Tatuointi SB:llä

Uskaltaako

Onko kukaan ottanut tatskaa Bulgariassa. Onko tulehdusriski suurempi kuin esim. Kreikassa.

24

3784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

      ..vaan hennatatskoja.
      Jos aidon haluut voi uiminen olla siltä lomalta ohi ja myös aurinottoa vältettävä tatuointi kohtaan.
      Miksi et ota sitä täällä Suomessa turvalliseti jos sellasen on PAKKO ottaa.Ei kannata riskeerata....

      • kun siellä

        Bulgariassa kaikki on halvempaa..


      • maikkuliina

        ...kyllä sielä saa ihan aitojakin tatuointeja, itse näin montakin paikkaa missä sellaisia saa! Ja itse otin tatuoinnin, halpaa oli verrattuna suomen hintoihin! Isäntä korjautti oman tatuoinnin. Hygienia on samaa luokkaa kuin suomessakin (ainakin niissä paikoissa missä itse kävin)ja jälki on todella hyvää. me otimme tatuoinnin viimeisenä iltana, joten eipä ollut auringon kanssa ongelmia ja ihan samalla lailla ne rasvaa ja kelmuttaa tatuoinnin kuin suomessakin..


      • Vastauksesta..
        maikkuliina kirjoitti:

        ...kyllä sielä saa ihan aitojakin tatuointeja, itse näin montakin paikkaa missä sellaisia saa! Ja itse otin tatuoinnin, halpaa oli verrattuna suomen hintoihin! Isäntä korjautti oman tatuoinnin. Hygienia on samaa luokkaa kuin suomessakin (ainakin niissä paikoissa missä itse kävin)ja jälki on todella hyvää. me otimme tatuoinnin viimeisenä iltana, joten eipä ollut auringon kanssa ongelmia ja ihan samalla lailla ne rasvaa ja kelmuttaa tatuoinnin kuin suomessakin..

        Mutta en todellakaan ole niin hölmö,enkä köyhä, että ottaisin tatuoinnin jossain Bulgariassa.


      • takkuperse
        Vastauksesta.. kirjoitti:

        Mutta en todellakaan ole niin hölmö,enkä köyhä, että ottaisin tatuoinnin jossain Bulgariassa.

        Katselin tuossa Kultahietikolla yhtä tatuointi & lävistysputiikkia. Kyltissä luki: "Tattoo & Piersing"
        Että ehkä en ainakaan mitään tekstitatuointia menis ottaan ;)


      • ...
        Vastauksesta.. kirjoitti:

        Mutta en todellakaan ole niin hölmö,enkä köyhä, että ottaisin tatuoinnin jossain Bulgariassa.

        Oletkohan koskaan ajatellut että kyllähän ne bulgarialaisetkin ottavat tatuointinsa kyseisessä maassa, eivätkä lähde muihin maihin yhden tatuoinnin perässä. Ei ammattitaito ole maasta kiinni. Oma kuva on pysynyt todella hyvänä ja jäljessä tai palvelussa ei ole mitään valittamista.


    • otettiin...

      tosiaankin kultahietikolla otettiin kesäkuulla ja viimeisenä päivänä, tai mies otti päivää aikaisemmin. hygienia kiitettävä ja neulat saatiin mukaan :) kuvasta tuli todella mahtava, teettiin valokuvasta, joten vähän jännitti lopputulos mutta molemmat olemme enemmän kuin tyytyväisiä!!!

      • Tatskan tähden

        Hurjaa touhua, kyllä ottaa ihmiset kovia riskejä elämässään.


    • Tatsattu.

      kyllä ottaisi mitään nahkaani Bulgariassa,enkä kyllä muuallakaan,paitsi Suomessa.

      • vuosia sitten

        Vaimo otti jotain 8 vuotta sitten. Ei sen kummempaa hommaa kun suomessakaan. Paikka oli siinä Bonkerssin vieressä.


    • ite otin

      viime kesänä sunny beachilla. Kävin täällä ensin kysymässä uskaltaako siellä ottaa ja vastaus oli että ihan samalla lailla kun suomessakin kunhan menee kunnon liikkeeseen. hygienataso oli aivan samanlaista kun suomessa ja lopputulos tosi hyvä. Ainoa vaan et ruskettuneeseen ihoon oettu tatutointi voi haalistua ihon vaalenemisen myötä. Oma tatutointi oli puolet halvempi bulgariassa otettuna kun täällä suomessa.

      • tytsy65

        Itse en kehdannu tatuoida häpykumpua Suomessa, joten se tehtiin Sunny Beachilla. Hinta 50 levaa.


      • perua matka?
        tytsy65 kirjoitti:

        Itse en kehdannu tatuoida häpykumpua Suomessa, joten se tehtiin Sunny Beachilla. Hinta 50 levaa.

        Näitä kirjoituksia lukiessa tulee väkisin mieleen, että onkohan bulgariaan matkustavat ihan viisaita.


      • no tietysti

        ne vastaa et siellä uskaltaa ottaa ihan samalla lailla kuin Suomessakin. Eikai kukaan Bulgariassa sanoisi, että sinun kannattaa tatuoida itsesi Suomessa, se on turvallisempaa :)


    • amppariii

      tosi siistejä paikkoja oli. en muista nimeä, mutta niillä oli tosi hyvät paikatkin, tosi siistit, ja varmaan aika kalliit vuokratkin. kadun puoleiset seinät oli ihan lasia vain. ainakin kaksi liikettä,joilla oli varmaan sama pitäjä. toisessa ainakin teki tosi asiallisen näköinen nainen. oli siellä sitten "rantakadun" kuppeessakin niitä tatskamestoja, mut sellaiseen en ite menisi. kun viikon kiertelette, varmasti tulee nämä kyseiset paikat,jotka olivat siistejä,niin vastaan.

      pojan kuva olisi ollut 200levaa. suomessa 200e,eli tuplaten. mutta emme silti teettäneet, sillä kysessää on siis poikamme kuva, niin se teetetään siellä missä 2 vanhimman poikamme kuvatkin.

      • sabafani

        Itse otin sunny beach:lla tatuoinnin v. 2006. Tekijä oli voittanut vapaan piirron kilpailun Las Vegasissa. Mies piirsi suoraan ihoon, ilman mallipohjaa. Tatuointi on pysynyt todella hyvänä, värit ei ole haalistuneet eikä muutenkaan ole ollut mtn ongelmia. Samalla tavalla kelmutettiin ja rasvattiin kuin Suomessakin, mies oli muutenkin todella ammattitaitoinen. Itsellä ei siis huonoja kokemuksia, joten siitä vaan! Taas ollaan tänä kesänä menossa samaan paikkaan, jos löytyisi vielä sama tatskapaikkakin!


      • oikeen hyvinkin=)
        sabafani kirjoitti:

        Itse otin sunny beach:lla tatuoinnin v. 2006. Tekijä oli voittanut vapaan piirron kilpailun Las Vegasissa. Mies piirsi suoraan ihoon, ilman mallipohjaa. Tatuointi on pysynyt todella hyvänä, värit ei ole haalistuneet eikä muutenkaan ole ollut mtn ongelmia. Samalla tavalla kelmutettiin ja rasvattiin kuin Suomessakin, mies oli muutenkin todella ammattitaitoinen. Itsellä ei siis huonoja kokemuksia, joten siitä vaan! Taas ollaan tänä kesänä menossa samaan paikkaan, jos löytyisi vielä sama tatskapaikkakin!

        hygieniataso ihan Suomen tasolla ja jälki hyvää.Itse otin viime kesänä kuvan nilkkaani ja hyvin on pysynyt.Ja se on todella edullista Suomen hintoihin verrattuna.Käydäänhän ulkomailla kauneusleikkauksissakin,miksei sitä sitten yhtä vaivaista tatuointia voisi ottaa..ihan yhtä riskialttiita toimenpiteitä kummatkin!


      • ttfn
        oikeen hyvinkin=) kirjoitti:

        hygieniataso ihan Suomen tasolla ja jälki hyvää.Itse otin viime kesänä kuvan nilkkaani ja hyvin on pysynyt.Ja se on todella edullista Suomen hintoihin verrattuna.Käydäänhän ulkomailla kauneusleikkauksissakin,miksei sitä sitten yhtä vaivaista tatuointia voisi ottaa..ihan yhtä riskialttiita toimenpiteitä kummatkin!

        Kyllä uskaltaa ottaa kunhan on järki kädessä paikkaa valitsiessa. Itse tulin juuri pari päivää sitten kultahietikolta suomeen ja otin 2 tatuointia mukaani. Lapaan tuli peitekuva jonka mies teki vapaasti ja on aivan loistava! ja maksoi vain 200 levaa eli 100€ ja seuraavan kuvan sainkin jo alennuksella 45€ nilkkaani kohtalaisen iso mustaharmaa kuva. Ammattitaitoinen tekijä ja aivan uskomattoman mukavia ihmisiä, siellä oli se tatuoija mies ja sitten hänen apulaisenaan hoikka tumma nainen. Hinnat ei kyllä päätä huimaa :) JA hygienia toimii yhtälailla kuin suomessakin ei mitään valittamista. Ens kesänä ehkä uudelleen ;)


      • lillatilla
        ttfn kirjoitti:

        Kyllä uskaltaa ottaa kunhan on järki kädessä paikkaa valitsiessa. Itse tulin juuri pari päivää sitten kultahietikolta suomeen ja otin 2 tatuointia mukaani. Lapaan tuli peitekuva jonka mies teki vapaasti ja on aivan loistava! ja maksoi vain 200 levaa eli 100€ ja seuraavan kuvan sainkin jo alennuksella 45€ nilkkaani kohtalaisen iso mustaharmaa kuva. Ammattitaitoinen tekijä ja aivan uskomattoman mukavia ihmisiä, siellä oli se tatuoija mies ja sitten hänen apulaisenaan hoikka tumma nainen. Hinnat ei kyllä päätä huimaa :) JA hygienia toimii yhtälailla kuin suomessakin ei mitään valittamista. Ens kesänä ehkä uudelleen ;)

        tatuointi paikka sijaitsee??


      • Voisin ottaa myös
        ttfn kirjoitti:

        Kyllä uskaltaa ottaa kunhan on järki kädessä paikkaa valitsiessa. Itse tulin juuri pari päivää sitten kultahietikolta suomeen ja otin 2 tatuointia mukaani. Lapaan tuli peitekuva jonka mies teki vapaasti ja on aivan loistava! ja maksoi vain 200 levaa eli 100€ ja seuraavan kuvan sainkin jo alennuksella 45€ nilkkaani kohtalaisen iso mustaharmaa kuva. Ammattitaitoinen tekijä ja aivan uskomattoman mukavia ihmisiä, siellä oli se tatuoija mies ja sitten hänen apulaisenaan hoikka tumma nainen. Hinnat ei kyllä päätä huimaa :) JA hygienia toimii yhtälailla kuin suomessakin ei mitään valittamista. Ens kesänä ehkä uudelleen ;)

        Voisko joku laittaa yhden tai kaksi esimerkkikuvaa näistä paikan päältä hankituista tatskoista? Ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä, jos sitten itsekin uskaltaisi.


    • sunny beachllä

      Voisitteko kertoa niitä hyväksi havaittuja liikkeitä, joissa ootte onnistuneet tatskanne ottaneet sunny beachilla?

      • ccccccccc

        albenassa hyvä tatuointiliike darkside tattoo... taas otin tatskat.. ei välttämättä superhalpa mutt hyvä 400 levaa ja toinen pienempi 150 levaa..


      • Tahtoo nähdä
        ccccccccc kirjoitti:

        albenassa hyvä tatuointiliike darkside tattoo... taas otin tatskat.. ei välttämättä superhalpa mutt hyvä 400 levaa ja toinen pienempi 150 levaa..

        Laittakaa nyt jotain kuvia niin on helpompi arvioida laatua.


      • darksoul77
        Tahtoo nähdä kirjoitti:

        Laittakaa nyt jotain kuvia niin on helpompi arvioida laatua.

        Otin tatskan SB:llä ja olen todella tyytyväinen. Paikka oli tämä http://tattoo-vega.com/index1.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe