Sehän nyt on kaikkien musiikkipiireissä olevien ihmisten tiedossa, että Markku Johansson ei pidä Tapani Kansasta, mutta on Paula Koivuniemen sydänystävä. Sanoisimpa että kyseinen herra oli hiukan "jäävi" valitsemaan voittajan.
Tapsa olisi ansainnut tuon tunnustuksen . Hän on ehdottoman loistava laulaja, valovuosia edellä Paula Koivuniemeä.
Mutta Tapsan peli voittoon oli pelattu sillähetkellä, kun valitsijan nimi julkistettiin
Voittajaksi ystävyyssuhteilla ?
48
1374
Vastaukset
- Nunnu
No, lötytyyköhän Suomen maasta laulukilpailua tai muuta palkintogaalaa, jossa suhteet tai jotkut muut asiat eivät vaikuttaisi voittajan valintaan?Tuomaripeli on Suomessa sellaista, että kilpailuihin suorastaan valitaan kilpailijoiden ystäviä/tuttuja tuomareiksi ja unohdetaan siltä istumalta kaikki ns. "jääviysongelmat". Eiköhän se osoita, että voittaja todella on valittu jo etukäteen ja muut ovat mukana vain ns. täytteenä. Toimisikohan sama konsepti Amerikassa? Tuskinpa.
Kyllä se niin on aina, että ei parasta valita vaan se sopivin henkilö. Liika lahjakkuus synnyttää ympärilleen aivan liikaa kateutta Suomessa. Paula Koivuniemi tosin valittiin myös yleisön suosikiksi ko. palkintogaalassa, joten se lienee lieventävä asianhaara.Olen samaa mieltä .
Paula Koivuniemihän on tehnyt paljon yhteistyötä Markku johanssonin kanssa ja vaikka Paula muuta väitti, niin kyllä hän tiesi voittavansa.- hellevi
Justiinax kirjoitti:
Olen samaa mieltä .
Paula Koivuniemihän on tehnyt paljon yhteistyötä Markku johanssonin kanssa ja vaikka Paula muuta väitti, niin kyllä hän tiesi voittavansa.sa nakojaan tiedat kaiken
hellevi kirjoitti:
sa nakojaan tiedat kaiken
Joo, kysy minulta vaan, kyllä MÄ tiedän !
No ei vaan... mutta ihan oikeesti kyllä siitä Koivuniemestä huomas ,että se tiesi etukäteen voittavansa.
Kun Markku Johansson luki siitä paperista, niitä perusteluja voittajasta, niin Paulan silmät muljahteli kokoajan siihen malliin ,että se olisi nähnyt molemmat sunnuntait vaikka oli torstai.
Ne muut ehdokkaat oli siinä ihan rauhallisesti, ei ilmeilleet eikä esittäneet mitään.
Ja ihan lopussa Paula oli pillahtaa itkuun kesken Johanssonin puheen.
Olen sen vielä videolta katsonut uusintana.- ou jee
Justiinax kirjoitti:
No ei vaan... mutta ihan oikeesti kyllä siitä Koivuniemestä huomas ,että se tiesi etukäteen voittavansa.
Kun Markku Johansson luki siitä paperista, niitä perusteluja voittajasta, niin Paulan silmät muljahteli kokoajan siihen malliin ,että se olisi nähnyt molemmat sunnuntait vaikka oli torstai.
Ne muut ehdokkaat oli siinä ihan rauhallisesti, ei ilmeilleet eikä esittäneet mitään.
Olen sen vielä videolta katsonut uusintana.Ja taas se Justiina paukuttaa päätään täällä!
Kateellinen kun on kun ei hänen suosikkinsa voittanutkaan. Mites sellainen voittaa jolla ei ole ääntä, EI MITÄÄN! - ;DDD
Justiinax kirjoitti:
Olen sen vielä videolta katsonut uusintana.;DDD sulla sitä taas löytyy osuvia vertauksia.Voin melkein nähdä sen muljauttelemassa silmiään ja "sopivasti"itkeä tirauttamassa ;D Ps.Hyvää kesän jatkoa sulle...
ou jee kirjoitti:
Ja taas se Justiina paukuttaa päätään täällä!
Kateellinen kun on kun ei hänen suosikkinsa voittanutkaan. Mites sellainen voittaa jolla ei ole ääntä, EI MITÄÄN!Viisaampi lopettaa tämän vänkkäämisen , joten mä en viitsi tuohon sun horinaasi vastata mitään.
;DDD kirjoitti:
;DDD sulla sitä taas löytyy osuvia vertauksia.Voin melkein nähdä sen muljauttelemassa silmiään ja "sopivasti"itkeä tirauttamassa ;D Ps.Hyvää kesän jatkoa sulle...
Kiitospa kiitos :)
Hyvää kesän jatkoa kans sinnekkin !- ou jee
Justiinax kirjoitti:
Viisaampi lopettaa tämän vänkkäämisen , joten mä en viitsi tuohon sun horinaasi vastata mitään.
Jo on harhaa väite että sä oot viisas!
- ou jee
;DDD kirjoitti:
;DDD sulla sitä taas löytyy osuvia vertauksia.Voin melkein nähdä sen muljauttelemassa silmiään ja "sopivasti"itkeä tirauttamassa ;D Ps.Hyvää kesän jatkoa sulle...
Ai kerro säkin lisää itsestäsi.
Älä nyt itkeen rupee ei tää niin vakavaa ole.
Mee hoitoon vai oletko lomalla ?? - Joreski
Niin se on. Ystävyyssuhteet, kaverisuhteet jne. Ne on merkittävässä asemassa. Moni hyvä artisti hyvine biiseineen on esim. iskelmäradion ulkopuolella ja eihän ne vain biisien tasosta johdu, sen kaikki tietää, koneisito pyörii ja markkinoi niitä. Musiikkibisnes on bisnestä muiden joukossa, niinkuin muukin liike-elämä... Suhteet ovat olennaista pärjäämiselle, kyllä Koivuniemi on palkintonsa ansainnut kuin joku muukin!
ou jee kirjoitti:
Mee hoitoon vai oletko lomalla ??On se sentään hyvä ,että Ou Jee on tällä palstalla pitämässä kuria ja kirjoittelemassa "viisaita" kommenttejaan ;D
Saa ainakin nauraa kunnolla :D- sua
ou jee kirjoitti:
Mee hoitoon vai oletko lomalla ??Sun kommenttis ovat samaa tasoa kuin typerä nimimerkkisi...ou jee.Eikä mulla tosiaankaan ole itkusta tietookaan,päinvastoin,nauran katketakseni sun epätoivoisille yrityksilles aukoa päätäs.
- ou jea
Justiinax kirjoitti:
On se sentään hyvä ,että Ou Jee on tällä palstalla pitämässä kuria ja kirjoittelemassa "viisaita" kommenttejaan ;D
Saa ainakin nauraa kunnolla :DOn sentään hyvä että sä Justiina järjenjättiläinen kirjoittelet tänne että saa nauraa sun typerille kommenteilles.
Ootkos käynyt kuuntelemassa Kansan määkimistä???
Kohta Justiina järjenjättiläiseltä menee taas herneet nenään ou jea kirjoitti:
On sentään hyvä että sä Justiina järjenjättiläinen kirjoittelet tänne että saa nauraa sun typerille kommenteilles.
Ootkos käynyt kuuntelemassa Kansan määkimistä???
Kohta Justiina järjenjättiläiseltä menee taas herneet nenäänOnpa hyvä ,etten ole Kari Tapion fani, kun teikäläiselläkin näyttää olevan noin vaikeeta.
Menen kuuntelemaan Tapsan KOMEAA LAULUA reilun kuukauden päästä :D- Kari fani
Justiinax kirjoitti:
Onpa hyvä ,etten ole Kari Tapion fani, kun teikäläiselläkin näyttää olevan noin vaikeeta.
Menen kuuntelemaan Tapsan KOMEAA LAULUA reilun kuukauden päästä :DAi sulla on Justiina vaikeeta.
No voi mee kuunteleen sitä määkijää jos auttaa asiaa. - kuulostaa
Kari fani kirjoitti:
Ai sulla on Justiina vaikeeta.
No voi mee kuunteleen sitä määkijää jos auttaa asiaa.Kun näitä juttuja lukee niin selkeesti kuulostaa siltä että Kari fani ja ou jee on yksi ja sama tyyppi,mikset kirjoita yhdellä nickillä?
kuulostaa kirjoitti:
Kun näitä juttuja lukee niin selkeesti kuulostaa siltä että Kari fani ja ou jee on yksi ja sama tyyppi,mikset kirjoita yhdellä nickillä?
Säästän "Ou jeeltä" vaivan ja vastaan hänen puolestaan, hänen tyylillään :
Ai olet "kuulostaa" yksinkertainen tyyppi, kerro lisää itsestäsi. Mitä tänne kirjoittelet ? Mikähän sekopää oikein olet ?
(Vakavasti puhuen Oujeee ja Kari fani on aivan taatusti yksi ja sama tyyppi. Siitä tyylistä ei voi erehtyä. äärimmäisen rasittava tapaus.)- Kari fani
Justiinax kirjoitti:
Säästän "Ou jeeltä" vaivan ja vastaan hänen puolestaan, hänen tyylillään :
Ai olet "kuulostaa" yksinkertainen tyyppi, kerro lisää itsestäsi. Mitä tänne kirjoittelet ? Mikähän sekopää oikein olet ?
(Vakavasti puhuen Oujeee ja Kari fani on aivan taatusti yksi ja sama tyyppi. Siitä tyylistä ei voi erehtyä. äärimmäisen rasittava tapaus.)Kyllä tuo Justiina on sitten rasittava tapaus.
Jaksaa jauhaa samaa levyä, vaihda please joskus tuota valitusta.
Hae kuule apua sulla ei ole kaikki kunnossa.
Huumoria et ymmärrä yhtään ja aina kun joku vähän vinoilee sulle Kansasta niin heti sä rupeet aukoon päätäs. Hanki nyt hyvä ihminen jotain muuta ajateltavaa. - minusta
Kari fani kirjoitti:
Kyllä tuo Justiina on sitten rasittava tapaus.
Jaksaa jauhaa samaa levyä, vaihda please joskus tuota valitusta.
Hae kuule apua sulla ei ole kaikki kunnossa.
Huumoria et ymmärrä yhtään ja aina kun joku vähän vinoilee sulle Kansasta niin heti sä rupeet aukoon päätäs. Hanki nyt hyvä ihminen jotain muuta ajateltavaa.Justiinaxin kommentithan just onkin huumoripitoisia ja monet kerrat on ollut nauruhermot lujilla niitä lukiessa.Joskus tosin myös muut hermot... ;D mutta huumoria kyllä löytyy.
- minäkin myös
minusta kirjoitti:
Justiinaxin kommentithan just onkin huumoripitoisia ja monet kerrat on ollut nauruhermot lujilla niitä lukiessa.Joskus tosin myös muut hermot... ;D mutta huumoria kyllä löytyy.
Olen monet kerrat nauranut noilla Justiinaxin jutuille kyllä ne niin pimeitä on.
- Paula fani
Tässä taas yksi kateellinen muusikko näköjään kirjoittaa.Katso peiliin ensin!
- olen sattumalta
Paulan keikalle parikin kertaa ja ainakaan minua ei saanut liittymään fanikerhoonsa. Ikäisekseen kaunis ja pitkän uran tehnyt nainen, mutta musiikki ei kolahda. Vaikutti tasapaksulta, sanoituksiltaan samankaltaisilta ja esityksistä puuttui räväkkyys ja laulujen sanomaan eläytyminenkin vaikutti aneemiselta.
- mieltä
Just niin ja sitäpaitsi oli ilmeisesti paineita saada nainen voittajaksi ja Saijonmaata ei voinut iskelmälaulajana pitää.
- Hämppilä
Niin, Paula on loistava kuitenkin! Pieni piirihän näitä iskelmiä kuten varmaan myös pop/rock juttuja hoitelee, suhteet on tärkeet niin valittaessa voittajaa kuin esiin pääsyssä telkkariin ja radioon ja biisien soittoon radioissa, ei siinä biisit tai hyvä ääni enää ratkaise juuri yhtään mitään
- Leo
Justiinax tai joku muu Tapsan fani voisi askarrella pahvista sellasen kopion tuosta Iskelmä-Finlandia pystistä ja antaa sen sitten lohdutukseks keikalla sille kullannupulleen.
- Paula fani
Olen samaa mieltä Leo. Sellainen pahvinen riittääkin sille tyypille.
Paula fani kirjoitti:
Olen samaa mieltä Leo. Sellainen pahvinen riittääkin sille tyypille.
Jospa askartelisit itsesi vaikka yöpuulle siitä jo pahvipää !
- ...........................
Justiinax kirjoitti:
Jospa askartelisit itsesi vaikka yöpuulle siitä jo pahvipää !
Justiina Pahvipää soituukin tosi hyvin sulle.
- kyllä Tapani Kansassa
Justiinax kirjoitti:
Joo, kiitos vaan ideasta, mutta ei tässä nyt ehdi mitään askartelemaan.
tyyliä ja tulkintavoimaa!! En ihmettele lainkaan, että hänellä on Justiinaxen kaltaisia ikifaneja, joita ei sovi aliarvioida. Juuri heidän takia kutsumuksen lisäksi nämä alalla pitkään pyörineet jaksavat esiintyä ja keikkailla.
kyllä Tapani Kansassa kirjoitti:
tyyliä ja tulkintavoimaa!! En ihmettele lainkaan, että hänellä on Justiinaxen kaltaisia ikifaneja, joita ei sovi aliarvioida. Juuri heidän takia kutsumuksen lisäksi nämä alalla pitkään pyörineet jaksavat esiintyä ja keikkailla.
Tosi on ! Tapsalla on paljon uskollisia faneja. Fanien tehtävä on kannustaa ja tukea. Oma suosikki on aina sen arvoinen.
........................... kirjoitti:
Justiina Pahvipää soituukin tosi hyvin sulle.
"Umpiluu" sointuu taas sulle aika täydellisesti. Voisit muuten ottaakkin sen nimimerkiksesi ;D
- ou jee
Justiinax kirjoitti:
"Umpiluu" sointuu taas sulle aika täydellisesti. Voisit muuten ottaakkin sen nimimerkiksesi ;D
Sopii sinulle tosi hyvin sekopää
Umpiluu Justiina vaihda sellainen nimimerkiksesi
- aikuinen mies
Jos ei yhden miehen raati kelpaa, niin annetaan suuren yleisön päättää...
- kyllä Fredikin
on parantanut kuin sika juoksuaan. Fredi löi pohjat Tapsan tahdeissa. Painonpudotus on tehnyt Fredin äänen ulostulolle hyvää. Upea esitys Frediltä! Ilolla panin merkille myös mukavan kappaleisiin sopivan lavaliikehdinnän. FREDISSÄ ON TYYLIÄ!!
Fredi lauloi ihan komeesti kans kyllä. Etenkin se "Niin paljon kuuluu rakkauteen" oli upea tulkinta.Hän saikin valtavat abloodit siitä, mutta Tapsa laittoi vielä paremmaksi Delilahilla :)
- hellevi
Justiinax kirjoitti:
Fredi lauloi ihan komeesti kans kyllä. Etenkin se "Niin paljon kuuluu rakkauteen" oli upea tulkinta.Hän saikin valtavat abloodit siitä, mutta Tapsa laittoi vielä paremmaksi Delilahilla :)
siis onko iskelmafinlandia urheilukilpailu,vaiko kunnianosoitus artistille hanen urastaan?katsoin kyseisen gaalan ja kylla havetti,ihmisista on nakojaan hienoa kun lauletaan kovaa ja korkealta paa punaisena.ensiksi fredi latas niin korkeasta savellajista etta oksat pois,mutta sekaan ei riittanyt,vaan tuhat modulaatiota paalle.ja sen jalkeen tapani,oli niin dramaattista,niin dramaattista etta.kun lahdetaan niinkin vaikealle alalle kuin laulu pitaisi mielestani muistaa muutama seikka ja tarkein mielestani on tyylitaju,tammoisia viiden markan carusoja loytyy kolmetoista tusinaan.hyvat ihmiset ottakaapa korva kateen ja kuunnelkaa ihan aikuisten oikeesti naita herroja ovatko he niin hyvia,tassa tapauksessa pysti meni oikeaan osoitteeseen,kun puhutaan iskelmasta,on aivan turha mutista joistain sisapiirikaupoista,mun mielesta se on tarpeeksi kova kriteeri jos voittaa kansanaanestyksen 46 prosentilla,ihan mielenkiinosta: montako prossaa saivat fredi ja tapsa?
hellevi kirjoitti:
siis onko iskelmafinlandia urheilukilpailu,vaiko kunnianosoitus artistille hanen urastaan?katsoin kyseisen gaalan ja kylla havetti,ihmisista on nakojaan hienoa kun lauletaan kovaa ja korkealta paa punaisena.ensiksi fredi latas niin korkeasta savellajista etta oksat pois,mutta sekaan ei riittanyt,vaan tuhat modulaatiota paalle.ja sen jalkeen tapani,oli niin dramaattista,niin dramaattista etta.kun lahdetaan niinkin vaikealle alalle kuin laulu pitaisi mielestani muistaa muutama seikka ja tarkein mielestani on tyylitaju,tammoisia viiden markan carusoja loytyy kolmetoista tusinaan.hyvat ihmiset ottakaapa korva kateen ja kuunnelkaa ihan aikuisten oikeesti naita herroja ovatko he niin hyvia,tassa tapauksessa pysti meni oikeaan osoitteeseen,kun puhutaan iskelmasta,on aivan turha mutista joistain sisapiirikaupoista,mun mielesta se on tarpeeksi kova kriteeri jos voittaa kansanaanestyksen 46 prosentilla,ihan mielenkiinosta: montako prossaa saivat fredi ja tapsa?
Mä en viitsi tuohon laulujuttuun ottaa kantaa, kun se on täälä huomattu ,että makuasiat on makuasioita. Toiset tykkää toisenlaisesta laulutyylistä-ja äänestä ja toiset toisenlaisesta.
Mutta sen mä sanon ,että sillä mainosmäärällä, mitä Iskelmä käytti tuon Paula Koivuniemen sparraamisessa, niin ihme on jos ei yleisöäänestystä voita.
Neljän kuukauden ajan Paulan lauluja soi siellä vähintään kolme kertaa päivässä. Vertailun vuoksi voisi kysyä ,että montako kerta esim. Arja Saijonmaan biisit siellä soi ?
Ei olisi yhtään mikään yllätys vaikka Iskelmäradiolla olisi sormensapelissä siinä tuloksessa. Muutamia ääniä lisätty Paulalle ja muilta vähennetty, sillä olishan se ollut heille kauhea järkytys ja pettymys jos Paula ei yleisöäänestystä olisikaan voittanut, vaikka he niin paljon olivat sen eteen vaivaa nähneet.- Paula fani
Justiinax kirjoitti:
Mä en viitsi tuohon laulujuttuun ottaa kantaa, kun se on täälä huomattu ,että makuasiat on makuasioita. Toiset tykkää toisenlaisesta laulutyylistä-ja äänestä ja toiset toisenlaisesta.
Mutta sen mä sanon ,että sillä mainosmäärällä, mitä Iskelmä käytti tuon Paula Koivuniemen sparraamisessa, niin ihme on jos ei yleisöäänestystä voita.
Neljän kuukauden ajan Paulan lauluja soi siellä vähintään kolme kertaa päivässä. Vertailun vuoksi voisi kysyä ,että montako kerta esim. Arja Saijonmaan biisit siellä soi ?
Ei olisi yhtään mikään yllätys vaikka Iskelmäradiolla olisi sormensapelissä siinä tuloksessa. Muutamia ääniä lisätty Paulalle ja muilta vähennetty, sillä olishan se ollut heille kauhea järkytys ja pettymys jos Paula ei yleisöäänestystä olisikaan voittanut, vaikka he niin paljon olivat sen eteen vaivaa nähneet.Älä valita koska PARAS VOITTI!
- Paula fani
Justiinax kirjoitti:
Paras diivailija ja keimailija.
Niin Paula osaa esiintyä toisin kuin T Kansa
ja Paulan ei tarvitse keimailla. - muka vai
Paula fani kirjoitti:
Niin Paula osaa esiintyä toisin kuin T Kansa
ja Paulan ei tarvitse keimailla.Miksi se sitten keimailee kuitenkin jos ei sen tarvitse?Esiintymisestäkin voi olla montaa mieltä.Kuka tykkää lipevästä ja imelästä Paulamaisesta kekkuloimisesta ja kuka taas muusta.Itse en ainakaan välitä Koivuniemen keikaroinnista,joskaan en pidä Kansastakaan artistina.Mutta miten perustelet ettei Kansa osaa muka esiintyä?Siinä olen Justiinaxin kanssa samaa mieltä että Koivuniemi todellakin soi Iskelmässä jatkuvasti jo paljon ennen kilpailua,muiden artistien biisejä en juurikaan kuullut,Saijonmaata en kertaakaan.En nyt kuitenkaan menis uskomaan taas johonkin pisteiden kanssa näpertelyyn mutta muutenkin voi näemmä tulokseen yrittää vaikuttaa.Ja miksi taas tuo sana"kateellinen"?Miten kummassa joka asiassa pitäisi olla jollekin kateellinen?
- mä vaan
muka vai kirjoitti:
Miksi se sitten keimailee kuitenkin jos ei sen tarvitse?Esiintymisestäkin voi olla montaa mieltä.Kuka tykkää lipevästä ja imelästä Paulamaisesta kekkuloimisesta ja kuka taas muusta.Itse en ainakaan välitä Koivuniemen keikaroinnista,joskaan en pidä Kansastakaan artistina.Mutta miten perustelet ettei Kansa osaa muka esiintyä?Siinä olen Justiinaxin kanssa samaa mieltä että Koivuniemi todellakin soi Iskelmässä jatkuvasti jo paljon ennen kilpailua,muiden artistien biisejä en juurikaan kuullut,Saijonmaata en kertaakaan.En nyt kuitenkaan menis uskomaan taas johonkin pisteiden kanssa näpertelyyn mutta muutenkin voi näemmä tulokseen yrittää vaikuttaa.Ja miksi taas tuo sana"kateellinen"?Miten kummassa joka asiassa pitäisi olla jollekin kateellinen?
Siis minä en myöskään ymmärrä ,että minkä ihmeen takia Iskelmän pitää olla söheltämässä siinä Iskelmä-Finlandia jutussakin. Pitäisi näppinsä erossa edes jostain musiikkitapahtumasta, kun on Tangomarkkinoihinkin sotkeutunut.
Ja sen yleisöäänestyksen olisi voinut mielummin järjestää, vaikka TV2 eikä Iskelmä, joka on aivopessyt kuulijansa pakkosyöttämällä ja hehkuttamalla Koivuniemeä kymmenen kertaa päivässä. - musica
mä vaan kirjoitti:
Siis minä en myöskään ymmärrä ,että minkä ihmeen takia Iskelmän pitää olla söheltämässä siinä Iskelmä-Finlandia jutussakin. Pitäisi näppinsä erossa edes jostain musiikkitapahtumasta, kun on Tangomarkkinoihinkin sotkeutunut.
Ja sen yleisöäänestyksen olisi voinut mielummin järjestää, vaikka TV2 eikä Iskelmä, joka on aivopessyt kuulijansa pakkosyöttämällä ja hehkuttamalla Koivuniemeä kymmenen kertaa päivässä.Lieneekö sattumaa ,että jokavuosi Iskelmä-Finlandian yleisöäänestyksen on voittanut se artisti, jota Iskelmä on kanavallaan eniten mainostanut ja soittanut ? Näin he Iskelmässä ovat saaneet aina mieleisensä voittajan.
Paula Koivuniemihän on näitä Iskelmän lellikkiartisteja. Nuoleskelu ja mielistely on molemminpuoleista.
Ei juurikaan ole Iskelmän järjestämää tapahtumaa, jossa Paula Koivuniemi ei olisi kähisemässä.
- Suski.
Kaikki olisivat ansainneet palkinnon. Tapani Kansa on ehdoton ykkönen suomalaisessa iskelmässä, ei ole parempaa. Toisaalta Paula Koivuniemi on myös ehdoton ykkönen. Puhumattakaan Fredistä tai Kuoppamäestä.Saijonmaa edusti ehkä hiukan toisenlaista musiikka, hänkin on loistava taiteilija. Jotenkin porukka ei sopinut yhteen, liian hyviä valittavaksi kaikki.
Tapani Kansa on varmasti kuitenkin hiukan kaikkien yläpuolella omalla sarallaan. - ************
Tapani Kansalla on ensivuonna 40-vuotistaiteilija juhlavuosi.
Jos hän olisi halunnut pelata varman päälle ja havitellut tuota pystiä aivan tosissaan, niin hän olisi kieltäytynyt ehdokkuudesta tänävuonna ja vasta ensivuonna ollut ehdokkaana.
Näin olisi ollut 100% varmaa, että Tapsa olisi tuon palkinnon voittanut, sillä aina on voittanut se artisti, jolal on ollut juhlavuosi (Viimevuonan Sillanpää ja tänävuonna Koivuniemi)- 2004
Paitsi ei voittanut 40-vuotis taiteilijajuhlaansa viettänyt Katri Helena vuonna 2004? Matti ja Teppo voittivat, muistaakseni joapa Frederik (laulaja?) oli mukana, mutta keitä muut olivat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471815Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3541337Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3461274Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251186Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571123Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141036- 55986
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893