Kiitos kun teit mun illasta eilen hyvän ja onnellisen. Kiitos kun oot mulle olemassa. On hyvä tietää että sä oot siellä jossain kun elämä potkii päähän. Sulle on niin hyvä puhua. Se on sun kosketus jota rakkaampaa ja tunnetasolla kauniimpaa en oo muilta saanu koskaan. Sun seurassa kaikki huolet on jo kaukana.. Harmi että sitä tapahtuu niin harvoin että nähdään kultaseni, sielunkumppani ja turva hädän ja ilon hetkellä. Mä en voi enkä osaa sitä ilmaista miten tärkeetä mulle on tuntea sut. Sua kun ajattelee pystyy tekemään asiat paremmin, mä haluan olla sun takia parempi. Voi kun sä oot niin tärkee ja rakas mutta en sua omaks saa kokonaan, kun haluat olla vapaa menemään. Kuitenki.. Pitihän tää jonnekki laittaa:)
kun oot olemassa:)
kiitos->
7
1297
Vastaukset
- eräs sieluntoveri
Kauniisti osaat sisintäsi kuvata . Toivoisin että olisit onnellinen....:)
- Alkuper.
joo, oonhan mä onnellinen. Ainakin nyt. Hetki kerrallaan pitää elää =)
- joku jostakin
En tiedä oletko se ,jonka kanssa vaihdoin ajatuksia viime perjantaina täällä eri palstalla?
- joku
Siellä toisella keskustelu palstalla, Ihastuminen
- Ehkä mulle
Missä? ;)
- joku
Oli tarkoitettu sinulle..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372