Olenko ymmärtänyt oikein:
lasku = arve
pankkitili = pangaarve (outoa tuo väliviivaton muoto)
Viite = allmärkus
Mitä muuta tietoa / huomiota kannattaisi varteenottaa ? Kiitos
virolaisen laskun
5
6411
Vastaukset
- -nainen-
Arve = lasku
Dokumendi number = laskun numero
Maksetähtaeg = eräpäivä
Viivis = viivästyskorko (0,07%)
Teostamise kuupäev = maksupäivä (jos ei eräpäivä)
Maksja nimi
Maksja kontto = tilin Nro
Saaja nimi
Saaja kontto
Summa
Ettemaks = etumaksu
Völg = velka
Viitenumber = viitenumero
Selgitus = selitys/tiedoksianto- näillä
eväillä PC:n kimppuun
- outoa
Mielestäni vielä oudompia ovat:
jäääär
lakkkingad- peaarst
Virossa ei käytetä yhdyssanojen välissä väliviivaa milloinkaan. Se saa sanat näyttämään meikäläisittäin joskus aika veikeiltä.
- ennekuin opin jakamaan sanat
peaarst kirjoitti:
Virossa ei käytetä yhdyssanojen välissä väliviivaa milloinkaan. Se saa sanat näyttämään meikäläisittäin joskus aika veikeiltä.
jäääär = jääaari
lakkkingad = lakeerikengaät
http://www.sanakirja.net/index.htm
Mutta kuin kerroin kampaajalleni Zonaalmassazs olevan suomeksi vyöhyketerapia -koko kampaamo purskahti nauramaan. Samoin öisin yököt lentelevät = Nahkhiired lendlema öösiti. Opettavaista puolin ja toisin. Tosin virallisesti verbi tulee viimeiseksi kuten germaanisissa kielissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849