Oletteko lähettäneet kirjailijalle palautetta hyvästä (miksei huonostakin) kirjasta? Itse ajattelin, mutta...onko sellainen yleistä?
Kirjailijalle postia?
9
618
Vastaukset
mitä sillä on väliä? Useimmille siitä ainakin luulisi olevan hyötyä. Minä, aikojen aamussa, soitin Wolf H. Halstille kaksikin kertaa, kävin tapaamassa Veikko Huovista ja Kauko Karetta, kirjoitin Matti Kurjensaarelle...viimeksi kirjoitin pari kuukautta sitten eräälle kirjailijalle hänen teoksensa johdosta.
Anna palaa!- utelias
Mistä olet saanut kirjailijoiden yhteystiedot? Jostain hakupalvelusta?
- kirjailijan akka
utelias kirjoitti:
saat kirjailijoiden yhteystiedot kustantajan sivuilta. Jos kirjailija ei ole ilmoittanut yhteystietojaan, voit lähettää kirjeen kustantajalle, mistä se toimitetaan luottamuksellisesti perille.
Nuorisokirjailijoilla on muuten oma matrikkeli, josta löytyy useimpien nuorisokirjailijoiden yhteystiedot. utelias kirjoitti:
ovat olleet tavallisessa puhelinluettelossa.
- Tiputanssia
utelias kirjoitti:
..ihminen, jolla on oma yritys. Sitä kautta :)
- antero_heikkila
Kirjailijat saavat vaihtelevasti palautetta lukijoilta, mutta ovat yleensä tyytyväisiä, kun joku lukija kertoo mielipiteensä kirjasta.
- kirjailijan akka
Kaikki tuntemani kirjailijat pitävät palautteesta ja tutustuvat siihen huolella.
Tietysti jos kirjeitä tulee tuhansittain, eivät kenenkään rahkeet riitä kaikkien lukemiseen, mutta sellaisia kirjailijoita on Suomessa vähän.
Kirjoita siis vain rohkeasti, vastaanottaja varmasti ilahtuu, vaikka antaisit kritiikkiäkin!- palautetta
Luulenpa, että harvassa on sellainen kirjailija, joka ei tykkää saada ainakin myönteistä palautetta. Kirjailijan työ on yksinäistä, yhtydenotto lukijalta piristää!
- Pingulo
En ole varsinaisesti palautetta lähettänyt, mutta kerran lähetin mailia Tuija Lehtiselle, joka sitten vastasi ja vaihdoimme muutaman mailin. Kirjailijat ovat (useinmiten) kirjoittamalla helposti lähestyttäviä ihmisiä ja tuntuu, että heillä on aina jotain sanottavaa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402