mitä mieltä ootte anorektikoiden ulkonäöstä, siinä vaiheessa kun alkaa tulla paino lisää (esim. hoitojakson aikana)? mä olen sitä mieltä, että ne on aika kamalan näköisiä kun ovat silloin ihan turvonneen näköisiä, varsinkin kasvoista! muu kroppa on langan laiha ja sit kasvot turvonneet ihan muodottomiksi. ite söin 4000 kaloria/ruoka-annos kun olin hoidossa. sitten kun huomasin turpoavani kamalan näköiseksi, lopetin hoidon. nyt taas paino siinä rajoissa, että hoito kutsuu. Tuleeko parantuneista anorektikoista koskaan ns. normaalin/terveen ihmisen näköistä?
mitä mieltä?
Essssi
4
949
Vastaukset
- näköinen
on esim Lilli Suominen, tai oliko sukunimi nyt Earl. Hän on siis parantunut, hoikka, ei tippaakaan turvonnut, ja hyväkuntoinen. Peruukkia kylläkin käyttää, koska anoreksia vei hiukset.
- ---.-
Alopecia ne vei.
- aiheuttaa
---.- kirjoitti:
Alopecia ne vei.
naisille estrogeenin vajaus, mikä Lillin (Suomalainen/Earl) tapauksessa johtui anoreksiasta. Itse kertoi "Inhimillinen tekijä" ohjelmassa, miten anoreksia vei hiukset.
- entinen ruma anorektikko
mutta nykyisin terve ja kaunis enkä yhtään turvonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628