Tiesittekö että tähdet ovat liikuneet ja te luulette olevanne joku muu horoskooppi merkkinen!
Suomen astrologisen liiton sivuilta voi tarkistaa mikä oikeasti on!
Katsii kattoo , voi kommentoida jos on vaihtunut:D
http://www.ursa.fi/auringonsijainti/index.php4?PAIVA=28&KUUKAUSI=12&VUOSI=1991&TUNNIT=23&MINUUTIT=19&SEKUNNIT=00&MANUAALINEN_AIKAVYOHYKE=&AIKAVYOHYKE=&KESAAIKA=&LEVEYSASTE=60.15&PALLONPUOLISKO=&PITUUSASTE=24.95&ITAAN_VAI_LANTEEN=&SINISYYS=&AUTOMAATTINEN_RAJAMAGNITUDI=&RAJAMAGNITUDI=6&ILMANPAINE=0&LAMPOTILA=&PROJEKTIO=&EKVATORIAALINEN_KOORDINAATISTO=&EKLIPTIKAALINEN_KOORDINAATISTO=ekliptika&HORISONTAALINEN_KOORDINAATISTO=&KIELI=&TAHTIKUVIOT=&TAHDISTONIMET=
Yli 50% väärä horoskooppimerkki!
28
3546
Vastaukset
- kiintoista
neitsyt = leijona
ei ollut ylläri,olen aika usein horoskoopeissa muutekin leijona.
Sopii mulle - Tottero
nyyh, mitä nyt sitten?
- skorpparinainen
aurinko näköjään vaa,assa..kas kummaa=))
- WanhaVaaka
On kapsahtanut neitsyeen ja kappas vain, on niin ominaispiirteitäni. No, tosiasiassahan jokaisessa merkissä on jokaiselle jotain...
- car
07.07.1989 klo 00.59 aurinko on ollut kaksosten kohassa, vai mikä se nyt sit tarkottaakaa.. ja oikeesti olen rapu .. ja oon syntyny tollon ja se väittää et kaksonen :O ja nyt 07.07.2006.00:59 näytti myös kaksosta.. en tajua??!!!?
- krapu
oon ennenki miettiny tota juttuu ja lukenu kirjanki siitä...
kravun luonne sopis muhun, mutta niin sopii leijonanki ja vaikka ihan minkä tahansa, en tiiä uskonko enää astrologiaan ollenkaan...horoskoopit on laadittu nii et ne sopii kaikkiin ihmisiin... :( - ester
voisi kyllä jotenkin pitää puolustuspuheen, ettei näin voi olla. miten meitä on huijattu, miten "kaikki" itsensä etsimiseen käytetty aika on valunut hukkaan... siksikö olenkin oppinut tunnistamaan vain kuumerkkejä?
- vanha vaaka
koko hela hoito, kappas vaan olenkin neitsyt.
- vesimies(n)
Kokeilin myös ja täytyy sanoa, että aikas hyvin pitää paikkansa. Kauris! Mutta siinä vaikuttaa mielestäni myös se, kuinka lähellä on syntynyt seuraavaa horoskooppimerkkiä.
- Unto
se kuukin sitten mollottanut jossain toisessa merkissä kuin on väitetty, siihenhän kuitenkin on taulukkonsa olemassa?
- e---
Kylläpäs oli ihmeellinen juttu tuo. Mulla tosiaanki vaihtu oma horoskooppi. Oon ollu aineki tähän asti vesimies, mut nyt tossa oli, kun katoin ni et olisin kauris. Aika ihmeellistä. Mut miten ihmeessä se voi olla paikkaansa pitävä!? Pelästyin ihan! :D
- Poison.
Ota selvää mitä "trooppinen astrologia" ja "sideerinen astrologia" tarkoittavat, pidä mielessä että länsimaissa suurin osa harjoittaa trooppista, ja tule sen jälkeen viisastelemaan jos pystyt. ;)
- AussieG
Trooppinen astrologia tai mikä nyt vaan ei toimi vaikkapa Australiassa sillä sielä vuodenajat on päinvastoin eli talven merkit onkin kesän merkkejä ja silleen.
Tää on niin sekavaa ja epämääräistä ja selitystä tulee astrologeilta aina mitä milloinkin. Aajatteleva ihminen on jo aikoja sitten hoksannut missä mennään ja missä raha liikkuu - Poison.
AussieG kirjoitti:
Trooppinen astrologia tai mikä nyt vaan ei toimi vaikkapa Australiassa sillä sielä vuodenajat on päinvastoin eli talven merkit onkin kesän merkkejä ja silleen.
Tää on niin sekavaa ja epämääräistä ja selitystä tulee astrologeilta aina mitä milloinkin. Aajatteleva ihminen on jo aikoja sitten hoksannut missä mennään ja missä raha liikkuuAjatteleva ihminen = henkilö joka ajattelee samalla tavalla kuin AussieG? ;)
Olen tutustunut molempiin järjestelmiin, ja trooppisen toimivaksi todennut. Jokainen saa minun puolestani käyttää kumpaa järjestelmää hyvänsä, ei se ole minulta mitään pois, molemmissa on omat puolensa ja omat ongelmansa. Trooppisessa tuo pohjoisen ja eteläisen pallonpuoliskon ero, sideerisessä se ettei se mene aivan yksi yhteen tähdistöjen kanssa vaikka näin väittääkin. :P - astrologia
Poison. kirjoitti:
Ajatteleva ihminen = henkilö joka ajattelee samalla tavalla kuin AussieG? ;)
Olen tutustunut molempiin järjestelmiin, ja trooppisen toimivaksi todennut. Jokainen saa minun puolestani käyttää kumpaa järjestelmää hyvänsä, ei se ole minulta mitään pois, molemmissa on omat puolensa ja omat ongelmansa. Trooppisessa tuo pohjoisen ja eteläisen pallonpuoliskon ero, sideerisessä se ettei se mene aivan yksi yhteen tähdistöjen kanssa vaikka näin väittääkin. :Pon huijausta, piste.
Astrologia on vain ja ainoastaan ihmisen omaa keksintöä, ei mitään jumalallista tai salaista tietoa. Aiemmin tähtitaivas pitikin paikkansa astrologien kartoissa, mutta siitä on aikaa jo kaksi-, kolmetuhatta vuotta.
Mietihän hetki miksi esimerkiksi uranus, pluto ja neptunus sekä muutama asteroidi on otettu astrologiaan mukaan VASTA SEN JÄLKEEN kun tähtitieteilijät ovat ne taivaalta löytäneet? Tuliko astrologeille salainen tieto vasta sen jälkeen kun astronomit olivat saaneet oman salaisen tietonsa ja julkaisseet sen suurelle yleisölle?`Eipä ole astrologien oma tietotoimisto näyttänyt kovin hyvin toimineen kun noin merkitykselliset asiat on vahingossa jätetty pois.
Astrologit eivät edes tiedä mitä taivaalla tapahtuu ja kaikki rajat ja muut eivät pidä paikkaansa tähtien oikeiden paikkojen kanssa, vaan ovat täysin keinotekoisia. Tulkinnat ovat täyttä ympäripyöreää höpinää ja jokainen sen tekniikan tunteva osaa tulkita kartan kenelle tahansa tuntemattomallekin. Astrologit itsekään eivät näytä tietävän missä mennään, kun toisistaan kilpailevia järjestelmiä on niin paljon.
Onhan se hauskaa tulkita toisten karttoja ja laatia niitä, mutta älkää hyvät ihmiset ottako niitä niin tosissaan, koska ne eivät ole totta.
- stupido
kokeilin tota juttua ja aurinko olikin käärmeenkantajan tähdistössä, eli mitä se sit meinaa onko mun horoskooppimerkki käärmeenkantaja?? :o
- Pyh.
Käärmeenkantajan tähdistö "keksittiin" vasta joskus 1900-luvun alussa. Tähdistöthän eivät ole mitään oikeita installaatioita, vaan ne ovat viivoja jotka ihmiset omasta päästään piirtelevät sellaisten tähtien välille jotka todellisuudessa saattavat olla hyvinkin kaukana toisistaan.
Sideerinen astrologia ei mitään Käärmeenkantajaa tarvite. Sideerinen astrologia pitää ihmisen aurinkomerkkinä sitä tähdistöä taivaalla johon aurinko kulloinkin oikeasti osuu.
Trooppinen puolestaan, se länsimaissa yleisesti käytetty, jakaa vuoden siististi 12 osaan, ja jakaminen aloitetaan kevätpäiväntasauspäivästä jolloin alkaa trooppinen Oinas. Tähdistöjen kanssa tällä systeemillä ei ole mitään tekemistä, vaan aurinkomerkit liittyvät ennemminkin vuodenaikaan. - entinenmuttanykyinen
Pyh. kirjoitti:
Käärmeenkantajan tähdistö "keksittiin" vasta joskus 1900-luvun alussa. Tähdistöthän eivät ole mitään oikeita installaatioita, vaan ne ovat viivoja jotka ihmiset omasta päästään piirtelevät sellaisten tähtien välille jotka todellisuudessa saattavat olla hyvinkin kaukana toisistaan.
Sideerinen astrologia ei mitään Käärmeenkantajaa tarvite. Sideerinen astrologia pitää ihmisen aurinkomerkkinä sitä tähdistöä taivaalla johon aurinko kulloinkin oikeasti osuu.
Trooppinen puolestaan, se länsimaissa yleisesti käytetty, jakaa vuoden siististi 12 osaan, ja jakaminen aloitetaan kevätpäiväntasauspäivästä jolloin alkaa trooppinen Oinas. Tähdistöjen kanssa tällä systeemillä ei ole mitään tekemistä, vaan aurinkomerkit liittyvät ennemminkin vuodenaikaan.Onpa kiinnostava lähde ja sivupalstalla myös kootut astrologien selitykset... hmm.. aika tutun tuntuista.
No nyt mä olenkin sitten vesimies ja ennen olinkin kala, kaippa ne on aika lailla samanlaiset joten ei kai se mitään haittaa. - Vesinainen
entinenmuttanykyinen kirjoitti:
Onpa kiinnostava lähde ja sivupalstalla myös kootut astrologien selitykset... hmm.. aika tutun tuntuista.
No nyt mä olenkin sitten vesimies ja ennen olinkin kala, kaippa ne on aika lailla samanlaiset joten ei kai se mitään haittaa.Eivätpä ole kyllä lainkaan samanlaiset vaan ERITTÄIN erilaiset.
- entinenmuttanykyinen
Vesinainen kirjoitti:
Eivätpä ole kyllä lainkaan samanlaiset vaan ERITTÄIN erilaiset.
Jos ne on erilaiset niin kumpi mä sitten olen ???
- Vaaka, vaiko Neitsyt ?
entinenmuttanykyinen kirjoitti:
Jos ne on erilaiset niin kumpi mä sitten olen ???
Jännä juttu kyllä.. Sekottaa päätä kivasti.
Vaa'asta Neitsyeksi. Jeppp ! - hmmmmmh
Mun käsityksen mukaan käärmeenkantaja on aika harvinainen, että olisin ihan ylpeä siitä merkistä!
- Marielle82
Voi ei. :D Aiemmin tekemäni syntymäkartan mukaan olen aurinko vesimies ja kauris multa löytyy ainoastaan venuksesta.
No niin taas tätä sideerien vs.trooppinen juttua...aargh..Se nyt on jokaisen oma asia kumpaa järjestelmää käyttää.Itse tykkään trooppisesta.
Sideerisen kartan mukaan aurinkomerkkini ei vaihdu vesimiehestä mihinkään.Sen sijaan nouseva/kuu merkki vaihtuu kaksosista häräksi niin kuin kuulukin koska sideerisessä nouseva vaihtuu yhdenmerkin aikaisemmaksi..ainakin näin olen käsittänyt...
- Leijona=
Hohhoi. Jokaisen astrologiasta kiinnostuneen pitäisi jo tietää tämä. Se joka pitää itseään alan experttinä joutuu nyt varmasti pettymään. Itse olen nykyisen tähtikartan mukaan rapu enkä leijona, vaikka leijonaa tuntuu olevan toisinaan rapua enemmän.
Lukekaa kirja "Astrologia uusiksi" niin tiedätte ettekä täällä kummastele - ei ole
"Suomen astrologisen liiton sivuilta"
Mikään suomen astrologinen liitto, vaan suomalainen tähtitieteen, eli astronomian seura. Astrologia on höpötystä. Astronomia on tähtitiedettä.
Koittakaa jo "tietäjät" edes ymmärtää tuo pikkuinen ero. - ominaisuudet :)
täytyy tästälähin pitää itseään jousimiehenä, jolla on korostuneen kaurismaiset...
- Rapu
Aikalailla vastakkainen, tosin toi normaalikaan (leijona) ei käy minulle. Vesimies olisi lähimpänä, joidenkin karttojen mukaan se on nouseva merkki. Tosin kaikissa merkeissä on jotakin, eikä missään tydellisesti. Kaikkein toimivinta on tehdä persoonallisuustesti, joka antaa edes jotain oikeaa osviittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022366- 1241992
- 921529
- 1381479
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221260Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511117
- 381062