Onko tämä totta?
Kun ostin eläinkaupasta Lehtikalan itselleni, eläinkauppias sanoi, että Lehtikalan evistä näkee, milloin on vedenvaihtoaika. Kauppias sanoi, että Lehtikalan evät rupeaa halkeilemaan, kun on vedenvaihtoaika. Onko tämä totta, tarvitsisin ammatin vstausta! Kiitos vastauksesta etukäteen.
Onko totta?
3
607
Vastaukset
- haloo?
Siis kyllä tuossa vaiheessa viimeistään on jo pakko ruveta vedenvaihto hommiin, mutta miksi ihmeessä uittaisit rakkaita lemmikkejäsi paskavedessä kunnes ne alkavat kärsiä (evät repeävät)?
Vesi kannattaa vaihtaa 1-2 viikon välein 25-50% niin pysyy allas ja asukit kunnossa.- Joku
Kyllä olen sitä vettä vaihtanut heti, ku se kala tuli ja oon vaihatnut muutenkin sitä noin 1-2 viikon välein!!!!
- Rihma
Kuinka isossa akvaariossa lehtikalasi on?
Informoiko kauppias "hyvän" vedenvaihtoehdotuksen lisäksi, kuinka suuren akvaarion ja millaista kalaseuraa lehtikalasi vaatii?
Tuon "vinkin" perusteella kauppias tuskin tiesi että lehtikala tarvitsee vähintään 250-300-litraisen akvaarion, jonka KORKEUS tulisi olla vähintään 50 cm.
Onhan sulla tarpeeksi suuri akvaario?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057