Lahden marjastajat

Jepe

Missä käydä mustikka metsässä Lahdessa, kun asuu keskustassa ja ei pidemmälle mahdollisuutta mennä ilman autoa. Pyörällä polkee jotkut matkat, jos vain tietäisi mihin suuntaan kannattaa lähteä?

6

2135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustikoita

Metsään varmaan. Kahtele kartasta esim.kansalaisen karttapaikka ja sit vaan paikanpäälle tarkastamaan tilanne! Mustikoita nyt tuntuu olevan joka metsässä ainakin jonkin verran. Paikalliset marjastajat ei kuitenkaan kerro sulle paikkojaan!

• Turha etsiä

Ei taida tänä vuonna mustikoita juuri täältä lahdenseudulta löytyä. Toukokuun -8 asteen pakkaset teki tehtävänsä.

• do dii

juoksemassa tapanilan kilpa vitosella ja polun vieressä oli mustikoita ilmoihin nähden mukavasti.

• MMustikka

Aloita hyppyreiden takaa ja kävele vaikka keskussairaalalle asti. Sieltä löytyy. Olen kerännyt . 10l käyden tunnin pari kerrallaan. Nyt on jo polujen varret kerätty, mutta mene pois poluilta. Tänä kesänä on enemmän kuin viime kesinä yleensä.

• Anonyymi

Mä asuin jos Hollolan teollisuus alue. Niin mustikat löytyy todella paljon messilän golf kentän ympärillään. Myös kiva polku pyöräilyn ja koira lenkille kaikki samassa paikassaan. Myös Pirun Pesän alueella on sekä mustikat ja puolukat. T. Embi&Bingo:)

• Anonyymi

Tavalleen mustikka kasvaa mämtymetsässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun katsoit mua silmiin

Niin... Olin ihan rakastunut... Olisin halunnut kertoa sua rakastan.
      Ikävä
      98
      2182
    2. Räjäytän koko Parkanon Tk:n

Kannattaa varmaan hälyttää jo poliisit.
      Parkano
      18
      2023
    3. Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja
      Maailman menoa
      284
      1725
    4. Stefun tallilla helvetti irti

kertoo Seven. Sähkölasku maksamatta ja hevoset kituu tallissa kylmissään. Juoma-automaatit ei toimi yms. Martina samaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1516
    5. Koska olet viimeksi nähnyt

ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?
      Ikävä
      62
      1054
    6. Perusnatsi piti palopuheen Kiovassa

Kremlissä oltiin tästäkin oikeassa; Ukraina on natsien hallussa.
      Maailman menoa
      254
      1049
    7. Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.

Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k
      Maailman menoa
      349
      921
    8. Hyvää yötä halikaveri

Meenpäs sittenkin vaan nukkumaan. Tai tuskin uni tulee mutta jotain. Halitaan huomenna tai joskus. Ehkä. 💞 T. Itku-i
      Ikävä
      177
      915
    9. Surullinen tarina kulissien takaa

Palstallahan on kovasti lgbtq-agendoja puolusteltu ja vihalla vastattu kun on epäilty että lapsia ja nuoria houkutellaan
      Sinkut
      125
      915
    10. Sä oot mun toinen puolikas

Missä oot? Tuu jo..
      Ikävä
      43
      803
    Aihe