etukuormainten varustelevyt ???

tietoa vailla

Etukuormaimiin tuntuu olevan erilaisia varusteiden kiinnitys levyjä pilvin pimein. Mistähän löytäis näiden yleisimpien esim Euro, Ålö, Vila, Trima, Isme jne mitoitukset ja ehkä vinkkejä mitä niistä pystyy ymppäämään samaan kombi levyyn?

9

5830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konsta Kuttaperka

Ainakin Euro/Ålö=sama tosin vanhanmallisessa Ålössä
      (muistaakseni 500-sarjalaisissa) erilainen.Trimassa ja Ismessä sama. Ja näille edellämainituille saa combi-kiinnityksen.Tämä euro-8 on yleistymässä pikkuhiljaa joten huomioi se.

• tietoa vailla

...hmmm... Trima ja Isme ei kyllä käytä samaa sovitetta...

• Konsta Kuttaperka
        tietoa vailla kirjoitti:

...hmmm... Trima ja Isme ei kyllä käytä samaa sovitetta...

Koitas kysyä Ismeltä, kun mulla sellainen mielikuva
        että olisi kumminkin saatavissa joko se omansa tai sitten euro-8:n kiinnityksellä.Ittelläni kaikissa
        kolmessa (2 Quickea ja yksi Trima) on euro-8:n kiinnitys.Toki tuohon Trimaan se sepitettiin jälkeenpäin.

• tietoa vailla
        Konsta Kuttaperka kirjoitti:

Koitas kysyä Ismeltä, kun mulla sellainen mielikuva
        että olisi kumminkin saatavissa joko se omansa tai sitten euro-8:n kiinnityksellä.Ittelläni kaikissa
        kolmessa (2 Quickea ja yksi Trima) on euro-8:n kiinnitys.Toki tuohon Trimaan se sepitettiin jälkeenpäin.

... joo... mp-lift käyttää vakiona triman sovitetta, mutta eniten kiinnostaa vanha ålö ja tämä nykyinen euro8 , että onko niiten alakiinnitys sama, että saisi kombilevyn joka kävisi molempaan, siksi etsiskelen mittoja.

• Konsta Kuttaperka
        tietoa vailla kirjoitti:

... joo... mp-lift käyttää vakiona triman sovitetta, mutta eniten kiinnostaa vanha ålö ja tämä nykyinen euro8 , että onko niiten alakiinnitys sama, että saisi kombilevyn joka kävisi molempaan, siksi etsiskelen mittoja.

Itse en muista kun ei ole ollut tuota vanhaa Ålö:a käytössä, mutta kyllä nämä Ålö/Quicken myyjät tietävät asian.Samoin nämä jotka kauhoja myyvät,ovat tietoisia eroista.Mutta koita pyrkiä kumminkin euro-8:n,siinä on yläkorvakkeet hiukan leveämmällä kuin muissa joten on myös tykympi.

• vallttori

Miten saa toimimaan ålö 45 kuormaimessa hydrauliikan paalipihdeille. Ei ole onnistunut saamaan tarvitseeko sähkönapin olla tietyssä asennossa kuormaimen käyttökahvassa?

• tekkijä

nappia painaessa muuttuu kauhankääntö ulkopuoliselle hydrauliikalle

• vallttori

Tarkoitatko että kuormaimen ohjausvivun 2 nappia jotka ovat etulasin puolella?

• A"siantuntija"

No nyt "hierot oikeaa lapaa". Näillä painettavilla namiskuukkeleilla ohjataan , joko kiinni/auki toimintoa joystikkia poikittaen samalla kääntäen. Sitten sillä "luistikatkaisijalla" valitaan se 3. tai mahd.4. toiminto. Jos ei tapahdu mitään, tarkasta onko sulake ehjä tai pistoke/ pistorasia tarvitsee CRC-suihketta yhdistääkseen taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5204
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2869
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2561
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1939
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1687
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1425
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1388
    Aihe