Minulla on Neuvostoliitossa vuonna 1979 valmistettu noin 25 cm pitkä muovinen/metallinen kuuauto, mikä on pattereilla toimiva, ja johdollisella kaukosäätimellä varustettu. Laite on täysin toimiva ja siistikuntoinen, vähäisiä käytön jälkiä nakyy.
Onko tietoa tällaisen lelun nykyarvosta, ja onko nämä haluttuja keräilyesineitä?
Kuuauto
5
361
Vastaukset
- punaparatiisissa
tehty radio-ohjattava leluauto siinä vaan pyörät kääntyvä ainoastaan vasemmalle. Eikä ole mitään paskapuhetta, tosi kun mikä.
- ...muttaahhh
-vetti, kun pelästyin lukiessani huolimattomasti, että 25 m pitkä kuuauto.
Uskoisin, että tuolla NL-osastolla on omat keräilijänsä. Kun kyseessä on vielä astetta utopistisempi avaruuslaite, on se varmasti vieläkin halutumpi kappale. Arvoa en tiedä, mutta trendikehitys tuo NL-kuuautot tms. varmasti arvokkaammiksi. - että...
odottele 50 vuotta, niin sillä voi olla jo jotain arvoa.
Jos sen välttämättä nyt haluat myydä, niin voihan siitä joku romukauppias muutaman kympin maksaa. - artw
Mulla on kanssa samanlainen kuuauto, ja panssarivaunu, onko kellään tietoa arvosta?
- kato googlesta
Ei mitään tietoa ja vaikea sanoa kun ei ole kuvaa.
Tee näin: ota niistä valokuva , laita se nettiin ja etsi vastaava kuva googlen kuvahaulla niin voit löytää jotain informaatiota tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797