkenut Järvenpäästä asti. Sanoivat että "kyllä pyörässä ketjua riittää" ja kehoittivat menemään hotelli Tikkurilan terassille.

        "Ovat tietysti olleet huolissaan,kun on näin kuivaa,mutta reaktio tuntuu kyllä liialliselta."

        Juuri siksi kun oli näin kuivaa ja maasto hiekkakangasta, pistin keittimen niin urbaaniin ympäristöön kuin asfaltille. Sellainen ei kelvannut.
        Aikaisemmin olin keitellyt Tuusulan Halosenniemessä ja viimeinen keitokseni oli Helsingin Vartiokylän Linnavuorella. Valittajia ei yhtään, vaikka Halosenniemi kuuluu kansallisiin monumentteihin ja on luonnonsuojelualue.

        "Yksikin tupakantumppi väärään paikkaan ja hiukka uu-tuuria,niin tuleepi iso roihu!"

        Niin just, on kokemusta.
        Kun kaataa suoraan Marinol/Sinol-pullosta, niin polttoaine loiskuu pitkin polttimen sivustoja ja kun sytyttää, niin tuli leviää Trangian alle -> on pari kertaa syttynyt pieni roihu. Mutta tämän tuntien minulla olikin nyt suutinpullo ja keitin asfaltilla.

        ...kyl musta liian jäykkää tekstiä!!!
        Vähäon ollu liian virkaintosta.
        Taitaa olla Vantaan kaupungilla rahapula,kun sinun olis pitäny vissiin käydä juomas tees kahviossa.
        No,mee seuraaval kerral pikkasen sivummalle.
        Voishan tuosta tietysti soittaa Vantaan kaupungillekkin ja sanoa,et onpa teil törstiä väkee duunis siel.
        Onneks mullon aina vesipullo mukana!!!


    • iuhfiuhf

      Se ON avotuli!

      Hyvä ettet rävelöinyt metsäpaloa tämän kuivan aikaan!

      • tuomari!!

        Hei pelle ei ole avotuli!Ja mihin se siitä asfaltilta leviäisi..


    • suunto

      Vantaan kaavottaja kaavailee jättimäistä linja-autovarikkoa keskeiselle paikalle Kuusijärven valuma-alueelle. Järvi on ympäristöön nähden hyvin korkealla. Tästä johtuen valuma-alue ei ole kovin suuri. Kaavottaja kaavailee poistavansa siitä puolet.
      Loppuu se riekkuminen järven rannalla?
      Tai vastustakaa

    • Anonyymi

      Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt

    • Anonyymi

      Onko joku edes vuonna 2006 muka "retkeillyt" Kusijärvellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe