olen aivan sanaton ja innostunut!
en ole koskaan uskonut mihinkään ufoihin yms.
mutta, keskiviikkona näin jonkinlaisen pallon lentävän puidenlatvojen tasolla, pysähtyvän ja "ampaisevan" ylöspäin..
en tosiaankaan uskonut ensin näkemääni..
otin tarkan kellon ajan ylös ja menin seuraavana päivänä samaan paikkaan kameran kanssa.
sain kolme kuvaa otettua siitä kun se tuli uudestaan.
seuraavana päivänä oli taas mukana videokamera mutta eipä enää tuota palloa näkynyt.
nyt olen ollut pari iltaa kytiksellä mutta ei näy ei...
en tie saako kuvat ketään vakuuttuneeksi mutta tässä ne ovat:
http://img54.imageshack.us/my.php?image=kuva1vd9.jpg
http://img70.imageshack.us/my.php?image=kuva2si9.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=kuva3cx5.jpg
NÄIN UFON!!
22
4248
Vastaukset
- Ehkä...
Minus se näytti pallolta, mikä oli heitetty ilmaan..??
- shadezz
Vautsi! Missäpäin suomea tämä tapahtui? Kauan tämä tapahtuma kesti? Kerro lisää..
- vähän
En saanut ekakuvaa näkyviin, mutta voisitko kertoa toisen ja kolmannen kuvan suhteen esim. paljonko esine oli välillä liikkunut ja miten ja jos muistat, kuvien välillä kulunut aika.
- tietojatoivova
Kelloaika. Valotusaika. Oliko kohde liikkeessä kuvanottohetkillä ja kuinka nopeassa.
Pesäpallon korkeasta syötöstä saisi samanlaisen kuvan. Ei niin, että väittäisin kuvaa feikiksi, mutta se olisi aika helppo tehdä. - kundi
esine liikkui ensin noin 60km/h ja kun "ampaisi" ylös niin nopeutta sen verran etten kerennyt enää neljättä kuvaa ottamaan.
liikkui ainakin silmämitalla aika suoraan.
paikkaa en viitsi kertoa koska päivystän siellä nyt itse videokameran kanssa.. :)
toivotaan että tulee vielä, saisi videokuvaakin. - kundi
tietojatoivova kirjoitti:
Kelloaika. Valotusaika. Oliko kohde liikkeessä kuvanottohetkillä ja kuinka nopeassa.
Pesäpallon korkeasta syötöstä saisi samanlaisen kuvan. Ei niin, että väittäisin kuvaa feikiksi, mutta se olisi aika helppo tehdä.kohde oli liikkeessä kuvanottohetkellä...
kulki vasemmalta oikealle kuten kuvista näkyy.
viimeisen kuvan jälkeen "ampaisi" ylös.. kundi kirjoitti:
esine liikkui ensin noin 60km/h ja kun "ampaisi" ylös niin nopeutta sen verran etten kerennyt enää neljättä kuvaa ottamaan.
liikkui ainakin silmämitalla aika suoraan.
paikkaa en viitsi kertoa koska päivystän siellä nyt itse videokameran kanssa.. :)
toivotaan että tulee vielä, saisi videokuvaakin.Minusta näyttää, että tuo alus olisi voinut kulkea myös yli valonnopeutta kuten monet kulkevat. Nopeudesta johtuvan vääristymän vuoksi sikarimallinen muukalaisufo saattaa hyvinkin näyttää erehdyttävästi pallolta.
Tunsitko aluksen nähdessäsi päänsärkyä, sekavuutta, pahoinvointia tai muita oireita? Toimiko kamerasi moitteetta?
Suosittelen pysymään muutaman päivän maan alla, niin hallitus kuin tuntemattomat sivilisaatiot saattavat olla perässäsi.....................Owashi kirjoitti:
Minusta näyttää, että tuo alus olisi voinut kulkea myös yli valonnopeutta kuten monet kulkevat. Nopeudesta johtuvan vääristymän vuoksi sikarimallinen muukalaisufo saattaa hyvinkin näyttää erehdyttävästi pallolta.
Tunsitko aluksen nähdessäsi päänsärkyä, sekavuutta, pahoinvointia tai muita oireita? Toimiko kamerasi moitteetta?
Suosittelen pysymään muutaman päivän maan alla, niin hallitus kuin tuntemattomat sivilisaatiot saattavat olla perässäsi.....................debunkkauksesta?
- tuo
selkeästi näyttäisi olevan tunnistamaton lentävä esine, eli UFO. Joku asiantuntija voisi saada noista kuvista jotain irti.
- oikeassa?
Katselin kuvia irfanview:llä ja exif info(valikosta image/information/EXIF info*) kertoi kuvien otetun 25.7.2006. eli siis tiistaina?
Suurensin kuvia samaisella ohjelmalla maksimiin ja alue *ufon* ympärillä vaikutti neliömäiseltä maksimi zoomilla. En kuitenkaan tiedä onko tämä normaalia kun en ole asiantuntija joten jokainen tutkikoon itse. Vähän harmittaa kun on niin pienenä kuvassa ettei erota yksityiskohtia.
Oli mikä oli en tiedä mikä oli.- kundi
valokuvakansio on 2006_07_25...
eli tosiaan taisi olla tiistai.
ei kesälomalla muista päiviä. :)
- jnex
Vaikuttaa vahvasti U.F.I:lta (Unidentified flying ilmapallo). Kyseinen UFI käyttää luultavasti heliumlevitaatioenergiaa, jonka salaisuuden natsit saivat siltä isopäiseltä ja suurisilmäiseltä rodulta, joka on kotoisin Andromedan tähtisumusta.
Oikeakin selitys kyllä löytyy ja sinä kyllä löydät sen kunhan rauhoitut.- nott ööö
Jos nopeus oli n. 60 km/h ennen nopeaa ylösampaisemista, niin joko kundi "muistaa väärin" tai kymysyksessä ei ole ilmapallo.
Kun katsot pallon valoisan ja varjopuolen kontrastia, ei sekään näytä ilmapallolta.
Pesäpallo se voisi olla, mutta silloinkin kundin pitäisi " väistää muurin"
- Ufokuva sama mulla.
Kattelin yhtenäpäivänä yhtä nettiwebbikameraa, missä kuva vaihtuu päivittäinköhän. Sama kuva tuli missä oli samat pallukat, mutta niitä oli 2. Otin koneelle kuvan siitä, aikaisin painttiin, piirsin punaisella värillä sen missä kohti se on, tallensin, kuva meni samantien pilalle. Nyt enää ei näy kuin harmaata, kun paintilla tallensin päälle sen mikä oli alkuperäisenä siinä. Näyttää todellakin aito ufotapaus. Tästä paintti tallennus virheestä sain opin. Älä koskaan piirrä paintilla missä se on ja tallenna alkuperäisen kuvan päälle. Tuon opin sain.
Se oli joku harmaanvalkonen pallukka auringon mukaan eli loisti johonkin kohti aurinko. Nyt se on enään harmaa piste kun paintilla menin sörkkimään, ensimmäisellä kerralla siitä sai jopa selvää. Mutta nyt ei mitään enään. Kannattaa muute tutkailla nettiwebbikameroita, joskus saattaa osua ufo kohdalle. Että on tuo sun ufos aito, hyvä että jostakin löysin henkilön joka nappasi samaisesta näkemästäni webbikamerassa olevasta ufosta kuvan. Kiitos sinulle, sait sen näytillekkin. Paitsi en tiedä kuvan aitoudesta, mutta näyttäisi ainakin minun mielestä aidolta. - googlemap
eikös "profeetta" yahven kuvissa pyöri samanlaisia pallukoita?
Ja googlemapin hopeapallukat on samanlaisia.
amen- vapaus
kertokaa vaan ja ainoastaan tällä palstalla
mikä on oikeasti tapahtunut älkää
laittako omaa egoanne kohottavia väärennöksiä
se vähentää todellisten kokijoiden ja näkijöiden
todellista todistus arvoa.
esine joka mainitaan ja kuvassa näyttää olevan
ei melko varmuudella näy monta päivää peräkkäin.
Todelliset kokijat näkevät ufon, tai minkä lie
vahingossa tai sattuman osuessa kohdalle
väärennökset saadaan selville matematiikkaa
hyväksi käyttämällä.
Kumma kun ei videokameraa ollut
silloin kun sitä olisi tarvinnut
silloin väärennöksestä olisi tullut huomattavasti
vaikeampaa ja palloa ei olisi enää saanut
pysymään yhtä helposti paikallaan.
Vain totuus kiitos.
- Alex_
Heh heh on näitä yrittäjiä ennenki nähty, linkittää undi kuvaa ny jostain golfpallosta hahhhahahahhahahaa
- Folio Mulder
Mutta liekö suurta väliä onko se golf-vai Tennispallo? Aidot ufot ovat asia erikseen.
- Kalawera
Kiva että olit saannut jotain kameralle sillä siinä on kyllä kertomista ja kokemusta moneksi vuodeksi.
Seuraavaksi alat tutustumaan alan kirjallisuuteen sillä tarjontaa riittää.
On mukava lukea että kiinostuit hetkessä ja etkä epäröinnyt hetkeäkään etteikö kyseessä olisi ollut Ufo ... Onnittelut siitä ja tervetuloa joukkoomme sillä meidän lukumäärä kasvaa joka päivä :) - kundi123
noissa valokuvissa esiintyvä "ufo" on kananmuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246