Hei,
onko täällä muita Korres-tuotteiden käyttäjiä (www.korres.com on muistaakseni nettisivu, liike on Hgissä Annankadulla)?
Ulkomaisen nettipalstan perusteella päätin kokeilla heidän tuotteitaan ja olen yllättynyt iloisesti:
käytän putsarina White tea -geeliä (EI kuivata, edes pintakuivaa herkkää ihoani, uskomatonta, mutta totta - meikit lähtee myös) ja päivisin jugurttivoidetta, öisin alppiyrttivoidetta.
Ensin parin päivän ajan iho reagoi niin, että kutakuinkin tasaiseen otsaan tuli hieman sellaista väritöntä röpelöä ja ehdin jo ajatella, että voi hitto...mutta sitten se lähti ja päivä päivän jälkeen iho on oikeasti siloisempi, pehmeämpi ja väri on uskomattoman hyvä.
Itselläni ei ole ollut mitään vaikeaa finniongelmaa, mutta hormonalinen aikuisiän akne, leuka karmeassa kunnossa ja käytän Skinoreniä siihen.
Nyt olen laittanut skinoreniä vain yöksi (putsauksen jälkeen skinoren, odotan hetken ja sitten alppiyrttivoide päälle). Kuorintaan olen käyttänyt vain pieneksi murskattua merisuolaa putsarin seassa n. kerran viikossa tai sitten samaista hienoksijauhettua merisuolaa, hieman oliiviöljyä ja limemehua puristettuna hedelmästä (sekä siihen tietysti lisättynä hieman vettä - tulee muuten liian tujua.
Olen aiemmin kokeillut Korresilta paria muuta voidetta, ja ne eivät sopineet (villiruusu- ja pomegranate-voide) ja ehdin jo heittää kirveeni kaivoon tämän sarjan suhteen. Onneksi löysin vinkit näistä voiteista ja tästä white tea -putsarista, jotka minulla on nyt(kokeilijat ja kehujat olivat samantyyppisiä hormoni-akne-kolmikymppisiä kuin minä), koska olen ihan äimänä, että miten voi olla mahdollista, että ihon kunto on parantunut näin paljon!!! Kasvovettä en käytä. Tuotteet tuoksuvat ihanilta, ja vaikka putsari ei hirveästi vaahtoa (ei ole saippuaa), sillä puhdistuu meikistäkin iho hyvin, ja välillä jos on ollut paksumpi juhlapakkeli, putsaan kahteen kertaan kasvot, ja siltikään ei kiristä.
Korres-tuotteissa ei ole silikoneja eikä mineraaliöljyjä ja tuotteet vaikuttavat todella riittoisilta (itselläni myös shampoot ja hoitoaineet heiltä).
Vielä leuassa on toki näppyjä, mutta punoitus on laskenut ja vähentynyt, eikä uusia epäpuhtauksia ole tullut yhtään niin kuin aiemmin.
Olen aiemmin käyttänyt paitsi kosmetologin sarjoja, myös Lancomea, Biothermiä, Clarinsia, Avenea, Louis Vidmeriä, Body Shopia, ACOa, L'orealin Happy Dermiä, Cliniqueta, Lushia jne jne, eli sekä apteekin sarjat että ns. selektiiviset on käyty läpi.
Pidän kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että nyt olen todella löytänyt avun, koska jopa mies eilen sipaisi poskeaan ja ällistyneenä totesi, että onpa minulla pehmoinen iho.
Korresin tuotteista kokemusta?
7
9896
Vastaukset
- voi tilata?
Ja minkä hintasia nämä ovat? Kun en asu lähelläkään hesaa... Saako tilattua ilman luottokorttia?
- Korres fanittaja
Eipä noita taida voida tilata Suomesta mistään.
Kannattaa ehkä ottaa yhteyttä liikkeeseen ja kysyä toimittavatko esim postiennakolla, yhteystiedot: puh. 09-675 225 sposti:[email protected] ja liike on siis Hgissä osoitteessa Annankatu 22, 00100 Helsinki
HQ hairista voi myös tilata (www.hqhair.co.uk), mutta sinne tarvitaan ainakin luottokortti. - Toinen iloinen
Ihanaa, että löysin tämän ketjun!
Korresin tuotteet ovat minunkin naamani pistäneet parempaan kuntoon, ja vaikka vielä ei ole mikään siloinen posliininaama todellakaan, niin väri on parantunut ja epäpuhtaudet vähentyneet huomattavasti.
Lisäksi syön päivittäin n. 4 ruokalusikallista kookosöljyä (neitsyt-kylmäpuristettua, ei sitä halpaa kylmähyllyssä myytävää "voipaketti"kookosta), ja uskon senkin parantaneen ihon kuntoa Korresin ohella.
Harmittaa vaan, kun olin ennen todellinen kosmetiikkafriikki ja tykkään ostaa ja kokeilla kaikkea, mutta nyt kun olen tainnut löytää sen oikean itselleni sopivan sarjan, pitää keksiä joku muu ostosten kohde... ;-)
Minäkin siis suosittelen kokeilemaan näitä tuotteita, jos on vielä haussa se sarja, josta voisi olla apua.
Itse olen tilannut liikkeestä niitä, kun en asu Helsingissä ja aiemmin tilasin Englannista HQhairista tai ostin matkoilta.
Kreikasta niitä saa halvalla eli jos matkustelee sinne suuntaan, niin kannattaa kokeilla!:)- Tiuqu
Vaikkakin tämä keskustelu on jo aika vanha ajattelin kuitenkin vastata, jos joku näitä lueskelee.. Eli Korres tuotteet kuuluvat nykyään Sokoksien valikoimiin luontaistuote osastolta löytyy :)
Olen itsekin koukussa! - niitä mainostettiin
Tiuqu kirjoitti:
Vaikkakin tämä keskustelu on jo aika vanha ajattelin kuitenkin vastata, jos joku näitä lueskelee.. Eli Korres tuotteet kuuluvat nykyään Sokoksien valikoimiin luontaistuote osastolta löytyy :)
Olen itsekin koukussa!Viimeisimmässä Kauneus-lehdessä oli mainoksessa hiustenhoitotuotteita, mutta onko myynnissä siis myös voiteita, puhdistustuotteita jne.
- Thintty
niitä mainostettiin kirjoitti:
Viimeisimmässä Kauneus-lehdessä oli mainoksessa hiustenhoitotuotteita, mutta onko myynnissä siis myös voiteita, puhdistustuotteita jne.
Sokos myy aika kattavasti Korresin kasvotuotteita kans. Jotain sieltä puuttuu mutta myös oma mieheni on Sokokselta bonusten perässä parranajovoiteensa ja aftershave voiteensa ostanut :) Hänen kauttaan näihin jäin koukkuun ja olen erittäin tyytyväinen !
- tuuli_x
Itse olen tilannut Korresia jo muutaman vuoden ajan Kreikasta. Pharmacyonline.gr ja aina on tullut tuotteet kotiovelle saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854