Yugioh!

Yugiohfani

Elikkä tänne vaa puhuu Yugiohista ja vaikka kertomaan pakkalistoja ja vinkkejä, itelläni on elemental hero pakka.

20

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Y-G-O-U-I-H!

      mä hommasin just booster-Yu-Gi-Oh!-pakan(kymmenen korttia)! Siinä tuli:
      1.taso:-
      2.taso:-
      3.taso:the magical lady, saggi the dark clown
      4.taso:lady the music
      5.taso:Giltia the d.knight
      6.taso:expolive dragon
      7.taso:-
      8.taso:mask monster, heaven king sinatuo,legendary dragon

    • Xenesis

      Ostin tänään elämäni ensimmäisen pakkani noita yugiohheja ja sain nää:

      1:princess curran atk/2000 def/0
      2:D.D. Guide atk/1400 def/1000
      3:Hero Kid atk/300 def/600
      4:Sand moth atk/1000 def/2000
      5:Malice Ascedant atk/700 def/1000
      6: (ansakortti) succes probability 0%
      7: (ansakortti) miracle kids
      8: (taikakortti) symbol of heritage
      9: (taikakortti) magnet circle lv2

      • toni93

        mun on hamon,lord of striking thunder,atk 4000 def 4000,aika paha....


      • King of Games
        toni93 kirjoitti:

        mun on hamon,lord of striking thunder,atk 4000 def 4000,aika paha....

        Jos osaa käyttää korttejaan, ni eipä ole tostakaan vastusta. Ja kateudesta en puhu, itellä Raviel, Lord of Phantasms.


      • UniMyssy.
        King of Games kirjoitti:

        Jos osaa käyttää korttejaan, ni eipä ole tostakaan vastusta. Ja kateudesta en puhu, itellä Raviel, Lord of Phantasms.

        ei mulla oo noin kovia kortteja mutta osaan käyttää pakkaani tosi hyvin voitan kaverini melkein aina :D

        muuta en sano pakastani mutta siihen kuuluu mun lempi kortit six samurait niillä jyrää kenet vaan ;)

        mutta vahvin kortti jota käytän on GearFried The Sword Master atk 2600 def 2200

        ja aina kun sille antaa varustus loitsun niin se voi tuhota 1 hirviön kentältä eli max on 5 hirviötä pelkällä erikois kyvyllä

        mut vahvin kortti on Doom Dozer atk 2800 ja def 2600 ja tosi hyvä erikois kyky :D


      • evilbatterys
        UniMyssy. kirjoitti:

        ei mulla oo noin kovia kortteja mutta osaan käyttää pakkaani tosi hyvin voitan kaverini melkein aina :D

        muuta en sano pakastani mutta siihen kuuluu mun lempi kortit six samurait niillä jyrää kenet vaan ;)

        mutta vahvin kortti jota käytän on GearFried The Sword Master atk 2600 def 2200

        ja aina kun sille antaa varustus loitsun niin se voi tuhota 1 hirviön kentältä eli max on 5 hirviötä pelkällä erikois kyvyllä

        mut vahvin kortti on Doom Dozer atk 2800 ja def 2600 ja tosi hyvä erikois kyky :D

        moro mulla on batteryman otk ja evil hero pakka ja takataskussa raviel ja hamon


      • bandit keith
        UniMyssy. kirjoitti:

        ei mulla oo noin kovia kortteja mutta osaan käyttää pakkaani tosi hyvin voitan kaverini melkein aina :D

        muuta en sano pakastani mutta siihen kuuluu mun lempi kortit six samurait niillä jyrää kenet vaan ;)

        mutta vahvin kortti jota käytän on GearFried The Sword Master atk 2600 def 2200

        ja aina kun sille antaa varustus loitsun niin se voi tuhota 1 hirviön kentältä eli max on 5 hirviötä pelkällä erikois kyvyllä

        mut vahvin kortti on Doom Dozer atk 2800 ja def 2600 ja tosi hyvä erikois kyky :D

        mäkinosaan käytää pakaani hyvin mun lempi kortini on machine kortit mun pakan paraskortti o metalzoa ja mun pakaan kuuluu myös pendum machine zoa metalmorph solt machine 7 complete ja muitaki korteja


      • ozoola
        bandit keith kirjoitti:

        mäkinosaan käytää pakaani hyvin mun lempi kortini on machine kortit mun pakan paraskortti o metalzoa ja mun pakaan kuuluu myös pendum machine zoa metalmorph solt machine 7 complete ja muitaki korteja

        oon melko kokenu pelaaja mun lempikortti o ehkä loitsu rising energy saa joku hirviöist 1500atk.ja mun paras hahhaaa ANCIET GEAR GOLEM 3000atk ja def 3000 ku siihe lisää rising energy ja limiter removal sil o 9000atk buhhaaahaa


      • jk
        toni93 kirjoitti:

        mun on hamon,lord of striking thunder,atk 4000 def 4000,aika paha....

        mul on myoö hamon


    • dan sand

      mulla on dragon pakka on 6 blue eyesta ja 1 wing dragon of ra mut en saa käytä sitä kamuja vaasan

      • mul on lol pakka!

        mun kaks parasta on red-eyes B. dragon atk/2400 def/2000 ja
        Elemental hero bladedge atk/2600 def/1800
        sekä evil hero fierce blade monster atk/2600 def/1800
        ehkä myös Cyber barrier Dragon atk/800 def/2800


      • jukran pojut
        mul on lol pakka! kirjoitti:

        mun kaks parasta on red-eyes B. dragon atk/2400 def/2000 ja
        Elemental hero bladedge atk/2600 def/1800
        sekä evil hero fierce blade monster atk/2600 def/1800
        ehkä myös Cyber barrier Dragon atk/800 def/2800

        kukaan teistä myymäs korttejaan?


      • hp
        jukran pojut kirjoitti:

        kukaan teistä myymäs korttejaan?

        Meitin parhaat kortit on Raviel ja Hamon.


      • yu-gi-oh! man!
        hp kirjoitti:

        Meitin parhaat kortit on Raviel ja Hamon.

        mull on hamon lord of striking thunder ja slifer the sky dragon ja obelisk the tormentor ja the winged dragon of ra haluisin viela raviel ja se yks vasta kohta obeliskille ja blue eyes set musta mailman paras kortti on blue-eyes shining dragon


    • miten on?

      pelaako kukaan. Enää?

    • jaa

      pelaakohan kukaan enää?
      Jos pelaa niin missähän mahdat asua?

    • emil4

      mulla on ihan seka pakka mut suht voimakas jos oikeet kortit saa peliin niin voittaa jopa yhellä vuorolla. lempi korttini mutta ei paras on numeron 39c:raggio utopia v jonka kyky on aivan priima luokkaa jos joku vaasasta haluu haastaa niin soittakaa 0456564625

    • yugioh fani

      Mistä voi nykyään ostaa kortteja helposti??

    • Jfkfk

      Fantasiapelit

      • Yu-Gi-Oh!-peluri jo 6v.

        Mulla on tuo uria lord searing flames kun sitä ei kellään näyttänyt olevan (vaikka onkin surkein niistä kolmesta) mut iha jees silti, varsinkin jos pakassa on paljon jatkuvia ansakortteja :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe